bartekmot pisze:Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu
Ta promocja obejmuje:
1) wykonywanie nielimitowanych, krajowych połączeń za 0 zł do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych3;
2) wysyłanie nielimitowanych, krajowych wiadomości SMS i MMS za 0 zł do wszystkich krajowych sieci komórkowych3;
3) Pakiet internetowy 10 GB na krajową transmisję danych („Pakiet internetowy”),
4) Bezpłatny krajowy transfer danych w ramach serwisów Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp 4 w Okresie Ważności Promocji („Pakiet Social Media”).
Przy aktualnej promocji możesz wykupić 2,5 GB Pakiet Video (YouTube). Pierwsze 30 dni jest bezpłatne, następnie koszt 5 zł/30 dni. Szczegóły w regulaminach:
- Pakiet Video,
- Pakiet Video na próbę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miałam kartę w plusie z taryfą simplus wpisałam kod *147*23# po paru godzinach przyszło mi że przeszłam do plusha po czym aktywowałam kod na nielimitowane rozmowy i sms i mmsy i 10 gb internetu za 25 zł wpisując ten kod *136*11*07# aktywowała mi się ta usługa wszystko super tylko problem w tym że nie mogę wysyłać sms ani nigdzie zadzwonić. Sms do mnie dochodzą ale ja odpisać nie moge bo wiadomość się nie wysyła, tak samo jest z połączeniami ktoś się do mnie może dodzwonić a ja nigdzie nie mogę zadzwonić. Wyłączałam telefon i włączałam ale to nic nie dało co mam robić ??????? Proszę o pomoc
podaj proszę co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie wysłania SMS-a i wykonania połączenia? Konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywne promocje: Internet, Rozmowy, sms/mms bez limitu ( w tym 100:00 min. lacznie na pol. wych. i przych. w roamingu UE bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE) (Limit 10 GB, w tym 1,7 GB) Pakiet data UE- bez dodatkowych opłat z decyzji Prezesa UKE (Limit 0,5 GB) 06.01.2019 23.00, Rabat video 30 dni.
taka wiadomość mi przychodzi jak wpiszę kod *136# na koncie mam 31 zł a konto ważne do lutego 2019r
jak wysyłam wiadomość to pojawia mi się czerwony wykrzyknik przy wiadomości i komunikat że wiadomość nie została wysłana, a przy połączeniu od razu mnie rozłącza i komunikat rozłączono
osylwia11155 pisze:Miałam kartę w plusie z taryfą simplus wpisałam kod *147*23# po paru godzinach przyszło mi że przeszłam do plusha po czym aktywowałam kod na nielimitowane rozmowy i sms i mmsy i 10 gb internetu za 25 zł wpisując ten kod *136*11*07# aktywowała mi się ta usługa
Problem z połączeniami i SMS-ami zaczął od razu występować po tych czynnościach? Wcześniej mogłaś normalnie korzystać z tego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prośba o dokonanie następujących czynności:
- ustawienie trybu pracy sieci na 2G, a następnie weryfikacja możliwości realizacji połączeń/SMS-ów;
- jeżeli powyższe nie pomoże, sprawdzenie kary SIM w innym telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl:
- swój numer telefonu,
- numer odbiorcy, datę i godzinę ostatniej próby wykonania połączenia/wysłania SMS-a (przykłady zdarzeń).
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witajcie.
Nowa karta sim w Nowy plush.
Chcę skorzystać z:
Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu - połączenia na nr stacjonarne i komórkowe + SMS/MMS + 10 GB + Pakiet Social Media (bezpłatny transfer w ramach: FB, Messenger, Instagram, WhatsApp)
- koszt: 25 zł / ważność: 30 dni (cykliczna)*
wł.:*136*11*07# / wył.: *136*00*07#
Najpierw nie szło bo było uruchomione: Plush Internet Promo BS. Wyłączyłem chyba z 2 dni temu, minęło 24h ale dalej nie idzie uruchomić tej taryfy a chcę przetestować LTE plusa do jednej rzeczy (czy da radę czy nie-10GB akurat starczy).
Aktywne promocje po *136# to Plush RWK (razy dwa), Facebook free, rabat video 30 dni.
Ktoś podpowie co robię nie tak??