czy w taryfie Nowy Plush, po przeniesieniu obowiązuje 3-miesięczny rabat 100% na pakiet z 20 GB i 5G? (...)
Witaj, Plush ma tak:
Włącz jeden z pakietów:
- Rozmowy, SMSy i MMSy za 0 zł przez 3 mies. wpisując kod *136*11*08#
- Rozmowy, SMSy i MMSy i 15 GB za 0 zł przez 3 mies. wpisując kod *136*11*9096#
Dzisiaj odnośnie aktualizacji strony plushbezlimitu, mianowicie w zakładce Na kartę widnieje nieaktualna już promocja Najgorętszy hit tej zimy "Bonusy za darmo" w ramach której przyznawany był pakiet 100 GB lub 200 GB na 30 dni dla nowo aktywowanych kart SIM.
Zgodnie z regulaminem wspomniana promocja została zakończona z dniem 31 marca 2022 roku.
czy w taryfie Nowy Plush, po przeniesieniu obowiązuje 3-miesięczny rabat 100% na pakiet z 20 GB i 5G? (...)
Witaj, Plush ma tak:
Włącz jeden z pakietów:
- Rozmowy, SMSy i MMSy za 0 zł przez 3 mies. wpisując kod *136*11*08#
- Rozmowy, SMSy i MMSy i 15 GB za 0 zł przez 3 mies. wpisując kod *136*11*9096#
Dzień dobry,
wczoraj na telefonie syna około godz 21.40 miał się odnowić pakiet "No limit" +10GB za 25 zł. Na koncie numeru było trochę ponad 33 zł. Niestety pakiet z nieznanych przyczyn nie odnowił się, a pieniądze (około 33 zł) zostały pobrane z konta na opłate za internet. Syn dzisiaj ponownie doładował konto i pakiet się aktywował. W czasie zgłaszania reklamacji pani konsultantka stwierdziła, że pakiet owszem powinien się sam odnowić, ale pieniądze zostały pobrane bo syn po doładowaniu nie rozłączył transmisji danych. Ton rozmowy był taki, że to klienta wina. Numer jest w taryfie "Nowy Plush" z pakietem "No limit" i 10GB za 25 zł. Syn otrzymał nr dokumentu 22083406. Do tej pory pakieiet odnawiał się bez problemów i bez pilnowania wyłączania transmisji danych, tak samo zresztą jak i u żony, córki i innych osób z niego korzystajacych. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, bo nie mam pojęcia jak go opisała w zgłoszeniu pani konsultantka.
Pozdrawiam
ziom94 pisze:Czy jeżeli aktywuję pakiet z 5G za 40 zł. To czy dodatkowe GB z doładowania czyli 40zl- 15Gb to też będą w 5G?
Tak, usługa będzie dostępna. Oczywiście należy oprócz tego posiadać sprzęt obsługujący 5G z wykorzystaniem technologii 2600 MHz TDD i przebywać w zasięgu tej technologii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ