Strona 3 z 14

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 3 sie 2017, o 17:36
autor: Andrzej62
W dalszym ciągu nic się nie dzieje :-|
A może wysłać powtórnie tego sms'a?

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 3 sie 2017, o 18:03
autor: Basia_Plus
Andrzej62,
Andrzej62 pisze:A może wysłać powtórnie tego sms'a?
nie wysyłaj ponownie wiadomości. Przesłałam interwencję w Twojej sprawie. Sprawdź pocztę.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 4 sie 2017, o 09:52
autor: Andrzej62
Basia_Plus pisze:... Sprawdź pocztę.
Sprawdziłem, nic nie ma na ten temat.
W odebranych sms też nie.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 4 sie 2017, o 10:33
autor: Ewa_Plus
Andrzej62,
- mam informację, że odpowiedź na zgłoszenie 170802-001808 została do Ciebie wysłana w środę wieczorem. Może do spamu Ci wpadła?

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 4 sie 2017, o 12:54
autor: Andrzej62
:-P Folder "spam" ma autoutylizacje. Jeżeli tam wpadła to już z niej jest biogaz.
Ewa_PLUS, czy wszystkie wyłączenia [dezaktywacje], załatwie w trakcie rozmowy z 601102601 :?:

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 4 sie 2017, o 14:09
autor: Ewa_Plus
Andrzej62,
- tak w trakcie rozmowy z DOK też wszystko załatwisz :)

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 4 sie 2017, o 15:56
autor: Andrzej62
Ewa_Plus pisze:Andrzej62,
- tak w trakcie rozmowy z DOK też wszystko załatwisz :)
Pozostaje mi tylko potwierdzić :mrgreen:
Wszystkie usługi, dodatkowe płatne po okresie promocyjnym [oprócz czasoumilacza], wyłączyłem w trakcie jednej rozmowy (*) z konsultantem DOK

(*) - tą drogą podziękowania dla p. Karoliny za cierpliwość :-D

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 7 sie 2017, o 08:36
autor: Kamilf1987
A ja chciałem pochwalić plusa za ta usługę, uszkodzony telefon został naprawiony i wygląda jak nowy, fakt że trochę długo to trwało bo serwis nie miał części, ale warto było poczekać.
Zwykłe do tej pory wyłączałem usługi tego typu, bo szkoda kasy, bo i tak nie naprawia w razie czego, bo nie stluke wyświetlacza itp, odtąd nie zamierzam się ich pozbywać bo jestem zadowolony, tak z jakości naprawy jak i ceny unezpieczenia.
Szkoda że nie mogę tak ubezpieczyć w plusie mojego telefonu kupionego w sklepie, poza operatorem.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 7 sie 2017, o 11:33
autor: Basia_Plus
Kamilf1987,
Kamilf1987 pisze:Szkoda że nie mogę tak ubezpieczyć w plusie mojego telefonu kupionego w sklepie, poza operatorem.
usługa aktywowana jest w ramach ofert Plus Abonament oraz Plus dla Firm z telefonem na raty.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 8 sie 2017, o 13:12
autor: Kamilf1987
Pod warunkiem, że telefon kupi się u was, a nie tak jak zwykłem to robić - normalnie w sklepie, z wolnej sprzedaży.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Usługa Serwis wyświetlacza

: 16 sie 2017, o 16:50
autor: mexy
Na jakiej podstawie wysyłane są bądź nie są smsy z aktywacją ochrony wyświetlacza? Podpisywałam umowę w październiku, mimo że mam w umowie, iż mam dostać smsa z aktywacją, okazuje się, że do dziś tej aktywacji nie uzyskałam, co jest równoznaczne z tym, że żadna ochrona mi nie przysługuje, a kupiłam u Was na raty najdroższy telefon dostępny w danej chwili w ofercie. Czy jest możliwe złożenie reklamacji w tej sprawie?

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 16 sie 2017, o 17:19
autor: Basia_Plus
mexy,

usługa "Serwis Wyświetlacza", aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament oraz Plus dla Firm z telefonem na raty dla Klientów nowych i przedłużających umowę.
mexy pisze:Czy jest możliwe złożenie reklamacji w tej sprawie?
Tak, jeśli w regulaminie promocji, w której umowa została zawarta jest informacja o możliwości korzystania z usugi.
Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozwiązanie.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 17 sie 2017, o 11:42
autor: mexy
Basia_Plus pisze: Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozwiązanie.
Numer referencyjny pytania: 170817-000827. Wielkie dzięki :)

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 17 sie 2017, o 15:50
autor: Basia_Plus
mexy,

dziękuje za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o przyspieszenie jego rozpatrzenia.

Przypadkowe wyłączenie ochrony wyświetlacza.

: 6 wrz 2017, o 22:46
autor: Dudusiekplay
Witam, jestem w Plusie bodajże 5 rok i jestem zadowolony pomimo małych problemów, ostatnio wziąłem 2x Galaxy S8+ z Abonamentem 60zł wczoraj dostałem sms że usługa Ochrony Wyświetlacza działa i można ją dezaktywować i przypadkowo jeden z moich domowników ją wyłączył w obu telefonach, czy da się z tym coś zrobić i przywrócić tą usługę?


Pozdrawiam.