Strona 5 z 7

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 13 sie 2018, o 10:03
autor: Joanna_Plus
Witaj ZanzarahGotai,

sugeruję weryfikację działania telefonu przy ustawionym trybie pracy sieci na 2G (tylko GSM).
Jeżeli sytuacja nadal będzie się powielać, to obawiam się, że konieczne będzie sprawdzenie działania karty SIM w innym urządzeniu.

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 8 maja 2019, o 02:01
autor: PC174
Jak wyłączyć usługę Notki SMS?
Zgodnie z poprzednimi postami oraz stroną pomocy zastosowałem kod *122*00*03#. Przyszedł SMS, że usługa blokady Notki została włączona. Minęło już grubo ponad 24h i usługa mimo wszystko jest nadal aktywna, gdy ktoś do mnie próbuje zadzwonić.

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 8 maja 2019, o 10:00
autor: Joanna_Plus
PC174,

prośba o zresetowanie funkcji Notka SMS usługi Kto dzwonił: wł. *122*11*03#, wył. *122*00*03#, a następnie po potwierdzeniu dokonania powyższych czynności, przelogowanie telefonu (wył./wł.).

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 12 maja 2019, o 23:29
autor: PC174
Joanna_Plus, niestety tym razem poza odpowiedzią "Twoje zlecenie jest przetwarzane" nie otrzymałem żadnego SMS, ani po wpisaniu pierwszego, ani drugiego kodu. Notka SMS jest dalej aktywna. Co w takim przypadku zrobić?

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 13 maja 2019, o 10:01
autor: Joanna_Plus
PC174,

a na wspomnianym numerze, jest aktywna poczta głosowa?

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 13 maja 2019, o 18:49
autor: PC174
Joanna_Plus, faktycznie była włączona Poczta Głosowa Standard. Nigdy z niej nie korzystałem, a nawet pamiętam, że kilka razy wyłączałem. Wyłączyłem pocztę i wygląda na to, że Notka też zniknęła. Dziękuję za pomoc! :)

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 11 cze 2019, o 11:25
autor: xut2zs
Jak to wyłączyć, bo gdy wpisuję kod co wyżej wyświetla mi się komunikat Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 11 cze 2019, o 11:46
autor: Joanna_Plus
xut2zs,

w jakiej ofercie posiadasz numer?

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 11 cze 2019, o 11:52
autor: xut2zs
Ja + rodzina za 99zł

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 11 cze 2019, o 12:13
autor: Joanna_Plus
xut2zs,

w przypadku numerów w usługach abonamentowych, zarządzanie usługą Notka SMS odbywa się przy użyciu następujących komend SMS:
- aktywacja: AKT NSMS pod bezpłatny numer 2601;
- dezaktywacja: DEAKT NSMS pod bezpłatny numer 2601.

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 22 cze 2019, o 19:57
autor: xut2zs
Joanna_Plus pisze:xut2zs,

w przypadku numerów w usługach abonamentowych, zarządzanie usługą Notka SMS odbywa się przy użyciu następujących komend SMS:
- aktywacja: AKT NSMS pod bezpłatny numer 2601;
- dezaktywacja: DEAKT NSMS pod bezpłatny numer 2601.
Po mimo wysłania sms i komunikatu o deaktywacji w ciągu 24h nadal mam ten komunikat. Mam to wysłać ze swojego numeru czy z tego na który dzwonię i to słysze ?

Edit. Aktywowałem też tą usługę na numer który dzwonie i tą notkę słyszę i teraz nie mam żadnego sygnału. Jeśli ten numer jest zajęty lub wyłączony jest tel. nie mam sygnału zajętości tylko odrzucenie, na inne numery plusa mam zajętość. Czemu tak jest ?

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 24 cze 2019, o 10:14
autor: Joanna_Plus
xut2zs,
xut2zs pisze:Po mimo wysłania sms i komunikatu o deaktywacji
xut2zs pisze:Edit. Aktywowałem też tą usługę na numer który dzwonie
To usługa Notki SMS ma na tym numerze być aktywna czy wyłączona?

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 24 cze 2019, o 10:31
autor: xut2zs
Wyłączona źle się wyraziłem, wysłałem dwaktywację z numeru na który dzwonie i teraz w przypadku zajętości mam zamiast sygnału zajęty odrzucanie.

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 24 cze 2019, o 10:50
autor: Joanna_Plus
xut2zs,

i ten drugi numer jest również abonamentowy, tak? Jest na nim aktywna poczta głosowa?

Re: abonent chwilowo niedostępny

: 24 cze 2019, o 11:55
autor: xut2zs
Tak na abonament poczta chyba nieaktywne bo po wybraniu jej numeru odrzuca.