Teraz jest 24 wrz 2021, o 22:25



Zielona Faktura

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

langolier

Prawie PlusManiak

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): 27 paź 2015, o 16:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zielona Faktura

Post28 kwi 2016, o 08:49

Witam
zawarłem umowę na Internet LTE 50GB z aktywowaną Zieloną Fakturą (dostałem odpowiedniego maila na podany przeze mnie adres mailowy).
W Plus Online dostałem informację o fakturze na kwotę 9zł (za aktywację), płatną do 10 maja. Zwykle (w innej sieci) faktury przesyłane mailem otrzymuję 2 tygodnie przed terminem płatności, więc chyba w Plusie też taką "zieloną" powinienem już otrzymać na maila ?
Tymczasem cisza, spam sprawdzony.
Z zalogowaniem się na Plus Online przez przeglądarkę mam problem bo powinienem otrzymać SMS z hasłem sesji a karta SIM jest w routerze daleko ode mnie (nie zmieniałem na logowanie poprzez eHasło i potem na jednoetapowe logowanie bo nie sądziłem, że będzie mi to potrzebne - zmienię to przy okazji).
Co robić ?
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 13:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: Zielona Faktura

Post28 kwi 2016, o 10:20

langolier, powinieneś otrzymać fakturę na adres mailowy. Czy poza spamem sprawdzałeś też folder kosz?
langolier napisał(a):Z zalogowaniem się na Plus Online przez przeglądarkę mam problem bo powinienem otrzymać SMS z hasłem sesji a karta SIM jest w routerze daleko ode mnie (nie zmieniałem na logowanie poprzez eHasło i potem na jednoetapowe logowanie bo nie sądziłem, że będzie mi to potrzebne - zmienię to przy okazji).Co robić ?
Niestety, ale aby wyłączyć dwuetapowe uwierzytelnienie konieczne jest zalogowanie się do Plus Online, a co za tym idzie – użycie hasła sesji.

W tej sytuacji możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i poprosić wysłanie o pocztą duplikatu faktury (oczywiście bezpłatnie).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 18 gości