Usługi w abonamencie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

andrejj,
andrejj pisze:Jak się okazało pakiet TIDAL darmowy na 24 miesiące wynika z tego : https://www.plus.pl/uslugi/all-in"targe ... et="_blank"
Zatem usługa Tidal będzie rozliczana w ramach tego pakietu All In, a nie na warunkach promocyjnych wskazanych przeze mnie powyżej.
andrejj pisze: Czy aby to aktywować trzeba czekać na sms który powinien przyjść do 7 dni po aktywacji usługi,

Aktywacja Pakietu All In, w tym wchodzącej w jego skład usługi Tidal, następuje w ciągu 5 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług w ramach nowej umowy.
andrejj pisze:czy wysłać tak jak ten niżej na 12 m ??
To inny wariant promocji Tidal. Nie dotyczy pakietu All In.
andrejj pisze:- co to za aplikacja do ochrony internetu i czy ona aktywowana jest automatycznie czy też trzeba coś gdzieś rejestrować ??
To program chroniący system komputerowy użytkownika przed zagrożeniami pochodzącymi z Internetu. Usługa jest również automatycznie aktywowana. Aby potem nią zarządzać, zaloguj się na tej stronie. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/uslugi/ochronainter ... et="_blank
andrejj pisze:- można prosić o podlinkowanie regulaminu do tej oferty bo na stronie Plusa nie mogę znaleźć...
Link do oddzielnego regulaminu pakietu All In nie jest dostępny. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji, w której zawarłeś umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: andrejj »

Dziękuje Pani Marto za wyjaśnienia ;) wielki PLUS dla Pani ;)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

andrejj,

:-> cieszę się, że mogłam pomóc ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: andrejj »

Pani Marto muszę się do Pani zwrócić z pomocą ... Według pakietu all in Tidal powinienem mieć na 24 miesiące... Profil na Tidal zarejestrowałem 15.04.2022. Dzisiaj chciałem włączyć sobie muzykę i niestety klops.. Aplikacja wyświetla komunikat by wejść na stronę tidal.com, by włączyć pakiet trial. Zalogowałem się na tidal i mam informację, iż nie posiadam żadnych subskrypcji.. co z tym tematem można teraz zrobić ??


aktualizacja... zgłoszono wczoraj reklamacje
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

andrejj,
andrejj pisze:aktualizacja... zgłoszono wczoraj reklamacje
:-( Dysponujesz może numerem zgłoszonej reklamacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: andrejj »

Marta_Plus pisze:andrejj,
andrejj pisze:aktualizacja... zgłoszono wczoraj reklamacje
:-( Dysponujesz może numerem zgłoszonej reklamacji?
numer zgłoszenia miał przyjść na maila. Przed chwila dostałem SMS z linkiem do Tidal. Zarejestrowałem ponownie swój numer, i ponownie wszystko działa. Status subskrypcji HiFi (Individual). Mam nadzieję, że nie stracę ponownie uprawnień za jakiś czas ;)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

andrejj,
andrejj pisze:Przed chwila dostałem SMS z linkiem do Tidal. Zarejestrowałem ponownie swój numer, i ponownie wszystko działa. Status subskrypcji HiFi (Individual).
Super. Dziękuję za info. :->
andrejj pisze:Mam nadzieję, że nie stracę ponownie uprawnień za jakiś czas ;)
Gdyby jednak pojawiły się jakieś wątpliwości, oczywiście zapraszam do kontaktu. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DoMiNaToR
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 cze 2022, o 16:03

Disney+ brak maila

Post autor: DoMiNaToR »

Witam, wczoraj aktywowałem sobie dostęp do Disney+ przedłużając umowe na jeden z telefonów. Pani w salonie poinformowała że w ciągu 24h dostane na maila wiadomość od Disneya z loginem. Wiem, że Disney będzie u mnie dostępny od nowego okresu rozliczeniowego (17 lipca), ale w takim razie kiedy dostane tego maila?
Ostatnio zmieniony 20 cze 2022, o 09:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj DoMiNaToR,

SMS lub e-mail z potwierdzeniem aktywacji usługi przyjdzie w ciągu 24 godzin od startu nowych warunków, na które się zdecydowałeś (nowy okres rozliczeniowy). Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://www.plus.pl/disney"target="_blank.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gabrysia80
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 lip 2022, o 08:52

Prośba o pomoc - TIDAL pakiet ALL IN

Post autor: gabrysia80 »

Dzień dobry, Chciałam zgłosić problem.Przenosząc do numer do Państwa sieci dokupiłam pakiet ALL IN, żeby mieć TIDAL i tu pojawiają się schody. Dotychczas nigdy nie miałam problemu z korzystaniem z tidala. Wchodzę na Państwa stronę plus.pl/tidal/konto - tam zgodnie z instrukcjami podaję numer telefonu i dostaję smsa z kodem z tidal i na tym koniec - nie zostaję przekierowana do strony gdzie mogę sie zalogować lub zarejestrować. Pisałam do pomocy w tidal i odpisali, że problem musi leżeć po stronie Plusa. Ponownie proszę o rozwiązanie problemu, a jeżli nie to proszę o instrukcje w jaki sposób mogę zrezygnować z pakietu ALL IN. Dziękuję
Ostatnio zmieniony 7 lip 2022, o 12:53 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj gabrysia80,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru, aby zweryfikować dostępność usługi. Tym samym prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gabrysia80
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 lip 2022, o 08:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: gabrysia80 »

Dzień dobry,

Sprawa została zgłoszona - numer zgłoszenia CASE/220706/111.
Wydaje mi się, że problem wyniknął z tego, że nikt nie powiedział w punkcie Plusa, że na początku pakiet włącza się przez trzymiesięczny pakiet darmowy na tidalu, a dopiero później zmienia się w subskrypcję. W punkcie plusa nie bardzo wiedzieli co z tym zrobić i Pracownik wyłączył moje konto w tidal i teraz subskrypcji nie ma, a ja mam wykupiony pakiet ALL IN

Z góry dziękuję za pomoc
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj gabrysia80,
gabrysia80 pisze:Sprawa została zgłoszona - numer zgłoszenia CASE/220706/111.
Poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzychasso
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 lip 2022, o 06:43

Problem z Tidal

Post autor: krzychasso »

Witam.
Mam problem z Tidal, mam go w cenie abonamentu ale nie za bardzo da się powiązać numer tel z kontem na Tidal. Robię wszystko jak w instrukcji na stronie tzn. wchodzę na plus.pl/tidal/konto podaję swój numer tel dostaję pin żeby kontynuować i powinno mnie przekierować na stronę gdzie mogę założyć konto na Tidal lub zalogować się na istniejące a zamiast tego wyrzuca mnie znowu do strony Plusa z instrukcją jak założyć konto. Nie wiem już co robić bo w Plusie twierdzą że wszystko git odsyłają do supportu Tidala a Tidal odsyła do nich. Miał ktoś podobny problem?
Ostatnio zmieniony 28 lip 2022, o 12:19 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono post do właściwego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj krzychasso,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje usługę na koncie. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ