Usługi w abonamencie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Usługi w abonamencie
Ron,
- jak wyjedziesz to będziesz miał 3,5 GB pod warunkiem, że tych 4 GB nie zużyłeś. Przykładowo, jeśli w Polsce zużyłeś już 3 GB, to w UE będziesz miał do dyspozycji tylko 1 GB. I w drugą stronę - jeśli w UE zużyłeś powiedzmy 2,5 GB, to po powrocie do Polski zostanie Ci 1,5 GB z pakietu podstawowego.
Należy zaznaczyć, że Limit Roamingowy nie jest dodatkowym pakietem. Nie jest nawet pakietem w dosłownym tego słowa znaczeniu. Jest to po prostu limit nałożony na Twój pakiet podstawowy, w ramach którego możesz czerpać w UE. Limit, czyli pewna wartość graniczna, której nie można przekroczyć w UE.
Wstyd się przyznać, ale aplikacja Mobilne Plus online jest pod tym względem nieco ułomna, bo limit traktuje jako osobny pakiet i sobie to dodaje jedno z drugim (pakiet z limitem), podczas gdy w rzeczywistości pakiet jest tylko jeden.
Ten błąd aplikacji jest znany naszym informatykom. Liczymy, że przy którejś poprawce to skorygują.
- jak wyjedziesz to będziesz miał 3,5 GB pod warunkiem, że tych 4 GB nie zużyłeś. Przykładowo, jeśli w Polsce zużyłeś już 3 GB, to w UE będziesz miał do dyspozycji tylko 1 GB. I w drugą stronę - jeśli w UE zużyłeś powiedzmy 2,5 GB, to po powrocie do Polski zostanie Ci 1,5 GB z pakietu podstawowego.
Należy zaznaczyć, że Limit Roamingowy nie jest dodatkowym pakietem. Nie jest nawet pakietem w dosłownym tego słowa znaczeniu. Jest to po prostu limit nałożony na Twój pakiet podstawowy, w ramach którego możesz czerpać w UE. Limit, czyli pewna wartość graniczna, której nie można przekroczyć w UE.
Wstyd się przyznać, ale aplikacja Mobilne Plus online jest pod tym względem nieco ułomna, bo limit traktuje jako osobny pakiet i sobie to dodaje jedno z drugim (pakiet z limitem), podczas gdy w rzeczywistości pakiet jest tylko jeden.
Ten błąd aplikacji jest znany naszym informatykom. Liczymy, że przy którejś poprawce to skorygują.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
Muszę wtrącić swoje trzy grosze...
Jakiś problem jest z jednoznaczną interpretacją danych podawanych przez ebok (Plus online).
Kilka dni temu aktywowałem siostrzeńcowi dodatkowy pakiet transmisji danych, ponieważ zgodnie z danymi w ebok:
Pakiet podstawowy Dla telefonu [...] Pozostało jeszcze ... 0 B i jednocześnie:
Limit roamingowy Dla telefonu [...] Pozostało jeszcze ... 7,01 GB
Jeśli Pozostało jeszcze ... to pozostało jeszcze wg mnie. Jednak prędkość transmisji radykalnie spadła - znaczy pakiet został wykorzystany, także w kraju (regulamin jest jasny). Niejasne jest, dlaczego piszecie w ebok, że coś pozostało w roamingu, jeśli nie pozostało?
A! siostrzeniec to dorosły chłop, mógłby sam włączyć, ale nie bardzo mógł z telefonu (nie używa aplikacji ebok), natomiast od 20 lat telefony dzieci siostra ma na swoim koncie i nikomu nie chce się zmieniać tego stanu rzeczy - ja natomiast zarządzam od zawsze ich telefonami - też tradycyjnie nikomu nie chce się zmieniać tego stanu rzeczy
Jakiś problem jest z jednoznaczną interpretacją danych podawanych przez ebok (Plus online).
Kilka dni temu aktywowałem siostrzeńcowi dodatkowy pakiet transmisji danych, ponieważ zgodnie z danymi w ebok:
Pakiet podstawowy Dla telefonu [...] Pozostało jeszcze ... 0 B i jednocześnie:
Limit roamingowy Dla telefonu [...] Pozostało jeszcze ... 7,01 GB
Jeśli Pozostało jeszcze ... to pozostało jeszcze wg mnie. Jednak prędkość transmisji radykalnie spadła - znaczy pakiet został wykorzystany, także w kraju (regulamin jest jasny). Niejasne jest, dlaczego piszecie w ebok, że coś pozostało w roamingu, jeśli nie pozostało?
A! siostrzeniec to dorosły chłop, mógłby sam włączyć, ale nie bardzo mógł z telefonu (nie używa aplikacji ebok), natomiast od 20 lat telefony dzieci siostra ma na swoim koncie i nikomu nie chce się zmieniać tego stanu rzeczy - ja natomiast zarządzam od zawsze ich telefonami - też tradycyjnie nikomu nie chce się zmieniać tego stanu rzeczy
Re: Usługi w abonamencie
Czyli klient powyżej nie ma do wykorzystania w Polsce 2,46GB a jedynie 0,46GB dostępne na terenie kraju? Trochę nie widzę konsekwencji. Nie chodzi o to ile można wykorzystać w roamingu, a o to ile w Polsce.
Re: Usługi w abonamencie
wlo,
- masz rację, nie powinno tak być. W takich przypadkach dobrze zgłosić to na bok@plus.pl"target="_blank ze screenami i nr telefonu, którego dotyczy, wtedy konsultant będzie mógł przekazać to technikom żeby sprawdzili co tu się zadziało, że aplikacja tak pokazuje.
Ron,
- jeśli z pakietu podstawowego zostało 2,46 GB, to całość można użyć w Polsce. Na to nałożony jest limit 2 GB, które można (ale nie trzeba) użyć w UE.
- masz rację, nie powinno tak być. W takich przypadkach dobrze zgłosić to na bok@plus.pl"target="_blank ze screenami i nr telefonu, którego dotyczy, wtedy konsultant będzie mógł przekazać to technikom żeby sprawdzili co tu się zadziało, że aplikacja tak pokazuje.
Ron,
- jeśli z pakietu podstawowego zostało 2,46 GB, to całość można użyć w Polsce. Na to nałożony jest limit 2 GB, które można (ale nie trzeba) użyć w UE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
@bulgar, to sprawdź ile Ci zostało z pakietu podstawowego. Z drugiego screena przesuń suwak w lewo. Bo aplikacja pokazuje pierwszą stronę ogólnie.
Re: Usługi w abonamencie
Czyli wreszcie się wyjaśniło że limit nie jest osobnym pakietem chociaż w aplikacji tak jest to ukazane. Czyli teraz jeśli wykorzystałem cały pakiet podstawowy, ale w aplikacji pokazuje limit roamingowy 2/2 to i tak już nie mam żadnego internetu tak? Załączam screeny dla pewności
Re: Usługi w abonamencie
bungar,
- zgadza się. Wygląda na to, że nie masz już żadnych jednostek Internetu do wykorzystania.
Aplikacja najwyraźniej błędnie w tej chwili prezentuje limit roamingowy, mino że już nie ma z czego czerpać.
- zgadza się. Wygląda na to, że nie masz już żadnych jednostek Internetu do wykorzystania.
Aplikacja najwyraźniej błędnie w tej chwili prezentuje limit roamingowy, mino że już nie ma z czego czerpać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
W takim razie rozumiem, jeszcze dwa pytania.
1. Czy teraz jeśli będę miał włączoną transmisję danych to będzie pobierać pieniądze, czy po. Prostu prędkość teraz będzie bardzo mała?
2. Gdzie mogę nabyć jakieś pojedyncze pakiety internetu w abonamencie, w aplikacji nie widzę takiej opcji?
1. Czy teraz jeśli będę miał włączoną transmisję danych to będzie pobierać pieniądze, czy po. Prostu prędkość teraz będzie bardzo mała?
2. Gdzie mogę nabyć jakieś pojedyncze pakiety internetu w abonamencie, w aplikacji nie widzę takiej opcji?
Re: Usługi w abonamencie
Ha! Tyle, że to nie jest problem konkretnego numeru tylko. To problem systemowy jestEwa_Plus pisze:wlo,
- masz rację, [...]
Właśnie byłem na koncie (tym razem siostrze brakło pakietu - jest nauczycielką i do zdalnego wykorzystała w połowie okresu rozliczeniowego swój pakiet), sytuacja identyczna.
Natomiast zajrzałem przy okazji na konta prepaidów - Elastyczna z pakietem za 30 zł ma to "rozpisane" jako:
Pakiet 15 GB w Polsce Pozostało jeszcze ... 11,50 GB
Pakiet 15 GB w Polsce i UE Pozostało jeszcze ... 3,50 GB
Lepiej, chociaż to odświeżone pakiety są, więc nie wiem jak to "schodzi" - nie zwróciłem wcześniej na to uwagi
Re: Usługi w abonamencie
Nie będzie naliczać dodatkowych opłat, a jedynie spadnie prędkość.bungar pisze:W takim razie rozumiem, jeszcze dwa pytania.
1. Czy teraz jeśli będę miał włączoną transmisję danych to będzie pobierać pieniądze, czy po. Prostu prędkość teraz będzie bardzo mała?
2. Gdzie mogę nabyć jakieś pojedyncze pakiety internetu w abonamencie, w aplikacji nie widzę takiej opcji?
Możesz dokupić pakiet w aplikacji.
Więc jednak jest jak mówiłem 0,46GB było do wykorzystania, a nie 2,46.
Re: Usługi w abonamencie
No tak ja też myślałem że ten limit nie wykorzystany No, ale z postów pani Marty można było wywnioskować inaczej.Ron pisze:Nie będzie naliczać dodatkowych opłat, a jedynie spadnie prędkość.bungar pisze:W takim razie rozumiem, jeszcze dwa pytania.
1. Czy teraz jeśli będę miał włączoną transmisję danych to będzie pobierać pieniądze, czy po. Prostu prędkość teraz będzie bardzo mała?
2. Gdzie mogę nabyć jakieś pojedyncze pakiety internetu w abonamencie, w aplikacji nie widzę takiej opcji?
Możesz dokupić pakiet w aplikacji.
Więc jednak jest jak mówiłem 0,46GB było do wykorzystania, a nie 2,46.
Czyli i dodatkowe opłaty nie mam się co martwić po. Prostu spadnie prędkość tak? A gdzie w aplikacji mogę dokupić pakiet, bo przejrzałem wszędzie i nie widzę takiej opcji, na numerze mamy istnieje taka opcja u mnie nie?
Re: Usługi w abonamencie
Z jakiej taryfy korzystasz ? Właśnie widzę, że w aplikacji nie można dokupić, ale w wersji web Plus Online w zakładce Pakiety powinna być opcja.
Re: Usługi w abonamencie
Nie wiem dokładnie jaką taryfa. Na stronie www w zakładce pakiety mam do wyboru tylko atlantycki i orientalny..
Re: Usługi w abonamencie
Na samym dole nie ma nic ?
Re: Usługi w abonamencie
Niestety nie. No nic pojutrze odnawiają się pakiety. Ważne, że dowiedziałem się że nie zostaną doliczone zadne opłaty jeśli będę miał teraz po wyczerpaniu włączona transmisje danych tylko prędkość spadnie do minimum.