Awaria BTS'a ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 wrz 2014, o 09:33
Re: Awaria BTS'a ?
Dokladnie tak wlasnie bylo, wszystko wstalo okolo 18tej, dziekuje za pomoc :)
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
mazut, bardzo proszę. W razie pytań pisz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Od rana problem z internetem który zgłaszałem kilka razy do Was , internet rozłącza się co chwilę i zasięg od braku zasięgu do max zawsze odpisujecie że brak awarii ale po interwencji działa więc proszę o interwencje i uznajmy że wszystko działa bez problemu, ponieważ praca mi stoi i po raz kolejny stawiacie mnie w takiej sytuacji proszę o interwencję
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
jovi123, sprawdzę i wrócę z odpowiedzią.
Edycja: Faktycznie, były drobne problemy techniczne dotyczące transmisji danych. W tej chwili wszystko powinno już działać poprawnie.
Edycja: Faktycznie, były drobne problemy techniczne dotyczące transmisji danych. W tej chwili wszystko powinno już działać poprawnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Dziękuję za odpowiedź faktycznie działa wszystko poprawnie ale cały dzień poszedł w plecy.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
jovi123, cieszę się że jest już ok. W razie problemów pisz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Witam, od dwóch dni nie mogę połączyć się z żadnym z nadajników LTE 2600 w okolicach miasta Ustroń. Czy są jakieś problemy z pobliskimi nadajnikami?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
Mat1234, podaj dokładna lokalizację. Jakie są parametry sygnału na tym paśmie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Aktualnie:
Status połączenia:Rozłączony
Stan USIM:Gotowy
RSRP-108 dBm
RSRQ-14 dB
RSSI-74 dB
SINR 1 dB
Informacja o lokalizacji: 481
Sprzed 2 dni kiedy internet działał:
Status połączenia:Połączony
Stan USIM:Gotowy
RSRP-107 dBm
RSRQ-13 dB
RSSI-73 dB
SINR 10 dB
Informacja o lokalizacji:502
Miejsce Cisownica, pod Czantorią
Status połączenia:Rozłączony
Stan USIM:Gotowy
RSRP-108 dBm
RSRQ-14 dB
RSSI-74 dB
SINR 1 dB
Informacja o lokalizacji: 481
Sprzed 2 dni kiedy internet działał:
Status połączenia:Połączony
Stan USIM:Gotowy
RSRP-107 dBm
RSRQ-13 dB
RSSI-73 dB
SINR 10 dB
Informacja o lokalizacji:502
Miejsce Cisownica, pod Czantorią
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
Mat1234, pasmo jest bardzo mocno obciążone. Z tego powodu i odległość od stacji, o czym dodatkowo świadczą parametry sygnału, może być problem z jego uzyskaniem. W czerwcu zostanie dodane LTE2600 na BT20623. Ta stacja jest znaczenie bliżej Twojej lokalizacji. Powinno to rozwiązać problemy z sygnałem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Przed godziną parametry sygnału LTE 2600 zmieniły się i utrzymują się na poziomie:
Status połączenia Rozłączony
Stan USIM Gotowy
RSRP -106 dBm
RSRQ -8 dB
RSSI -78 dB
SINR 7 dB
Lecz mimo to nadal nie mogę połączyć się z siecią
Status połączenia Rozłączony
Stan USIM Gotowy
RSRP -106 dBm
RSRQ -8 dB
RSSI -78 dB
SINR 7 dB
Lecz mimo to nadal nie mogę połączyć się z siecią
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
Mat1234, poziom SINR nadal wskazuje na przeciążenie pasma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
No i mamy problem, dostałem dzisiaj odpowiedź na reklamację w której sieć Plus stwierdza , że nie było problemów z siecią tego dnia o którym rozmawialiśmy i nie należy się tym samym rekompensata , dział reklamacji bije już rekordy , czy siedzi tam jeszcze człowiek czy maszyna odrzucająca wszystko jak leci?Michał_Plus pisze:jovi123, cieszę się że jest już ok. W razie problemów pisz.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Awaria BTS'a ?
jovi123,
przykro nam z powodu decyzji, którą podjął Departament Reklamacji.
przykro nam z powodu decyzji, którą podjął Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Marta_Plus pisze:jovi123,
przykro nam z powodu decyzji, którą podjął Departament Reklamacji.