Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Karmelovvy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17

Nagłe wyłączenie usługi serwis urządzenia

Post autor: Karmelovvy »

witam
mam kupiony na raty od was Galaxy S10 do tego za 10 zł miesięcznie usługę serwis urządzenia, jakiś czas temu dostałem sms że usługa została wyłączona choć brak do tego podstaw bo usługę opłacałem i nawet już raz z niej skorzystałem :)
po kontakcie z konsultantem dowiedziałem się że usługa faktycznie jest nieaktywna ale nic więcej konkretnego
jakie mogą być powody jej wyłączenia?
Ostatnio zmieniony 25 mar 2022, o 11:41 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Karmelovvy,

czy numer jest w okresie promocyjnym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karmelovvy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Karmelovvy »

Basia_Plus pisze:Witaj Karmelovvy,

czy numer jest w okresie promocyjnym?
to znaczy?
miałem miesiąc za darmo a potem przedłużyłem, opłacałem, raz tak nawet oddałem telefon do naprawy i jakiś czas temu przyszedł sms że usługę wyłączono
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Karmelovvy,

kiedy była zawierana umowa? Czy minęło już 24 miesiące od daty zawarcia kontraktu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karmelovvy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Karmelovvy »

Basia_Plus pisze:Karmelovvy,

kiedy była zawierana umowa? Czy minęło już 24 miesiące od daty zawarcia kontraktu?
nie umowa zawarta 2 września 2020
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Karmelovvy,

z pozycji forum nie mam wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karmelovvy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Karmelovvy »

Basia_Plus pisze:Karmelovvy,

z pozycji forum nie mam wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wysłałem maila i to jest chyba nr. zgłoszenia CASE/220406/1167, formularz powyżej nie chciał działać.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

Karmelovvy,
Karmelovvy pisze:wysłałem maila i to jest chyba nr. zgłoszenia CASE/220406/1167
dziękuję. Przekazałam prośbę o przyśpieszenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karmeleovvy
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 25 lut 2021, o 14:15

Prośba o przyspieszenie rozwiązania sprawy

Post autor: karmeleovvy »

Witam ekspertów plusa, czy mógłbym prosić o przyspieszenie sprawy o numerze: CASE/220706/819
Byłbym bardzo wdzięczny, sprawa jest dla mnie naprawdę ważna.
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

Witaj karmeleovvy,
karmeleovvy pisze:Witam ekspertów plusa, czy mógłbym prosić o przyspieszenie sprawy o numerze: CASE/220706/819
Poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji danej sprawy. Pozdrawiam również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Dzień dobry!
Przed chwilą złożyłem zamówienie/zawarłem Umowę na odległość z iPhone 13 Pro i konwersją do Plush Abo 30 (pakiet taryfowy: PLUSH ABO 40+PRO, nazwa promocji: PLUSH ABONAMENT 24 mies.5/ HOKS006B75). KOnsultant przyjmujący zamówienie nie miał możliwości podłączenia od raz usługi Serwis Urządzenia Premium za 20 zł/30 dni z której chcę skorzystać, aby w ramach Plus Wymiana za 24 m-ce mieć możliwość wymiany iPhone'a na nowy model.
W związku z powyższym, proszę o info co mam teraz zrobić, aby wspomniana ochrona działała od momentu dostarczenia mi przedmiotowego urządzenia.
Sprawdzałem regulamin Serwis w Aplikacji, ale tamże jest napisane, iż ochroną objęte są urządzenia własne klienta, a jak wiadomo iPhone z mojej oferty będzie mój po spłacie zobowiązania :)
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
sedzia20.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,

zweryfikuję tę kwestię i dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:Witaj sedzia20,

zweryfikuję tę kwestię i dam znać.

Witaj Marta_Plus,

dziękuję - będę zobowiązany :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,
sedzia20 pisze:W związku z powyższym, proszę o info co mam teraz zrobić, aby wspomniana ochrona działała od momentu dostarczenia mi przedmiotowego urządzenia.
We wskazanej promocji Plush ABO nie jest dostępna usługa Serwis Urządzenia i nie można jej aktywować od momentu doręczenia urządzenia. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:sedzia20,
sedzia20 pisze:W związku z powyższym, proszę o info co mam teraz zrobić, aby wspomniana ochrona działała od momentu dostarczenia mi przedmiotowego urządzenia.
We wskazanej promocji Plush ABO nie jest dostępna usługa Serwis Urządzenia i nie można jej aktywować od momentu doręczenia urządzenia. :-(

Marta_Plus,

Ok, dziękuję za info - w takim razie jaką wersję usługi mogę aktywować na swoim numerze?
ODPOWIEDZ