Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaramy się pomóc.
Witam, zrobione.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Witaj sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Widziałem, dziękuję.
Coś się ruszyło, tylko nie otrzymałem żadnej informacji o tym jak ma mi zostać przekazany telefon zastępczy, który zamówiłem w momencie wprowadzania zgłoszenia, a infolinia dalej nie odbiera - na mojego maila w.tej sprawie odpowiedzi nie ma, a kurier ma być jutro po paczkę...jak mam się z nimi skontaktować?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,
sedzia20 pisze:infolinia dalej nie odbiera - na mojego maila w.tej sprawie odpowiedzi nie ma, a kurier ma być jutro po paczkę...jak mam się z nimi skontaktować?
Centrum Pomocy Digital Care dostępne jest pod numerem (22) 716 19 99 (od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 18:00). Dany wykonawca usługi cały czas pracuje nad usprawnieniem swoich procesów obsługowych. Przepraszam również za czas oczekiwania na realizacje Twojego zgłoszenia. Przesłałam jeszcze interwencję, aby sprawa zakończyła się pozytywnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:sedzia20,
sedzia20 pisze:infolinia dalej nie odbiera - na mojego maila w.tej sprawie odpowiedzi nie ma, a kurier ma być jutro po paczkę...jak mam się z nimi skontaktować?
Centrum Pomocy Digital Care dostępne jest pod numerem (22) 716 19 99 (od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 18:00). Dany wykonawca usługi cały czas pracuje nad usprawnieniem swoich procesów obsługowych. Przepraszam również za czas oczekiwania na realizacje Twojego zgłoszenia. Przesłałam jeszcze interwencję, aby sprawa zakończyła się pozytywnie.

No niestety nie jest do dyspozycji, jak wspominałem - żadne moje połączenie nie zostało odebrane; dopiero po Waszej interwencji dzwoniono do mnie. Tak chyba nie powinno być...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

sedzia20,
sedzia20 pisze:żadne moje połączenie nie zostało odebrane
przepraszam za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Basia_Plus pisze:sedzia20,
sedzia20 pisze:żadne moje połączenie nie zostało odebrane
przepraszam za napotkane niedogodności.

Basiu, niedogodności to dopiero teraz napotkałem z tym całym DigitalCare!

We wtorek 21.05. proszono mnie o kontakt w sprawie zgłoszenia. Sądziłem, że po tak długim czasie będą chcieli uzgodnić procedurę zwrotu naprawionego smartfona. Nic z tych rzeczy - powiedziano mi, że naprawa przedłuży się "nie wiadomo o ile",z uwagi na to, iż nie ma części (ekranu) i nie mogą mi podać terminu zakończenia zgłoszenia. W dodatku zaproponowano mi urządzenie zastępcze, które przecież mam, za które zapłaciłem i jestem zmuszony z tego szrota (niestety) korzystać, męcząc się potwornie!
Ponadto dosłali sms-a i maila z informacją o wydłużeniu naprawy, lecz bez żadnej dopłaty na szczęście (po kalkulacji kosztów).
Oczywiście, Regulamin stanowi, że taka sytuacja zdarzyć się może, ale też punkt 9. Regulaminu dla usługi Serwisu w Aplikacji stanowi "W przypadku, gdy czas Naprawy może przekroczyć termin wskazany w ust. 1 niniejszego paragrafu, Infolinia Techniczna -przed upływem terminu, o którym mowa - skontaktuje się z Klientem lub Użytkownikiem Urządzenia i poinformuje o niemożności dochowania terminu Naprawy zgodnie z Regulaminem, podając przyczyny wydłużenia czasu Naprawy oraz nowy termin realizacji Naprawy". A tymczasem po zalogowaniu się na swoim koncie widzę, że przewidywany czas naprawy to rok...1900 (screen w zał.).

Zatem proszę o poważne potraktowanie mojej sprawy tym bardziej, że 3.06. wyjeżdżam, być może na dłuższy okres kilku m-cy, i co to będzie? Mam jechać z zastępczym urządzeniem? Jak wrócę za pół roku to kto odbierze i kiedy moje urządzenie serwisowane? Dlaczego partnerujecie usłudze, której wykonawca ma problem z częścią do niezwykle popularnego modelu Honor 8x, a nie jakiegoś noname'a?

Oczekuję wyjaśnienia i przede wszystkim realizacji usługi w trybie pilnym, z uwagi na powyższe.

sedzia20.
Załączniki
1.png
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,

:-( nie mogę nic obiecać, ale przekazałam ponowną interwencję, aby Twoja sprawa zakończyła się w jak najszybszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:sedzia20,

:-( nie mogę nic obiecać, ale przekazałam ponowną interwencję, aby Twoja sprawa zakończyła się w jak najszybszym czasie.
Świetnie, mam nadzieję, że to pomoże - w każdym razie, będę tu wracał gdyby opieszałość serwisu nadal miała miejsce.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

sedzia20 pisze:
Marta_Plus pisze:sedzia20,

:-( nie mogę nic obiecać, ale przekazałam ponowną interwencję, aby Twoja sprawa zakończyła się w jak najszybszym czasie.
Świetnie, mam nadzieję, że to pomoże - w każdym razie, będę tu wracał gdyby opieszałość serwisu nadal miała miejsce.

Witam! Dziś 28.05., kontaktu z DC brak, w systemie data nadal 1900 rok...o co tu chodzi się pytam??? Z kim Wy współpracujecie, że od 10.05. nie może się uporać z prostą wymianą wyświetlacza? Czy naprawdę należy nasłać prawnika, żeby przyspieszyć reakcję wykonawcy? 3.06. wyjeżdżam, raczej na pół roku - jak to się w ogóle skończy? Kto weźmie za to odpowiedzialność, wywóz zastępczego telefonu poza PL? To zaczyna nie być śmieszne! Proszę o ponowną interwencję. Skuteczną interwencję.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze:Proszę o ponowną interwencję. Skuteczną interwencję.
Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze:Proszę o ponowną interwencję. Skuteczną interwencję.
Przekazałam sprawę dalej.
Najwidoczniej ta firma nic sobie z Was nie robi, bo kontaktu jak nie było, tak nie ma.
Ambicjonalnie słabo wypadacie - posłuchu żadnego, mnie by było wstyd.
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: TomPL »

Ta firma tak traktuje wszystkich operatorów z którymi współpracuje...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,
sedzia20 pisze:Najwidoczniej ta firma nic sobie z Was nie robi, bo kontaktu jak nie było, tak nie ma.
Właśnie otrzymałam informację, że firma Digital Care próbuje skontaktować się z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Gryzzli
Starszy Plusmaniak
Posty: 194
Rejestracja: 6 sty 2013, o 20:47
Lokalizacja: Warszawa - centrum

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Gryzzli »

Obrazek
ODPOWIEDZ