Technologia VoLTE w Plusie.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5656
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Gratuluję.
Czyli aktywacja usługi w sieci trwa dalej.
Nie da rady - jeśli chodzi o Twoje pytanie.
Gdyby ktoś był zainteresowany combo VoLTE + 5G to ZTE Axon 11 5G oferuje coś takiego, sprawdzone w praktyce.
https://www.ztedevices.com/pl/product/z ... et="_blank
Czyli aktywacja usługi w sieci trwa dalej.
Nie da rady - jeśli chodzi o Twoje pytanie.
Gdyby ktoś był zainteresowany combo VoLTE + 5G to ZTE Axon 11 5G oferuje coś takiego, sprawdzone w praktyce.
https://www.ztedevices.com/pl/product/z ... et="_blank
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
A wynika to z ogólnej specyfikacji VoLTE (niezależnej od operatora), czy aktualnej konfiguracji Plusa?habish pisze: Nie da rady - jeśli chodzi o Twoje pytanie.
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Jaki masz model telefonu?mpmdembi pisze:Stał się cud i... na telefonie pojawiła mi się ikona VoLTE Teraz pozostaje jeszcze czekać na VoWiFi
Mam pytanie techniczne - czy podczas rozmowy telefon może przejść z 3G na LTE?
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Samsung S10pawlo1871 pisze:Jaki masz model telefonu?
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
witam,
kiedyś dawno byłem testerem VoWiFi, później pojawiło mi się VoLTE. Było fajnie dopóki nie zmieniłem aparatu na Huawei P30 Pro. Żadna z wymienionych usług nie działa na moim numerze :(
Na starym S8, lecz innym numerze też brak tych funkcji :(
a wszędzie widać rekalmy super 5G, jesteśmy najlepsi ... a "podstawowych" funkcjonalności brak
Pozdawiam
kiedyś dawno byłem testerem VoWiFi, później pojawiło mi się VoLTE. Było fajnie dopóki nie zmieniłem aparatu na Huawei P30 Pro. Żadna z wymienionych usług nie działa na moim numerze :(
Na starym S8, lecz innym numerze też brak tych funkcji :(
a wszędzie widać rekalmy super 5G, jesteśmy najlepsi ... a "podstawowych" funkcjonalności brak
Pozdawiam
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Czy cały czas trwa proces aktywacji usługi VoLTE na kolejnych numerach abonamentowych, czy ten proces jest w dalszym ciągu wstrzymany?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Witaj icemac,
Bleuet,
usługa VoLTE jest sukcesywnie udostępniana Klientom w ofercie na abonament.
niestety, ale na tę chwilę na tym modelu z usługi Volte nie będzie można skorzystaćicemac pisze:Było fajnie dopóki nie zmieniłem aparatu na Huawei P30 Pro.
Możliwe, że usługa jest niedostępna na tym numerze.icemac pisze:Na starym S8, lecz innym numerze też brak tych funkcji :(
Bleuet,
usługa VoLTE jest sukcesywnie udostępniana Klientom w ofercie na abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Czy smartfony Realme są (będą?) wspierane w ramach usługi VoLTE?
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Może info dla użytkowników Iphonow czy mamy już zmieniać sieć? Czy dalej ściema z Volte i wificalling
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Pytania techniczne odnośnie VoLTE:
1. pytałem wcześniej, ale nadal nie doczekałem się odpowiedzi Czy brak możliwości przejścia z 3G na VoLTE podczas rozmowy wynika z ograniczeń konfiguracji sieci Plusa, czy z ogólnej specyfikacji VoLTE?
2. Zauważyłem, że jak rozmawiam z telefonem stacjonarnym i przerzuci mnie z VoLTE na 3G, to praktycznie nie słychać różnicy w jakości połączenia, natomiast gdy ta sama sytuacja ma miejsce podczas rozmowy z telefonem w Plusie (rozmówca w 3G), to drastycznie spada jakość połączenia. Połączenie jest wtedy znacznie gorszej jakości (prawie jak HR w 2G) niż gdybym pierwotnie inicjował je w 3G. Czy to normalne?
3. Co się stanie gdy włączę WiFi Calling? Rozumiem, że VoLTE przestanie działać. A jak wyłączę WiFi Calling, to z powrotem będę miał VoLTE czy "wypadnę" z testów VoLTE?
1. pytałem wcześniej, ale nadal nie doczekałem się odpowiedzi Czy brak możliwości przejścia z 3G na VoLTE podczas rozmowy wynika z ograniczeń konfiguracji sieci Plusa, czy z ogólnej specyfikacji VoLTE?
2. Zauważyłem, że jak rozmawiam z telefonem stacjonarnym i przerzuci mnie z VoLTE na 3G, to praktycznie nie słychać różnicy w jakości połączenia, natomiast gdy ta sama sytuacja ma miejsce podczas rozmowy z telefonem w Plusie (rozmówca w 3G), to drastycznie spada jakość połączenia. Połączenie jest wtedy znacznie gorszej jakości (prawie jak HR w 2G) niż gdybym pierwotnie inicjował je w 3G. Czy to normalne?
3. Co się stanie gdy włączę WiFi Calling? Rozumiem, że VoLTE przestanie działać. A jak wyłączę WiFi Calling, to z powrotem będę miał VoLTE czy "wypadnę" z testów VoLTE?
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Nie ma handoveru głosowego w górę.
Tak samo nie przeniesie Cię z 2G do 3G, czy z U900 do U2100.
Daj sobie spokój z WiFiCalling w aplikacji i poczekaj na wersję natywną.
Tak samo nie przeniesie Cię z 2G do 3G, czy z U900 do U2100.
Daj sobie spokój z WiFiCalling w aplikacji i poczekaj na wersję natywną.
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Wiem, że nie ma, ale nie tego dotyczyło moje pierwsze pytanie.habish pisze:Nie ma handoveru głosowego w górę.
Tak samo nie przeniesie Cię z 2G do 3G, czy z U900 do U2100.
Daj sobie spokój z WiFiCalling w aplikacji i poczekaj na wersję natywną.
Z WifiCalling dałem sobie już dawno spokój, bo prędzej dało się porozumieć tamtamami niż tym wynalazkiem
Niemniej czekam na "oficjalne" odpowiedzi na moje pytania.
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
mpmdembi,
1. Chodzi tu raczej o ogólną specyfikację VoLTE/3GPP
2. To raczej normalne, połączenie z telefonem stacjonarnym nie jest połączeniem HD VOICE i tu jakość połączenia będzie stała, niezależnie w jakiej technologii je zacząłeś więc nie powinna spadać z VoLTE->3G->2G o ile się nie poruszasz i nie zmieni się jakaś centrala – dostawca sprzętu. Zmiany jakości w połączeniu komórka – komórka wydają mi się naturalne, wraz ze zmianą technologii zmienia się kodowanie i mogą być spadki jakości.
3. Usługi VoLTE i Wi-Fi Calling wzajemnie się wykluczają. Z VoLTE będzie działać VoWiFi ale obecnie wdrażanie usługi jest wstrzymane.
cargo, habish,
- nie mamy obecnie takich informacji.
1. Chodzi tu raczej o ogólną specyfikację VoLTE/3GPP
2. To raczej normalne, połączenie z telefonem stacjonarnym nie jest połączeniem HD VOICE i tu jakość połączenia będzie stała, niezależnie w jakiej technologii je zacząłeś więc nie powinna spadać z VoLTE->3G->2G o ile się nie poruszasz i nie zmieni się jakaś centrala – dostawca sprzętu. Zmiany jakości w połączeniu komórka – komórka wydają mi się naturalne, wraz ze zmianą technologii zmienia się kodowanie i mogą być spadki jakości.
3. Usługi VoLTE i Wi-Fi Calling wzajemnie się wykluczają. Z VoLTE będzie działać VoWiFi ale obecnie wdrażanie usługi jest wstrzymane.
- tak, wypadniesz.mpmdembi pisze:A jak wyłączę WiFi Calling, to z powrotem będę miał VoLTE czy "wypadnę" z testów VoLTE?
cargo, habish,
- nie mamy obecnie takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Co jest wstrzymane? Wdrazanie VoLTE czy VoWiFi?Ewa_Plus pisze: Z VoLTE będzie działać VoWiFi ale obecnie wdrażanie usługi jest wstrzymane.
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Rozumiem. Tylko problem w tym, że jakość przy wypadnięciu z VoLTE i przejściu na 3G jest znacznie gorsza niż gdybym rozpoczął rozmowę w 3G (kiedy to jakość jest rewelacyjna). Czy tak powinno być, że gorszy kodek jest używany w takiej sytuacji? Przecież powinien być taki sam jak gdybym zaczął rozmowę w 3G - przynajmniej tak mi się wydaje.Ewa_Plus pisze: 2. To raczej normalne, połączenie z telefonem stacjonarnym nie jest połączeniem HD VOICE i tu jakość połączenia będzie stała, niezależnie w jakiej technologii je zacząłeś więc nie powinna spadać z VoLTE->3G->2G o ile się nie poruszasz i nie zmieni się jakaś centrala – dostawca sprzętu. Zmiany jakości w połączeniu komórka – komórka wydają mi się naturalne, wraz ze zmianą technologii zmienia się kodowanie i mogą być spadki jakości.
Zauważyłem też problemy z połączeniami w VoLTE. O ile ja rozmówcę słyszę zawsze i perfekcyjnie, o tyle już 3x zdarzyło mi się mieć problemy z połączeniem w postaci zanikania mojego głosu u rozmówcy (mówił, że brzmiało to tak jakby miał kiepski zasięg). 2x było to 50m od BTSu, gdzie sygnał mam na 100% i problemy były od inicjacji połączenia (rozmowa na telefon stacjonarny), a 1x gdy byłem poza budynkiem, inny BTS, zasięg też praktycznie na 100%. Przemieszczałem się i problem wystąpił w trakcie rozmowy. Nie zniknął samoczynnie, tylko musiałem znów zainicjować połączenie.
Czy z racji faktu, że są to testy usługi warto jest takie uwagi tu pisać? Przekazujecie je do Działu Technicznego?