Volhir pisze:1) Oplacam do faktury "Serwis wyswietlacza" od poczatku abonamentu (1m za darmo, potem naliczane cykliczne 4,99zl). Czy musze zglaszac szkode przez internet czy moge przez salon w moim miescie?
Rozumiem.. Zgłaszać trzeba po za salonem.
A tak czytałem regulamin usługi tej serwisowej to wygląda na to że raz w roku wymiana całkowita ekranu jest darmowa oraz na stronie macie informacje "Naprawimy Twój wyświetlacz w razie mechanicznego uszkodzenia raz na 12 miesięcy. Pokryjemy koszty naprawy do wartości Twojego urządzenia."
Volhir,
- tak, raz na rok można naprawić wyświetlacz. Ale jeśli poza tym istnieje jeszcze inna usterka, wówczas serwis doliczy koszty naprawy urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem dotyczy naprawy telefonu w firmie którą państwo rekomendują i z którą państwo współpracują.
Firma delikatnie mówiąc kpina. Wysłałem do naprawy telefon huawei p40 pro, który nie jest starym i tanim modelem smartfona, w ramach ubezpieczenia które opłacam na państwa konto. Urządzenie wysłałem ponad miesiąc temu i po kilkunastu próbach kontaktu nadal nie mogę się doprosić o żaden przybliżony termin realizacji naprawy. Jedyna informacja jaką idzie uzyskać po dwóch tygodniach dzwonienia to taka że " Oczekujemy na części ". Części miały być dostarczone do maksymalnie dwóch tygodni, a mija już prawie 4. Ile razy bym nie dzwonił do konsultantów to Jedyne co mogą powiedzieć to tyle ile Idzie sobie samemu sprawdzić w statusie naprawy czyli "oczekiwanie na części". Nie są w stanie określić terminu kiedy i czy w ogóle można spodziewać się naprawionego telefonu. Wyceny też nie dostaniemy.... nie są w stanie podać ponieważ nie ma dostępnego elementu. Już ciężko jest to powiedzieć czy to normalne w polityce tej firmy czy po prostu ciężko jest się skonsultować pomiędzy działem obsługi klienta a serwisem który wykonuje naprawę żeby uzyskać Jakiekolwiek informacje. Firma może i dobra (mimo że naprawiając np telefon huawei traci się gwarancję u producenta bo nie są autoryzowanym serwisem) o ile mają na miejscu części. Jeżeli nie to współczuję straconych nerwów. Ryzyk fizyk.... Skoro płacę za ubezpieczenie urządzenia a firma która gwarantuje naprawę nie ma obowiązku mieć części zamiennych takich jak wyświetlacz? Wygląda to tak jakbym płacił za obsługę serwisową "mechanikowi" który nie ma narzędzi do jej realizacji. Jeżeli oferujecie państwo usługi za pośrednictwem digital care to oczywiste jest to że stajecie się firmą która za nich odpowiada. Telefon który kupiłem żeby z niego korzystać jest ponad miesiąc w naprawie a zarówno digital care jak i państwa konsultanci mają wypięte w stronę klienta pośladki. To normalne?
nie pobiera się opłat za usługi których w konkretnych modelach telefonów firma pośrednicząca nie jest w stanie realizować bo to po prostu oszustwo. Troche żałuję chyba że kupiłem tak drogi model.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 cze 2020, o 10:22 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki -podobny temat.
prześlij proszę numer zlecenia z Digital Care oraz numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Mamy taki przypadek. Pod koniec maja tego roku żona przedłużyła umowę w Plusie i wzięła telefon w abonamencie marki Huawei Nova 5T na raty. Według umowy i zapewnień Pani obsługującej nasza sprawę w Punkcie Sprzedaży zostanie włączona usługa serwis urządzenia. Pech chciał że malzonka po tygodniu rozbiła tylna pokrywę telefonu. Chcąc zgłosić ta usterkę do firmy zajmującej się usługa Serwis Urządzenia t.j. Digital Care dowiedzieliśmy się ze usługa nie jest aktywna na tym numerze na jej nowym telefonie. I co dalej z tym fantem zrobić? Według umowy powinna być włączona. Niczego nie wyłączaliśmy. Nawet przyszedł żonie sms że ta usługa została aktywowana..
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 22 cze 2020, o 09:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
pawlo1871 pisze: I co dalej z tym fantem zrobić? Według umowy powinna być włączona. Niczego nie wyłączaliśmy. Nawet przyszedł żonie sms że ta usługa została aktywowana..
Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru (z pozycji forum nie mamy takiej możliwości), zweryfikują wówczas sprawę. Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Potrzebuje informacji. Kupiłem telefon z plusa galaxy s20 ultra z drugiej ręki. Telefon jest kupiony na raty. Fakturę posiadam. Sam jestem abonamentem plusa. Czy mogę na moim kącie dokupić sobie usługę ochrony wyswietlacza?
Gumis190 pisze:Czy mogę na moim kącie dokupić sobie usługę ochrony wyswietlacza?
jeżeli nie posiadasz usługi Serwis Wyświetlacza, która jest uruchamiana w ramach nowej aktywacji/przedłużenia umowy to będziesz mógł skorzystać z usługi Serwis Wyświetlacza w Aplikacji. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: https://www.naprawaplus.pl"target="_blank.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam, opiszę swoją sytuację a raczej walkę z firmą Digital Care oraz usługą "serwis wyświetlacza" mianowicie posiadam(a raczej posiadałem) telefon galaxy note 9, wiadomo jest to telefon drogi dla tego był zadbany, uszkodzenie powstało w skutek dostania się między klapki oryginalnego etui firmy samsung dedykowanego dla tego modelu kamyczków co sprawiło że po naciśnięciu klapki poszedł pajączek po wyświetlaczu, z tego powodu zsynchronizowałem dane na dysk google na co mam dowody w postaci aktywnosci na koncie google zresetowałem telefon by serwis mógł się do niego dostać, zapakowałem w oryginalne opakowanie producenta, kurier odebrał 100% sprawny telefon. Po kilku dniach otrzymałem informację że serwis wyliczył kwotę dopłaty na ponad 1400 zł powodem uszkodzenia mechanicznego płyty głównej. Złożyłem reklamację która oczywiście została odrzucona powodem odrzucenia był fakt iż "Serwis wskazał że urządzenie podczas upadku wygięło się" gdzie wyraźnie było zaznaczone że urządzenie nie upadło! I nie było możliwości zmiany osiowości urządzenia nawet o mikrometry. urządzenie zostało odebrane przez kuriera proste i sprawne miało nawet jeszcze fabryczne folie na ramkach. Druga reklamacja również została odrzucona a są przesłanki ku temu iż Albo firma Digital Care próbuję mnie naciągnąć albo serwis sam uszkodził płytę główną.
Witaj najo2x,
- zawsze możesz złożyć nową reklamację.
Nie mogę nic obiecać, ale jeśli podasz nam tutaj jej numer, to postaramy się pomóc, przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zdecydowanie odradzam korzystania z usługi ubezpieczenia wyświetlacza wziąłem z plusa 2 telefony i 3 abonamenty , płaciłem
prawie 2 lata za to ubezpieczenie a po upadku telefonu chciałem skorzystać z ubezpieczenia . Wysłałem telefon do tego serwisu i powiedzieli że muszą odpłatnie wymienić obudowę bo była na niej rysa która nie przeszkadzała wymianie wyświetlacza . Zdecydowanie odmówiłem wymiany obudowy ,w serwisie powiedzieli że mają takie standardy (naciągać klientów na dodatkowe
koszty)i że muszę zapłacić za obudowę żeby mi wymienili wyświetlacz . po odmowie odesłali mi nie naprawiony telefon .
Reklamowałem usługę w plusie . Plus nie uznał reklamacji bo nie zapłaciłem za obudowę . Olewają klienta nawet nie przysłali na maila decyzji o nie uznaniu reklamacji . Na szczęście kończy mi się umowa i jej nie przedłużę .
spróbuj złożyć ponownie reklamację, opisując sprawę poprzez ten formularz. Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Chciał bym się dowiedzieć co wchodzi w skład ubezpieczenia za 10zł tylko to co jest faktycznie zapisane na oficjalnej stronie czy jednak wszystkie usterki łącznie z wymianą telefonu na nowy,druga rzecz która mnie interesuje to kradzież telefonu jeżeli chodzi o zgubienie to wiem że plus nie kiwnie nawet palcem.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2021, o 09:58 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączono wątki - podobny temat.