Usługi w abonamencie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Ron »

Taryfę sprawdzisz w aplikacji, zakładka Twój Profil - Taryfa.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: mariusz9a »

bungar a nie dostałeś smsa że pakiet został wykorzystany i zostaje obniżona prędkość (czy jakoś tak)? Mi takie coś przysyłają jak wykorzystam ten mój pakiet.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
bungar
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 3 mar 2019, o 21:14

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: bungar »

Mam jeszcze jedno pytanie. Mamy w abonamencie dwa numery mój i mamy. Na początku okresu rozliczni owego i po wykorzystaniu przychodzi SMS np. Że internet współdzielony został wykorzystany. Co dokładnie znaczy to że mamy internet współdzielony. Czy jeśli ja na swoim numerze wykorzystam swój pakiet internetu, a u mamy będzie jeszcze dostępny to będę pobierał z jej pakietu aż do wykorzystania, bo wydaje mi się, że ostatnio taka sytuacja miała miejsce?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

bungar,
bungar pisze:Mamy w abonamencie dwa numery mój i mamy.
bungar pisze:po wykorzystaniu przychodzi SMS np. Że internet współdzielony został wykorzystany. Co dokładnie znaczy to że mamy internet współdzielony.
pakiet Internetu przypisany do numeru głównego jest współdzielony przez pozostałe numery na koncie, które korzystają z niego w zależności od tego, w jakim stopniu używają internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bungar
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 3 mar 2019, o 21:14

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: bungar »

Basia_Plus pisze:bungar,
bungar pisze:Mamy w abonamencie dwa numery mój i mamy.
bungar pisze:po wykorzystaniu przychodzi SMS np. Że internet współdzielony został wykorzystany. Co dokładnie znaczy to że mamy internet współdzielony.
pakiet Internetu przypisany do numeru głównego jest współdzielony przez pozostałe numery na koncie, które korzystają z niego w zależności od tego, w jakim stopniu używają internetu.
Czyli w takim razie dobrze rozumuje tak, jeśli tak ja po screenach ja mam 15gb w abonamencie, mama 14 (jej numer jest główny) łącznie mamy 29. W sytuacji, gdy ja wykorzystam swoje 15gb zacznę zużywać internet z drugiego numeru, zgadza się?
Załączniki
Screenshot_20210428-094851~2.png
Screenshot_20210428-094806~2.png
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

bungar,

w ofercie rodzinnej jest jeden pakiet główny, z którego czerpią numery dodatkowe.
Jeśli numer mamy jest numerem głównym, to z niego pakiet Internetowy będzie współdzielony na numer dodatkowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bungar
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 3 mar 2019, o 21:14

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: bungar »

No niestety dalej nie wiem, czy mógłbym prosić o jednoznaczna odpowiedź na moje pytanie, wrzuciłem screeny, czyli jeśli numer mamy jest główny pakiety internetu mamy takie jak na screen to łącznie mamy 29gb i po wykorzystaniu mojego pakietu 15gb będę korzystał z pakietu drugiego numeru?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

bungar,
bungar pisze:czyli jeśli numer mamy jest główny pakiety internetu mamy takie jak na screen to łącznie mamy 29gb i po wykorzystaniu mojego pakietu 15gb będę korzystał z pakietu drugiego numeru?
nie, jeśli na numerze głównym jest 15 GB, to ten pakiet jest do wykorzystania łącznie przez numer główny i dodatkowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bungar
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 3 mar 2019, o 21:14

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: bungar »

Basia_Plus pisze: bungar,
bungar pisze:czyli jeśli numer mamy jest główny pakiety internetu mamy takie jak na screen to łącznie mamy 29gb i po wykorzystaniu mojego pakietu 15gb będę korzystał z pakietu drugiego numeru?
nie, jeśli na numerze głównym jest 15 GB, to ten pakiet jest do wykorzystania łącznie przez numer główny i dodatkowy.
Na numerze głównym jest 14gb na moim 15 gb
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

bungar,

współdzielony jest pakiet 14 GB, z numeru głównego. Na dodatkowej karcie jest zapewne jeszcze pakiet 1GB (zabezpieczający przed niepożądanymi opłatami za transmisję danych w okresie, gdy usługa współdzielenia nie była jeszcze aktywna). Jeśli chcesz potwierdzić powyższe, prześlij proszę zgłoszenie, podając numer telefonu i dane (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Pracownik BOK, mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sytuację na koncie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pymek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 maja 2021, o 14:13

Pakiet Nocny 100 GB w abo znikad

Post autor: Pymek »

Witam
Jestem w abonamencie Plusa juz kilka lat, lecz ostatnio troche sie juz gubie. Plus nie wiadomo skad aktywowal mi pakiet nocny 100gb, nie skladalem zamowienia ani nic tym podobnych. W dodatku jest to pakiet nocny 100gb o ktorym nigdzie na forach i BOKu plusa nie ma nawet wzmianki. Na domiar zlego nawet nie dziala, wszystkie pakiety nocne "dzialaja" od 1 do 8, lecz u mnie zamiast pobierac transfer z tego pakietu, to pobiera z mojego podstawowego pakietu. Moglby mi ktos wyjasnic o co chodzi?
Ostatnio zmieniony 20 maja 2021, o 14:26 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Pymek,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje sytuację na koncie. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
klientka23
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 paź 2021, o 20:50

połączenia z nieznanych źródeł

Post autor: klientka23 »

Witam. Mam pytanie czy jest możliwość zablokowania odbierania połączeń z nieznanych żródeł zagranicznych. Chodzi mi o takie numery które nabijają rachunek (oszusci), w innych sieciach można było blokować lub ustawić że rachunek nie może przekroczyć jakiejść kwoty np. 100 zł, czy w waszej sieci Plus jest jakieś zabezpieczenie. Czy wasza siec oferuje jakąkolwiek formę zabezpieczenia.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2021, o 18:40 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: połączenia z nieznanych źródeł

Post autor: wlo »

Odbieranie połączeń, jakichkolwiek, nie skutkuje "nabijaniem" rachunku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj klientka23,
klientka23 pisze:Mam pytanie czy jest możliwość zablokowania odbierania połączeń z nieznanych żródeł zagranicznych. Chodzi mi o takie numery które nabijają rachunek (oszusci), w innych sieciach można było blokować lub ustawić że rachunek nie może przekroczyć jakiejść kwoty np. 100 zł, czy w waszej sieci Plus jest jakieś zabezpieczenie
Jest możliwość zablokowania połączeń (usługa płatna), ale tylko określonych grup, np. wszystkich połączeń przychodzących.

Tak jak napisał wlo, odbierając połączenie nie będzie naliczona opłata u Ciebie. Ważne także, by nie oddzwaniać na podejrzane numery.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ