Strona 98 z 106
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 4 cze 2021, o 10:02
autor: golek
Złożone telefonicznie zamówienie na sprzęt, umowy zaakceptowane, ale oczywiście mam problem z kurierem TNT, który nie dość, że chamski i nieuprzejmy to jeszcze powiedział, że nie dostarczy paczki o godz 16 bo nie pracuje juz o tych godzinach.. To jak ludzie również pracujący maja odbierać paczki??! Pan zupelnie nie chcial sie porozumiec.. a dzwoniac na infolinie TNt, Pani powiedziala, ze Plus wybral najtansza opcje dostawy i oni nie maja obowiazku dojezdzac gdy klient chce tylko gdy oni sa w okolicy, czyli wedlug Pana kuriera tylko o 8.30..
Edycja:
zero pomocy na infolinii TNT oraz Plus.. a podczas składania zamówienia były zapewnienia, że wszystko będzie świetnie, a Pan kurier zadzwoni i sie umowi, tymczasem spotkałem się ze ścianą i chamstwem
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 4 cze 2021, o 12:40
autor: Marta_Plus
golek,
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy udało Ci się odebrać przesyłkę?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 6 cze 2021, o 12:34
autor: golek
Niestety nie, zupełnie nie idzie się dogadać z kurierem, a na infolinii TNT oraz Plus również mówią że nie mogą pomóc
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 7 cze 2021, o 11:42
autor: Joanna_Plus
golek,
golek pisze:Złożone telefonicznie zamówienie na sprzęt
Gdzie to zamówienie było realizowane? Telefonicznie, w którymś z kanałów zdalnych czy jednak w sklepie internetowym?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 10 cze 2021, o 11:13
autor: radomir
Witam.
Czy można sprawdzić co dzieje się z zamówieniem nr. 2021060411575518
Zamówienie z 04.06
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 10 cze 2021, o 12:16
autor: Marta_Plus
Witaj
radomir,
aktualny status zamówienia złożonego w sklepie internetowym można sprawdzić poprzez
http://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank podając adres e-mail oraz numer zamówienia. Możesz również skontaktować się w sprawie swojego zamówienia ze
sklepem internetowym.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 11 cze 2021, o 10:09
autor: radomir
Taką dostałem odpowiedź , myślę że to jednak trochę długo trwa:
Uprzejmie informuję, iż zamówienie jest w trakcie weryfikacji.
Dodam, że o dalszych etapach będziemy informować w oddzielnych wiadomościach.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 11 cze 2021, o 13:07
autor: Marta_Plus
radomir,
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 14 cze 2021, o 10:18
autor: Kicaaxd
Witam. Wczoraj wieczorem złożyłam zamówienie na przedłużenie umowy z przejściem na abonament. Dostałam potwierdzenie na email. Jednak status zamówienia w dalszym ciągu to KPPERROR. Co to oznacza?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 14 cze 2021, o 12:41
autor: Marta_Plus
Witaj
Kicaaxd,
Kicaaxd pisze:Jednak status zamówienia w dalszym ciągu to KPPERROR. Co to oznacza?
Jest to oznaczenie systemowe, które czasem się pojawia. Dysponujesz może numerem zamówienia?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 14 cze 2021, o 13:12
autor: Kicaaxd
Tak, mam numer zamówienia - 2021061311620464
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 14 cze 2021, o 13:38
autor: Marta_Plus
Kicaaxd,
Kicaaxd pisze:Tak, mam numer zamówienia - 2021061311620464
Dziękuję, przesłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 14 cze 2021, o 15:27
autor: golek
Joanna_Plus pisze:golek,
golek pisze:Złożone telefonicznie zamówienie na sprzęt
Gdzie to zamówienie było realizowane? Telefonicznie, w którymś z kanałów zdalnych czy jednak w sklepie internetowym?
Telefonicznie, zadzwoniła Pani z ofertą. Zamówienia nadal nie ma
Do domu nie mogli dostarczyć bo rzekomo pracują tylko do 14.30. Miało być przekierowanie do firmy i paczka miała być w czwartek a nie ma nadal.. I nie mam pojęcia co się dzieje bo nie dostałem nawet nr przesyłki żeby moc to jakos sprawdzic
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 14 cze 2021, o 16:24
autor: Marta_Plus
golek,
prośba zatem o kontakt z
Działem Obsługi Klienta. Konsultant zweryfikuje w systemie zapisaną umowę i pomoże w jej skutecznej realizacji.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 14 cze 2021, o 19:20
autor: Kicaaxd
To jeszcze raz ja. Dostałam odpowiedź że realizacja zamówienia została wstrzymana ze względu na błędne dane adresowe. Odesłałam email z danymi adresowymi. Ile będę czekać na dalszą realizację zamówienia?