Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,
sedzia20 pisze:w takim razie jaką wersję usługi mogę aktywować na swoim numerze?
Niestety żadnej. Jest dostępna jeszcze podobna usługa - Serwis Wyświetlacza w aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:sedzia20,
sedzia20 pisze:w takim razie jaką wersję usługi mogę aktywować na swoim numerze?
Niestety żadnej. Jest dostępna jeszcze podobna usługa - Serwis Wyświetlacza w aplikacji.
Dziękuję Marta_Plus za info!
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:sedzia20,
sedzia20 pisze:w takim razie jaką wersję usługi mogę aktywować na swoim numerze?
Niestety żadnej. Jest dostępna jeszcze podobna usługa - Serwis Wyświetlacza w aplikacji.
To co mam zrobić, aby z niej skorzystać? Pobrałem aplikację z linka, wyłączyłem Wi-Fi, włączyłem dane komórkowe i taki o to niespodziewany komunikat "wyskoczył".
Proszę o szybką pomoc.
Załączniki
IMG_B7B4952F8635-1.jpeg
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,

w tej sytuacji prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Podaj mi tutaj numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:sedzia20,

w tej sytuacji prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Podaj mi tutaj numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Marta_Plus,

bardzo proszę - numer zagadnienia CASE/220715/1071 Usługi dodatkowe.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,
sedzia20 pisze:bardzo proszę - numer zagadnienia CASE/220715/1071 Usługi dodatkowe.
Bardzo dziękuję - przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:sedzia20,
sedzia20 pisze:bardzo proszę - numer zagadnienia CASE/220715/1071 Usługi dodatkowe.
Bardzo dziękuję - przekazałam dalej.

Dziękuję Marta_Plus i czekam z utęsknieniem na odpowiedź!
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

sedzia20 pisze: 15 lip 2022, o 18:29
Marta_Plus pisze:sedzia20,
sedzia20 pisze:bardzo proszę - numer zagadnienia CASE/220715/1071 Usługi dodatkowe.
Bardzo dziękuję - przekazałam dalej.

Dziękuję Marta_Plus i czekam z utęsknieniem na odpowiedź!
Marta_Plus, czy coś już wiadomo? Czas leci a ochrony brak! W dodatku dostałem tylko potwierdzenie złożenia reklamacji i żadnej informacji zwrotnej :(
Proszę o poważne potraktowanie mojego problemu!
Ostatnio zmieniony 21 lip 2022, o 14:13 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,
sedzia20 pisze: 20 lip 2022, o 21:50 Marta_Plus, czy coś już wiadomo? Czas leci a ochrony brak! W dodatku dostałem tylko potwierdzenie złożenia reklamacji i żadnej informacji zwrotnej :(
Proszę o poważne potraktowanie mojego problemu!
Twoja sprawa jest przekazana do rozpatrzenia, więc jest jeszcze w toku. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

[/quote] Twoja sprawa jest przekazana do rozpatrzenia, więc jest jeszcze w toku. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
[/quote]

Marta_Plus - dziękuję za informację oraz pomoc. Niedawno dzwoniła do mnie Twoja Koleżanka i wspominała, że napisałaś do niej w mojej sprawie i że postara się włączyć mi w ramach obsługi reklamacyjnej moją pierwszą oczekiwaną usługę, tj. Serwis Wyświetlacza Premium!
Jeśli faktycznie tak się stanie, to będę w pełni szczęśliwy i spokojny w korzystaniu z tego świetnego urządzenia, jakim jest iPhone 13 Pro <3
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 21 lip 2022, o 14:13 sedzia20,
sedzia20 pisze: 20 lip 2022, o 21:50 Marta_Plus, czy coś już wiadomo? Czas leci a ochrony brak! W dodatku dostałem tylko potwierdzenie złożenia reklamacji i żadnej informacji zwrotnej :(
Proszę o poważne potraktowanie mojego problemu!
Twoja sprawa jest przekazana do rozpatrzenia, więc jest jeszcze w toku. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.

Marto_Plus!
Stało się to, czego się nie spodziewałem - mianowicie Twoja Koleżanka (pani Ilona W.) napisała do mnie oficjalnie (odpowiedź na reklamację), że usługa Serwis Urządzeń Premium II została... aktywowana! :shock:
To bardzo świetna wiadomość, i to w dniu moich imienin - no prezent jak się patrzy :roll:
Zatem z tego miejsca proszę Ciebie o przekazanie podziękowań pani Ilonie (ja nie mogę, bo formularz nie pozwala na odpowiedź) za pomoc i pozytywne zakończenie mojego zgłoszenia.
Tobie również dziękuję za zaangażowanie, przyspieszenie tematu - teraz ze spokojem mogę korzystać iPhone'a :roll:
Pozdrawiam i zdrowia życzę
sedzia20.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,
sedzia20 pisze: 25 lip 2022, o 09:39 tało się to, czego się nie spodziewałem - mianowicie Twoja Koleżanka (pani Ilona W.) napisała do mnie oficjalnie (odpowiedź na reklamację), że usługa Serwis Urządzeń Premium II została... aktywowana! :shock:
To bardzo świetna wiadomość, i to w dniu moich imienin - no prezent jak się patrzy :roll:
Super, to bardzo dobra wiadomość. :->
sedzia20 pisze: 25 lip 2022, o 09:39 Zatem z tego miejsca proszę Ciebie o przekazanie podziękowań pani Ilonie (ja nie mogę, bo formularz nie pozwala na odpowiedź) za pomoc i pozytywne zakończenie mojego zgłoszenia.
Oczywiście, przekazałam.
sedzia20 pisze: 25 lip 2022, o 09:39 Tobie również dziękuję za zaangażowanie, przyspieszenie tematu - teraz ze spokojem mogę korzystać iPhone'a :roll:
Pozdrawiam i zdrowia życzę
Cieszę się, że mogłam pomóc i również śle imieninowe pozdrowienia. ;-) Życzę przyjemnego korzystania z nowego telefonu. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 25 lip 2022, o 12:23 sedzia20,
sedzia20 pisze: 25 lip 2022, o 09:39 tało się to, czego się nie spodziewałem - mianowicie Twoja Koleżanka (pani Ilona W.) napisała do mnie oficjalnie (odpowiedź na reklamację), że usługa Serwis Urządzeń Premium II została... aktywowana! :shock:
To bardzo świetna wiadomość, i to w dniu moich imienin - no prezent jak się patrzy :roll:
Super, to bardzo dobra wiadomość. :->
sedzia20 pisze: 25 lip 2022, o 09:39 Zatem z tego miejsca proszę Ciebie o przekazanie podziękowań pani Ilonie (ja nie mogę, bo formularz nie pozwala na odpowiedź) za pomoc i pozytywne zakończenie mojego zgłoszenia.
Oczywiście, przekazałam.
sedzia20 pisze: 25 lip 2022, o 09:39 Tobie również dziękuję za zaangażowanie, przyspieszenie tematu - teraz ze spokojem mogę korzystać iPhone'a :roll:
Pozdrawiam i zdrowia życzę
Cieszę się, że mogłam pomóc i również śle imieninowe pozdrowienia. ;-) Życzę przyjemnego korzystania z nowego telefonu. ;-)
Marta_Plus,

dziękuję za przekazanie podziękowań, imieninowe pozdrowienia i życzenia przyjemnego korzystania z urządzenia - cieszę się, że do Was wróciłem!
Oby cały czas było tak, jak na początku ponownej współpracy :)

Pozdrawiam serdecznie i zdrowia dla całego Zespołu życzę!
sedzia20.
Mateusz44
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 mar 2023, o 16:14

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Mateusz44 »

To Opowiem wam o mojej sytuacji zrobiłem aneks w maju 2022 na iphone 13 pro przez telefon pani zapewniała o maksymalnym ubezpieczeniu mówię ok może być , ubezpieczenie wartości telefonu i że mogę nawet celowo przed końcem umowy (takie sugerowanie) no mowie ok niech jest , jakie było moje wczoraj zdziwienie jak zgłaszałem uszkodzenie a wiadomość przyszła że nie mam żadnego ubezpieczenia nawet w umowie jak na infolinię dzwoniłem , w umowy nigdy się nie zagłębiam tylko na kwoty patrzę i płace ale co ona mi nagadala to niech ona pokrywa teraz , bo to jakieś jaja , ale przez rok czasu byłem pewny że to mam nawet szkła ochronnego nie zakładałem
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Mateusz44,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ