Zmiana taryfy w abonamencie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
alfasierra
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 gru 2014, o 19:32

abonament na czas nieokreślony - niemożliwy?

Post autor: alfasierra »

Szanowni Państwo,
Obecnego numeru, w sieci plus, używam od 1998 roku. Aktualnie posiadam taryfę JA+35 na którą przeszedłem kilka lat temu (zmiana od razu na czas nieokreślony). W chwili obecnej posiadany przeze mnie pakiet internetowy powoli przestaje mi wystarczać (10 GB + LTE bez końca 512kb), w związku z tym chciałem zmienić taryfę na droższą, z większym pakietem internetowym. Jakież było moje zdziwienie gdy podczas rozmowy z konsultantem dowiedziałem się, że plus nie oferuje abonamentów na czas nieokreślony, ponadto miły pan oznajmił mi, że żaden inny operator w kraju takiej usługi również nie oferuje (sic!).
Ostatnio, zanim zmieniłem taryfę na JA+35 na czas nieokreślony, podczas rozmowy z konsultantem usłyszałem podobną opinię i złożyłem wypowiedzenie umowy. Po kilku dniach odebrałem telefon z działu utrzymania klienta, gdzie konsultant zaoferował mi umowę na czas nieokreślony, która znacznie przewyższała moje wymagania.
Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu. Na prawdę nie mam ochoty na zabawę w podchody typu będę udawał, że rozwiązuję umowę, aby dostać lepsze warunki. Chcę zapłacić, aby mieć większy pakiet internetowy. Gdy ostatnio składałem rezygnację, Plus oferował jeszcze usługę PlusNet (konto mailowe), której byłem użytkownikiem. Obecnie, usługa ta została zlikwidowana, dużo mnie kosztowało "uniezależnienie" się od plusnetu, ale dzięki temu próg bólu związany z opuszczeniem sieci stał się znacznie niższy. Wolałbym załatwić sprawę, normalnie, bez tego typu zabaw. Bo gdy już złoże wypowiedzenie, to definitywnie. A dodatkowo przeniosę też numery żony i dzieci.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
andrzej
Ostatnio zmieniony 2 lip 2020, o 10:06 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj alfasierra,

zmiana taryfy po kontrakcie wiąże się z podpisaniem aneksu do umowy. Więcej info tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
alfasierra
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 28 gru 2014, o 19:32

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: alfasierra »

Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Czyli w takim razie nie jestem w stanie zapłacić za droższą taryfę bez podpisywania umowy na czas określony? Przykra sprawa.
pozdrawiam, andrzej
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

alfasierra,
alfasierra pisze:Czyli w takim razie nie jestem w stanie zapłacić za droższą taryfę bez podpisywania umowy na czas określony?
niestety nie. :-( Po kontrakcie zmiana taryfy możliwa jest tylko poprzez podpisanie nowej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zed
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 kwie 2022, o 08:49

Zmiana typu abonamentu w trakcie trwania umowy

Post autor: Zed »

Dzień dobry,

Mam następujący temat: posiadam obecnie kilkanaście numerów w Plus, wszystkie w abonamencie na firmę. Część z nich to abonamenty internetowe, reszta - standardowe do rozmów.
Skończyły mi się umowy na 2 numerach do rozmów. Zamierzam z tych 2 numerów zrezygnować, a w ich miejsce wykorzystać 2 z nieużywanych abonamentów internetowych.
No i teraz:
1. Czy mogę zmienić w trakcie trwania umowy typ abonamentu z internetowego na telefoniczny? Dodam, że umowy internetowe kończą się w 2023r.
2. Rozumiem, że bez zmiany abonamentu mogę karty internetowe wykorzystać do rozmów, ale obowiązywać będą stawki za minutę połączenia, sms, itd.?
3. Czy mogę ustawić indywidualne limity kwotowe dla poszczególnych numerów (np. 100zł)?

Z góry dziękuję za informacje

Paweł
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2022, o 12:17 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Zed,
Zed pisze:1. Czy mogę zmienić w trakcie trwania umowy typ abonamentu z internetowego na telefoniczny? Dodam, że umowy internetowe kończą się w 2023r.
nie. Zmiana taryfy w trakcie kontraktu jest możliwa tylko na wyższą dostępną w promocji, w której zawarłeś umowę. Tutaj więcej informacji.
Zed pisze:2. Rozumiem, że bez zmiany abonamentu mogę karty internetowe wykorzystać do rozmów, ale obowiązywać będą stawki za minutę połączenia, sms, itd.?
Tak, opłaty będą rozliczane zgodnie z cennikiem obowiązującej taryfy.
Zed pisze:3. Czy mogę ustawić indywidualne limity kwotowe dla poszczególnych numerów (np. 100zł)?
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kolejoman
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Kolejoman »

Mam pytanie bo nie doszukałem się tego w aneksie. Właśnie rozpocząłem nową umowę od 5 sierpnia (taryfa Plus.45 z 4 GB internetu) oraz 12 rat za sprzęt. Gdyby okazało się, że internetu mi nie wystarcza jak to jest z możliwością przejścia o jedno oczko wyżej (na taryfę Plus.55 z 8 GB internetu)? Czy migracja w górę jest możliwa w dowolnym momencie czy muszę odczekać jakiś okres? Czy ma tu znaczenie fakt, że mam raty za sprzęt? Wiem że można doraźnie dokupić jednorazowy pakiet ale nie o to mi chodzi.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

Kolejoman,
Kolejoman pisze: 8 sie 2022, o 10:24 Czy migracja w górę jest możliwa w dowolnym momencie ?
tak. Zmiana taryfy w trakcie kontraktu jest możliwa na wyższy plan cenowy dostępny w promocji, w której zawarłeś umowę. Tutaj więcej informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ