Witam
zawarłem umowę na Internet LTE 50GB z aktywowaną Zieloną Fakturą (dostałem odpowiedniego maila na podany przeze mnie adres mailowy).
W Plus Online dostałem informację o fakturze na kwotę 9zł (za aktywację), płatną do 10 maja. Zwykle (w innej sieci) faktury przesyłane mailem otrzymuję 2 tygodnie przed terminem płatności, więc chyba w Plusie też taką "zieloną" powinienem już otrzymać na maila ?
Tymczasem cisza, spam sprawdzony.
Z zalogowaniem się na Plus Online przez przeglądarkę mam problem bo powinienem otrzymać SMS z hasłem sesji a karta SIM jest w routerze daleko ode mnie (nie zmieniałem na logowanie poprzez eHasło i potem na jednoetapowe logowanie bo nie sądziłem, że będzie mi to potrzebne - zmienię to przy okazji).
Co robić ?
Zielona Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 paź 2015, o 16:34
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Zielona Faktura
langolier, powinieneś otrzymać fakturę na adres mailowy. Czy poza spamem sprawdzałeś też folder kosz?
W tej sytuacji możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i poprosić wysłanie o pocztą duplikatu faktury (oczywiście bezpłatnie).
Niestety, ale aby wyłączyć dwuetapowe uwierzytelnienie konieczne jest zalogowanie się do Plus Online, a co za tym idzie – użycie hasła sesji.langolier pisze:Z zalogowaniem się na Plus Online przez przeglądarkę mam problem bo powinienem otrzymać SMS z hasłem sesji a karta SIM jest w routerze daleko ode mnie (nie zmieniałem na logowanie poprzez eHasło i potem na jednoetapowe logowanie bo nie sądziłem, że będzie mi to potrzebne - zmienię to przy okazji).Co robić ?
W tej sytuacji możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i poprosić wysłanie o pocztą duplikatu faktury (oczywiście bezpłatnie).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ