Strona 92 z 106

Blokada karty SIM

: 22 lis 2020, o 14:02
autor: PawełS
Dzień dobry
Dokonałem konwersji z karty na abonament zawierając umowę na odległość wraz z zakupem telefonu ze sklepu internetowego. Po załatwieniu wszystkich formalności otrzymałem przesyłkę z telefonem i plikiem dokumentów. Zgodnie z przysługującym mi prawem (§16 pkt 1 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych) następnego dnia wysłałem na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz odesłałem otrzymany sprzęt wraz z oryginałem oświadczenia o odstąpieniu na podany adres.
I wtedy właśnie zaczęły się problemy – został mi zablokowany numer – był nieaktywny. Po próbie wyjaśnienia sprawy dzwoniąc na infolinię zostałem poinformowany że to jakieś chwilowe problemy i że następnego dnia powinno być już wszystko ok. Niestety następnego dnia, nie dość że się nie poprawiło, to jeszcze okazało się że numer nie istnieje w bazie sieci PLUS. Aparat telefoniczny nie widzi karty sim – wyświetla informację „nieobsługiwana karta sim”.
Dzwoniąc ponownie na infolinię zgłosiłem problem – zostało to odnotowane i przesłane do odpowiedzialnego działu, ale zostałem poinformowany że rozpatrzenie może potrwać do 30 dni.
Zablokowany numer mam przypisany w bankach do weryfikacji przelewów i jestem zablokowany na 30 dni?
Poproszę o jakąś interwencję i wyjaśnienie sprawy dlaczego w ogóle taka sytuacja miała miejsce.
Dziękuję i Pozdrawiam

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 23 lis 2020, o 12:20
autor: Marta_Plus
Witaj PawełS,
PawełS pisze:Dzwoniąc ponownie na infolinię zgłosiłem problem – zostało to odnotowane i przesłane do odpowiedzialnego działu, ale zostałem poinformowany że rozpatrzenie może potrwać do 30 dni.
Podaj mi proszę numer tego zgłoszenia albo maila wysłanego na bok. Postaram się przyśpieszyć weryfikację Twojej sprawy. Pozdrawiam.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 23 lis 2020, o 13:49
autor: Proton
Co się dzieje z moim zamówieniem z dnia 15 listopada o nr 2020111510525465 ?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 23 lis 2020, o 14:10
autor: Marta_Plus
Proton,

przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 23 lis 2020, o 14:15
autor: Proton
:-) Dziękuje :-)

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 23 lis 2020, o 17:55
autor: Proton
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym utknęła chyba w martwym punkcie.
Zadzwoniła do mnie pani z obsługi e-sklepu z pytaniem czy wyrażam zgodę na podpisanie umowy przy kurierze.
Podobno jakiś błąd w systemie wyskoczył im. I nic to,że ja już wszystkie umowy od nich mam-podpisane wraz z ich podziękowaniem.Oczywiście wyrażam zgodę na wszystko,tylko zrealizujcie w końcu to zamówienie !!!

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 23 lis 2020, o 18:22
autor: Basia_Plus
Proton,

ponowiłam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 23 lis 2020, o 18:24
autor: Proton
:-) Wielkie dzięki :-D :-D

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 23 lis 2020, o 21:56
autor: PawełS
Witam
Nr zgłoszenia na infolinię: 20409430
bok@plus.pl"target="_blank - Odstąpienie od umowy [#1857158]
Umowa nr 12/11/2020/36835594
Dodam, że logując się do strefy klienta mam komunikat „Zalogowany numer jest dezaktywowany”

Z góry dziękuję i Pozdrawiam

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 24 lis 2020, o 01:51
autor: Proton
Zamiast obiecanego najdalej w poniedziałek listu przewozowego mam informacje mailem,że zamówienie z dnia 15 listopada zostało wstrzymane przez błąd systemowy i będzie ono realizowane formą pisemną a nie dokumentalną-rozumiem,że umowa wysłana mailem i podpisana przeze mnie jest już nieważna przez "błąd systemu".
Następnie zostałem poproszony o informację czy wyrażam zgodę na zmianę formy akceptacji i podpiszę umowę przy kurierze.
Zostałem poinformowany,że moja akceptacja została przekazana do...akceptacji i mam oczekiwać na kontakt ze strony przewożnika.
A zatem czekam...czekam na godota?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 24 lis 2020, o 11:26
autor: Marta_Plus
Witaj PawełS,
PawełS pisze:bok@plus.pl - Odstąpienie od umowy [#1857158]
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.

Proton,

pracownicy sklepu internetowego pamiętają o Twoim zamówieniu i starają się je zrealizować w najszybszym możliwym terminie. Najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności. Prosimy jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 24 lis 2020, o 13:49
autor: Proton
Starają się je zrealizować już od 15 listopada i jakoś nie mogą,Ale dobrze,ze chociaż pamiętają,bo ja nie zapomnę.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 24 lis 2020, o 14:08
autor: LeokadiaWK
Ile może trwać realizacja zamówienia w plusie?
Od 10 listopada czekam na realizacje, 5 dni czekania na weryfikacje teraz od 18 lipca po podpisaniu umowy czekanie na wysyłkę. To już jakieś żarty. Trzy tygodnie od zamówienia na dostarczenie? Kpina z klienta po prostu.
Proszę o przyspieszenie realizacji zamówienia: 2020111010495486

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 24 lis 2020, o 15:25
autor: Marta_Plus
LeokadiaWK,

przepraszam za napotkane niedogodności. Przesłałam do obsługi sklepu internetowego prośbę o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 3 gru 2020, o 13:25
autor: LeokadiaWK
Ile może trwać realizacja zamówienia w plusie?
Postawie to pytanie jeszcze raz.
Od 10 listopada czekam na realizacje, 5 dni czekania na weryfikacje, nadanie nastąpiło dopiero 27 listopada pomimo setki zapewnień przez pracowników plusa że maksymalnie do czwartku (26 listopada bedzie juz u mnie). Ale skoro została paczka nadana to powinna dotrzeć w ciągu 2-3 dni, ale nie. Najpierw pomylony adres, nie wiem kto zawinił czy kurier czy plus bo na umowie adres jest poprawny. Potem przepiękny kurier tnt nie potrafi przesyłki dostarczyć wypisując to najpierw że niby nikogo nie było w domu (gdzie w domu ostatni tydzień jestem cały czas), następnego dnia. Potem nagle kolejnego dnia pokazuje że niby adres jest niepoprawny (to ciekawe jaki adres był wcześniej pod którym nikogo kurier nie zastał), a dziś nawet paczka nie została nawet przekazana kurierowi do dostawy. To są po prostu jakieś żarty. Robicie klienta w balona (powinno tu być bardziej niecenzuralne słowo). Ile może trwać realizacja, jak widać 17 dni roboczych to jeszcze za mało. Oczywiście wszyscy rozkładają ręce ale sądzę że w takich przypadkach powinno to zostać nadane specjalnym bezpośrednim kurierem, a nie że odwalają się takie numery.