Witam, zrobione.Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaramy się pomóc.
Usługa ochrona wyswietlacza
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 551
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj sedzia20,
wiadomość dotarła - dziękuję. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
wiadomość dotarła - dziękuję. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Widziałem, dziękuję.Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,
wiadomość dotarła - dziękuję. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Coś się ruszyło, tylko nie otrzymałem żadnej informacji o tym jak ma mi zostać przekazany telefon zastępczy, który zamówiłem w momencie wprowadzania zgłoszenia, a infolinia dalej nie odbiera - na mojego maila w.tej sprawie odpowiedzi nie ma, a kurier ma być jutro po paczkę...jak mam się z nimi skontaktować?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
sedzia20,
Centrum Pomocy Digital Care dostępne jest pod numerem (22) 716 19 99 (od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 18:00). Dany wykonawca usługi cały czas pracuje nad usprawnieniem swoich procesów obsługowych. Przepraszam również za czas oczekiwania na realizacje Twojego zgłoszenia. Przesłałam jeszcze interwencję, aby sprawa zakończyła się pozytywnie.sedzia20 pisze:infolinia dalej nie odbiera - na mojego maila w.tej sprawie odpowiedzi nie ma, a kurier ma być jutro po paczkę...jak mam się z nimi skontaktować?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Marta_Plus pisze:sedzia20,Centrum Pomocy Digital Care dostępne jest pod numerem (22) 716 19 99 (od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 18:00). Dany wykonawca usługi cały czas pracuje nad usprawnieniem swoich procesów obsługowych. Przepraszam również za czas oczekiwania na realizacje Twojego zgłoszenia. Przesłałam jeszcze interwencję, aby sprawa zakończyła się pozytywnie.sedzia20 pisze:infolinia dalej nie odbiera - na mojego maila w.tej sprawie odpowiedzi nie ma, a kurier ma być jutro po paczkę...jak mam się z nimi skontaktować?
No niestety nie jest do dyspozycji, jak wspominałem - żadne moje połączenie nie zostało odebrane; dopiero po Waszej interwencji dzwoniono do mnie. Tak chyba nie powinno być...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
sedzia20,
przepraszam za napotkane niedogodności.sedzia20 pisze:żadne moje połączenie nie zostało odebrane
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Basia_Plus pisze:sedzia20,
przepraszam za napotkane niedogodności.sedzia20 pisze:żadne moje połączenie nie zostało odebrane
Basiu, niedogodności to dopiero teraz napotkałem z tym całym DigitalCare!
We wtorek 21.05. proszono mnie o kontakt w sprawie zgłoszenia. Sądziłem, że po tak długim czasie będą chcieli uzgodnić procedurę zwrotu naprawionego smartfona. Nic z tych rzeczy - powiedziano mi, że naprawa przedłuży się "nie wiadomo o ile",z uwagi na to, iż nie ma części (ekranu) i nie mogą mi podać terminu zakończenia zgłoszenia. W dodatku zaproponowano mi urządzenie zastępcze, które przecież mam, za które zapłaciłem i jestem zmuszony z tego szrota (niestety) korzystać, męcząc się potwornie!
Ponadto dosłali sms-a i maila z informacją o wydłużeniu naprawy, lecz bez żadnej dopłaty na szczęście (po kalkulacji kosztów).
Oczywiście, Regulamin stanowi, że taka sytuacja zdarzyć się może, ale też punkt 9. Regulaminu dla usługi Serwisu w Aplikacji stanowi "W przypadku, gdy czas Naprawy może przekroczyć termin wskazany w ust. 1 niniejszego paragrafu, Infolinia Techniczna -przed upływem terminu, o którym mowa - skontaktuje się z Klientem lub Użytkownikiem Urządzenia i poinformuje o niemożności dochowania terminu Naprawy zgodnie z Regulaminem, podając przyczyny wydłużenia czasu Naprawy oraz nowy termin realizacji Naprawy". A tymczasem po zalogowaniu się na swoim koncie widzę, że przewidywany czas naprawy to rok...1900 (screen w zał.).
Zatem proszę o poważne potraktowanie mojej sprawy tym bardziej, że 3.06. wyjeżdżam, być może na dłuższy okres kilku m-cy, i co to będzie? Mam jechać z zastępczym urządzeniem? Jak wrócę za pół roku to kto odbierze i kiedy moje urządzenie serwisowane? Dlaczego partnerujecie usłudze, której wykonawca ma problem z częścią do niezwykle popularnego modelu Honor 8x, a nie jakiegoś noname'a?
Oczekuję wyjaśnienia i przede wszystkim realizacji usługi w trybie pilnym, z uwagi na powyższe.
sedzia20.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
sedzia20,
nie mogę nic obiecać, ale przekazałam ponowną interwencję, aby Twoja sprawa zakończyła się w jak najszybszym czasie.
nie mogę nic obiecać, ale przekazałam ponowną interwencję, aby Twoja sprawa zakończyła się w jak najszybszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Świetnie, mam nadzieję, że to pomoże - w każdym razie, będę tu wracał gdyby opieszałość serwisu nadal miała miejsce.Marta_Plus pisze:sedzia20,
nie mogę nic obiecać, ale przekazałam ponowną interwencję, aby Twoja sprawa zakończyła się w jak najszybszym czasie.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
sedzia20 pisze:Świetnie, mam nadzieję, że to pomoże - w każdym razie, będę tu wracał gdyby opieszałość serwisu nadal miała miejsce.Marta_Plus pisze:sedzia20,
nie mogę nic obiecać, ale przekazałam ponowną interwencję, aby Twoja sprawa zakończyła się w jak najszybszym czasie.
Witam! Dziś 28.05., kontaktu z DC brak, w systemie data nadal 1900 rok...o co tu chodzi się pytam??? Z kim Wy współpracujecie, że od 10.05. nie może się uporać z prostą wymianą wyświetlacza? Czy naprawdę należy nasłać prawnika, żeby przyspieszyć reakcję wykonawcy? 3.06. wyjeżdżam, raczej na pół roku - jak to się w ogóle skończy? Kto weźmie za to odpowiedzialność, wywóz zastępczego telefonu poza PL? To zaczyna nie być śmieszne! Proszę o ponowną interwencję. Skuteczną interwencję.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj sedzia20,
Przekazałam sprawę dalej.sedzia20 pisze:Proszę o ponowną interwencję. Skuteczną interwencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Najwidoczniej ta firma nic sobie z Was nie robi, bo kontaktu jak nie było, tak nie ma.Marta_Plus pisze:Witaj sedzia20,Przekazałam sprawę dalej.sedzia20 pisze:Proszę o ponowną interwencję. Skuteczną interwencję.
Ambicjonalnie słabo wypadacie - posłuchu żadnego, mnie by było wstyd.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Ta firma tak traktuje wszystkich operatorów z którymi współpracuje...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
sedzia20,
Właśnie otrzymałam informację, że firma Digital Care próbuje skontaktować się z Tobą.sedzia20 pisze:Najwidoczniej ta firma nic sobie z Was nie robi, bo kontaktu jak nie było, tak nie ma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ