Strona 3 z 7

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 30 maja 2016, o 13:29
autor: Joanna_Plus
rakosport,

to numer na który dzwonisz, musi dokonać wyłączenia usługi. Dezaktywacja na numerach w usługach Plus Na Kartę:
Joanna_Plus pisze:W przypadku chęci dezaktywacji tej usługi, należy użyć kodu: *122*00*03#.
Plus Abonament:
Basia_Plus pisze:
w przypadku wyłączenia usługi NOTKA SMS wystarczy wysłać wiadomość SMS na bezpłatny numer 2601 o treści DEAKT NSMS.

Re: Komunikat o braku dostępności abonenta - PŁATNY!

: 30 maja 2016, o 17:57
autor: monter
Temat był już poruszany. To jest sposób sieci Plus na naciąganie abonentów, zarówno swojej, jak i innych sieci.
Usługa działa zgodnie z powiedzeniem: "Grosz do grosza, a będzie kokosza".

Operator włączył swoim abonentom "bezpłatną" usługę, za którą płacą inni. Nieświadomi użytkownicy Plusa uczestniczą w procederze, dopóki ktoś z dzwoniących do nich nie zauważy, że za zapowiedź/komunikat trzeba zapłacić jak za zwykłe połączenie.

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 1 cze 2016, o 09:37
autor: Tomasz75
Witam miałem podobny problem wspomniany kod pomógł wyłączyłem tę "usługę" teraz nawet jak jestem niedostępny to przychodzą do mnie wiadomości ze numer próbował się ze mną skontaktować...

Błędna sygnalizacja

: 7 cze 2016, o 09:17
autor: Pugilares
Kiedy wyłączę telefon i ktoś do mnie zadzwoni słyszy w słuchawce jeden normalny "długi" sygnał wywoływania, a potem kilka krótkich, tak jakbym odrzucił połączenie. Tymczasem powinen być komunikat "Abonent ma wyłączony aparat lub...". Takie sygnały, jakie są teraz powodują głupie sytuacje - człowiek, który do mnie zadzwonił pomyślał sobie, że go zlekceważyłem, a to nieprawda. Takie nieprawidłowe sygnalizowanie pojawiło się od czasu wprowadzenia pseudousługi polegającej na oszukiwaniu dzwoniących, że mogą wysłać bezpłatny SMS do człowieka, do którego nie udało im się dodzwonić. Wyłączyłem to naciągactwo, ale normalny komunikat sieci nie został przywrócony.

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 7 cze 2016, o 10:51
autor: Joanna_Plus
Pugilares,

prośba o zresetowanie funkcji Notka SMS usługi Kto dzwonił: wł. *122*11*03#, wył. *122*00*03#, a następnie po dokonaniu powyższych czynności przelogowanie telefonu (wył./wł.).

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 8 cze 2016, o 14:41
autor: Pugilares
Joanna_Plus pisze:Pugilares,

prośba o zresetowanie funkcji Notka SMS usługi Kto dzwonił: wł. *122*11*03#, wył. *122*00*03#, a następnie po dokonaniu powyższych czynności przelogowanie telefonu (wył./wł.).
Wczoraj wykonałem *122*11*03# i pojawił się komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający". Co prawda SMS potwierdzający do dziś nie przyszedł, ale i tak dziś wykonałem *122*00*03# i także pojawił się komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający". Na razie minęło kilka minut, ale SMS potwierdzający nie przyszedł.

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 8 cze 2016, o 15:04
autor: monter
Pugilares pisze: Wczoraj wykonałem *122*11*03# i pojawił się komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający". Co prawda SMS potwierdzający do dziś nie przyszedł, ale i tak dziś wykonałem *122*00*03# i także pojawił się komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający".
Potwierdzam, są problemy z tą usługą. 2 dni temu na dwóch numerach w rodzinie chcieliśmy wyłączyć usługę, ale nie udało się.
Przyszedł tylko komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający"

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 8 cze 2016, o 15:44
autor: Joanna_Plus
monter,
monter pisze:Potwierdzam, są problemy z tą usługą. 2 dni temu na dwóch numerach w rodzinie chcieliśmy wyłączyć usługę, ale nie udało się.
Przyszedł tylko komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający"
Aktualnie wykonując połączenia na te numery, włącza się system zapowiedzi?

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 8 cze 2016, o 21:49
autor: Pugilares
Minęło 8 godzin od wyświetlenia komunikatu "... poczekaj na SMS potwierdzający" i SMS potwierdzający nie nadszedł. Co dalej z tym fantem?

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 9 cze 2016, o 10:45
autor: Joanna_Plus
Pugilares,

a jak obecnie wygląda sytuacja po wpisaniu tych dwóch kodów i przelogowaniu telefonu?
Notka SMS jest włączona?
Pugilares pisze:Kiedy wyłączę telefon i ktoś do mnie zadzwoni słyszy w słuchawce jeden normalny "długi" sygnał wywoływania, a potem kilka krótkich
Powyższy problem nadal występuje?

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 9 cze 2016, o 12:15
autor: Pugilares
Dziś kolejny raz wykonałem KOD *122*11*03# i jak poprzednio pokazał się komunikat "Twoje zlecenie jest przetwarzane. Poczekaj na SMS potwierdzający" i SMS potwierdzający nie przyszedł. Cały czas osoba dzwoniąca do mnie, gdy mam wyłączony telefon otrzymuje taki sygnał, jakby odrzucił połączenie. To przestaje być zabawne. Po jakiego grzyba wprowadzaliście tą pseudousługę "notka SMS" i do tego nieudolnie???

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 9 cze 2016, o 12:29
autor: Joanna_Plus
Pugilares,
Pugilares pisze:Cały czas osoba dzwoniąca do mnie, gdy mam wyłączony telefon otrzymuje taki sygnał, jakby odrzucił połączenie.
Prześlij mi proszę numer swojego telefonu + numer, który wykonywał to połączenie, wraz z dokładną godziną i datą zdarzenia.

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 9 cze 2016, o 13:17
autor: monter
Joanna_Plus pisze:monter,
monter pisze:Potwierdzam, są problemy z tą usługą. 2 dni temu na dwóch numerach w rodzinie chcieliśmy wyłączyć usługę, ale nie udało się.
Przyszedł tylko komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający"
Aktualnie wykonując połączenia na te numery, włącza się system zapowiedzi?
Joanna_Plus,
sprawdziłem oba numery. System zapowiedzi już się nie włącza.
Wygląda na to, że deaktywacja usługi nastąpiła mimo braku stosowanego potwierdzenia SMS-owego.

Pozdrawiam!

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 9 cze 2016, o 14:53
autor: Joanna_Plus
monter,
monter pisze:System zapowiedzi już się nie włącza.
Ślicznie dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
monter pisze:Pozdrawiam!
Dziękuję i wzajemnie.

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 9 cze 2016, o 20:06
autor: rafnov
iPrzemo pisze:Uprzejmie proszę o wyjaśnienie dlaczego OPERATOR bez powiadamiania usługobiorcy, właściciela numeru skrócił o połowę "zwrotny sygnał wywołania" oraz uruchomił bez zgody i wiedzy dodatkową płatną opcję odsłuchiwania i wysyłania "bezpłatnej wiadomości sms" ?!

Nie aktywowałem, nie zamawiałem, nie prosiłem o usługę w której OPERATOR skrócił  "zwrotny sygnał wywołania" do 22 sekund by po tym czasie i próbie nawiązania połączenia, OPERATOR przełączał do USŁUGI w której lektor informuje przez 30 sekund: 
(...)

Co jest szczególnie niepokojące, zwrotny sygnał wywołania został skrócony i trwa tylko 22 sekundy po którym OPERATOR przełącza do usług dodatkowych które nie zostały zawarte w umowie o świadczenie usług.

Połączenie z moim drugim numerem w którym nie skrócono zwrotnego sygnału wywołania trwa 45 sekund i nie kończy się żadną informacją lektora.


Żądamy bezzwłocznego i natychmiastowego wyłączenia usług, które bez wiedzy i zgody pojawiały się na numerach opłacanych w tzw. abonamencie a które utrudniają komunikację z winy operatora, skracają sygnał wywoływania i narażają osoby dzwoniące do numeru na dodatkowy koszt.
Podpisuję się pod tym wszystkimi ośmioma kończynami.
Sądziłem, że przechodząc do Plusa trafię na jakość na poziomie, a tu takie dno i metr mułu...
Wyłączasz pocztę głosową, żeby interesanci nie tracili czasu i kasy, to dostaną Twoją "usługę", za którą Ty nie zapłacisz, ale oni...