Usługa ochrona wyswietlacza
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17
Nagłe wyłączenie usługi serwis urządzenia
witam
mam kupiony na raty od was Galaxy S10 do tego za 10 zł miesięcznie usługę serwis urządzenia, jakiś czas temu dostałem sms że usługa została wyłączona choć brak do tego podstaw bo usługę opłacałem i nawet już raz z niej skorzystałem :)
po kontakcie z konsultantem dowiedziałem się że usługa faktycznie jest nieaktywna ale nic więcej konkretnego
jakie mogą być powody jej wyłączenia?
mam kupiony na raty od was Galaxy S10 do tego za 10 zł miesięcznie usługę serwis urządzenia, jakiś czas temu dostałem sms że usługa została wyłączona choć brak do tego podstaw bo usługę opłacałem i nawet już raz z niej skorzystałem :)
po kontakcie z konsultantem dowiedziałem się że usługa faktycznie jest nieaktywna ale nic więcej konkretnego
jakie mogą być powody jej wyłączenia?
Ostatnio zmieniony 25 mar 2022, o 11:41 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj Karmelovvy,
czy numer jest w okresie promocyjnym?
czy numer jest w okresie promocyjnym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
to znaczy?Basia_Plus pisze:Witaj Karmelovvy,
czy numer jest w okresie promocyjnym?
miałem miesiąc za darmo a potem przedłużyłem, opłacałem, raz tak nawet oddałem telefon do naprawy i jakiś czas temu przyszedł sms że usługę wyłączono
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Karmelovvy,
kiedy była zawierana umowa? Czy minęło już 24 miesiące od daty zawarcia kontraktu?
kiedy była zawierana umowa? Czy minęło już 24 miesiące od daty zawarcia kontraktu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
nie umowa zawarta 2 września 2020Basia_Plus pisze:Karmelovvy,
kiedy była zawierana umowa? Czy minęło już 24 miesiące od daty zawarcia kontraktu?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Karmelovvy,
z pozycji forum nie mam wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mam wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
wysłałem maila i to jest chyba nr. zgłoszenia CASE/220406/1167, formularz powyżej nie chciał działać.Basia_Plus pisze:Karmelovvy,
z pozycji forum nie mam wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Karmelovvy,
dziękuję. Przekazałam prośbę o przyśpieszenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.Karmelovvy pisze:wysłałem maila i to jest chyba nr. zgłoszenia CASE/220406/1167
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lut 2021, o 14:15
Prośba o przyspieszenie rozwiązania sprawy
Witam ekspertów plusa, czy mógłbym prosić o przyspieszenie sprawy o numerze: CASE/220706/819
Byłbym bardzo wdzięczny, sprawa jest dla mnie naprawdę ważna.
Pozdrawiam :)
Byłbym bardzo wdzięczny, sprawa jest dla mnie naprawdę ważna.
Pozdrawiam :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj karmeleovvy,
Poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji danej sprawy. Pozdrawiam również.karmeleovvy pisze:Witam ekspertów plusa, czy mógłbym prosić o przyspieszenie sprawy o numerze: CASE/220706/819
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Dzień dobry!
Przed chwilą złożyłem zamówienie/zawarłem Umowę na odległość z iPhone 13 Pro i konwersją do Plush Abo 30 (pakiet taryfowy: PLUSH ABO 40+PRO, nazwa promocji: PLUSH ABONAMENT 24 mies.5/ HOKS006B75). KOnsultant przyjmujący zamówienie nie miał możliwości podłączenia od raz usługi Serwis Urządzenia Premium za 20 zł/30 dni z której chcę skorzystać, aby w ramach Plus Wymiana za 24 m-ce mieć możliwość wymiany iPhone'a na nowy model.
W związku z powyższym, proszę o info co mam teraz zrobić, aby wspomniana ochrona działała od momentu dostarczenia mi przedmiotowego urządzenia.
Sprawdzałem regulamin Serwis w Aplikacji, ale tamże jest napisane, iż ochroną objęte są urządzenia własne klienta, a jak wiadomo iPhone z mojej oferty będzie mój po spłacie zobowiązania :)
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
sedzia20.
Przed chwilą złożyłem zamówienie/zawarłem Umowę na odległość z iPhone 13 Pro i konwersją do Plush Abo 30 (pakiet taryfowy: PLUSH ABO 40+PRO, nazwa promocji: PLUSH ABONAMENT 24 mies.5/ HOKS006B75). KOnsultant przyjmujący zamówienie nie miał możliwości podłączenia od raz usługi Serwis Urządzenia Premium za 20 zł/30 dni z której chcę skorzystać, aby w ramach Plus Wymiana za 24 m-ce mieć możliwość wymiany iPhone'a na nowy model.
W związku z powyższym, proszę o info co mam teraz zrobić, aby wspomniana ochrona działała od momentu dostarczenia mi przedmiotowego urządzenia.
Sprawdzałem regulamin Serwis w Aplikacji, ale tamże jest napisane, iż ochroną objęte są urządzenia własne klienta, a jak wiadomo iPhone z mojej oferty będzie mój po spłacie zobowiązania :)
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
sedzia20.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj sedzia20,
zweryfikuję tę kwestię i dam znać.
zweryfikuję tę kwestię i dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Marta_Plus pisze:Witaj sedzia20,
zweryfikuję tę kwestię i dam znać.
Witaj Marta_Plus,
dziękuję - będę zobowiązany :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
sedzia20,
We wskazanej promocji Plush ABO nie jest dostępna usługa Serwis Urządzenia i nie można jej aktywować od momentu doręczenia urządzenia.sedzia20 pisze:W związku z powyższym, proszę o info co mam teraz zrobić, aby wspomniana ochrona działała od momentu dostarczenia mi przedmiotowego urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Marta_Plus pisze:sedzia20,
We wskazanej promocji Plush ABO nie jest dostępna usługa Serwis Urządzenia i nie można jej aktywować od momentu doręczenia urządzenia.sedzia20 pisze:W związku z powyższym, proszę o info co mam teraz zrobić, aby wspomniana ochrona działała od momentu dostarczenia mi przedmiotowego urządzenia.
Marta_Plus,
Ok, dziękuję za info - w takim razie jaką wersję usługi mogę aktywować na swoim numerze?