Usługi w abonamencie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
krzychasso
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 lip 2022, o 06:43

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: krzychasso »

Dzięki za odpowiedź Marta_Plus numer sprawy CASE/220728/733
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

krzychasso,
krzychasso pisze: 28 lip 2022, o 12:44 Dzięki za odpowiedź Marta_Plus numer sprawy CASE/220728/733
Dziękuję za numer zgłoszenia - przekazałam je dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jazuch1982
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: jazuch1982 »

Dzień dobry.
W dniu 15.07.2022 r. podpisałem aneks w formie dokumentowej na przedłużenie Umowy w Plus Abonament z usługą dodatkową Disney+. Okres rozliczeniowy rozpoczyna się 9-go każdego miesiąca. W Aneksie jest zapis o linku aktywacyjnym na Dostęp Disney+, który brzmi: "Link aktywacyjny Polkomtel wyśle do Abonenta na wskazany adres email, w terminie 24h od daty zawarcia Umowy lub złożenia zamówienia i zlecenia aktywacji usługi Dostęp Disney+." Kiedy zgodnie z regulaminem powinienem dostać link aktywacyjny?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj jazuch1982,
jazuch1982 pisze: 29 lip 2022, o 19:49 W Aneksie jest zapis o linku aktywacyjnym na Dostęp Disney+, który brzmi: "Link aktywacyjny Polkomtel wyśle do Abonenta na wskazany adres email, w terminie 24h od daty zawarcia Umowy lub złożenia zamówienia i zlecenia aktywacji usługi Dostęp Disney+." Kiedy zgodnie z regulaminem powinienem dostać link aktywacyjny?
Zgodnie z powyższym. Sprawdź proszę jeszcze folder SPAM. Jeśli nie ma tam linka, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje usługę na koncie. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jazuch1982
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: jazuch1982 »

Dziękuję za odpowiedź. Nr zgłoszenia CASE/220801/562
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

jazuch1982,
jazuch1982 pisze: 1 sie 2022, o 11:36 Dziękuję za odpowiedź. Nr zgłoszenia CASE/220801/562
Pozdrawiam.
Dziękuję za numer - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
RemonRaimu
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 24 sie 2022, o 15:05

Wprowadzanie przekierowania online / flota

Post autor: RemonRaimu »

Dzień dobry,

posiadamy telefon komórkowy na abonament i jest konieczność aby wprowadzać na niego przekierowania połączeń. Niestety nie ma możliwości aby przekazać telefon fizycznie, dlatego pytanie czy jest taka możliwość za pomocą panelu na stronie plusa, tak aby więcej osób mogło wprowadzić przekierowanie bez konieczności posiadania aparatu. Ostatecznym rozwiązaniem mogłaby być flota z ograniczonym dostępem dla puli użytkowników. Jeśli istnieje któraś z powyższych opcji bardzo proszę o informację zwrotną.

Dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 sie 2022, o 16:30 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj RemonRaimu,

przekierowanie połączeń na inny numer jest możliwe zgodnie z informacją tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek84
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 gru 2012, o 13:51

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: tomek84 »

Witam właśnie przyszła do mnie faktura za abonament a tam niespodzianka 10zł mniej. Jak się okazało nie policzono mnie serwisu urządzenia za 10 zł. Napisałem do plusa i zamiast odpisać rozpatrują reklamację. Czekam jeszcze do czwartku bo 2.11 jest termin płatności a ja niewiem czy czekać na korektę czy co.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj tomek84,
tomek84 pisze: 25 paź 2022, o 14:51 Napisałem do plusa i zamiast odpisać rozpatrują reklamację
podaj proszę numer przesłanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek84
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 gru 2012, o 13:51

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: tomek84 »

Nr. zgłoszenia CASE/221019/1537
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

tomek84,
tomek84 pisze: 25 paź 2022, o 17:04 Nr. zgłoszenia CASE/221019/1537
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wiktorponka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 gru 2022, o 12:54

pakiety w abonamencie

Post autor: wiktorponka »

Czy ktoś może wytłumaczyć co jest pakiet podstawowy a co jest pakiet dodatkowy? po co te dwa pakiety w abonamencie, dotyczy jak się zaloguję na plus online.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2022, o 13:35 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

wiktorponka,
wiktorponka pisze: 22 gru 2022, o 13:11 Czy ktoś może wytłumaczyć co jest pakiet podstawowy a co jest pakiet dodatkowy?
w ramach umowy dostępny jest pakiet podstawowy do wykorzystania w każdym okresie rozliczeniowym. Pakiet dodatkowy jest jednorazowym pakietem GB przyznawanym na cały kontrakt do wykorzystania po pakiecie podstawowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asiam895
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 lip 2022, o 16:35

Disney+

Post autor: asiam895 »

Witam
5.01 przeszłam z plusa mix na abonament. Pan w salonie powiedział że mogę wysłać SMS aby aktywować za darmo Disney+ . SMS wysłany a do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi z linkiem ani SMS ani na poczcie.
Ostatnio zmieniony 9 sty 2023, o 12:03 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
ODPOWIEDZ