Strona 46 z 71

Re: Taryfa Nowy Plush

: 22 paź 2018, o 11:42
autor: Joanna_Plus
bartekmot,
bartekmot pisze:Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu
Ta promocja obejmuje:
1) wykonywanie nielimitowanych, krajowych połączeń za 0 zł do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych3;
2) wysyłanie nielimitowanych, krajowych wiadomości SMS i MMS za 0 zł do wszystkich krajowych sieci komórkowych3;
3) Pakiet internetowy 10 GB na krajową transmisję danych („Pakiet internetowy”),
4) Bezpłatny krajowy transfer danych w ramach serwisów Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp 4 w Okresie Ważności Promocji („Pakiet Social Media”).
Regulamin: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... db2dbb6d48.
bartekmot pisze:A jednak na abonament taka opcja jest. Dziwne że tak traktuje się wieloletnich abonentów na karte
W ofercie Nowy Plush także jest taka promocja, ale w ofercie Plush Internet Promo BS: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... omo+BS.pdf (od zasileń za minimum 25 zł).

Przy aktualnej promocji możesz wykupić 2,5 GB Pakiet Video (YouTube). Pierwsze 30 dni jest bezpłatne, następnie koszt 5 zł/30 dni. Szczegóły w regulaminach:
- Pakiet Video,
- Pakiet Video na próbę.

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 13:44
autor: osylwia11155
Miałam kartę w plusie z taryfą simplus wpisałam kod *147*23# po paru godzinach przyszło mi że przeszłam do plusha po czym aktywowałam kod na nielimitowane rozmowy i sms i mmsy i 10 gb internetu za 25 zł wpisując ten kod *136*11*07# aktywowała mi się ta usługa wszystko super tylko problem w tym że nie mogę wysyłać sms ani nigdzie zadzwonić. Sms do mnie dochodzą ale ja odpisać nie moge bo wiadomość się nie wysyła, tak samo jest z połączeniami ktoś się do mnie może dodzwonić a ja nigdzie nie mogę zadzwonić. Wyłączałam telefon i włączałam ale to nic nie dało co mam robić ??????? Proszę o pomoc

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 13:48
autor: Joanna_Plus
osylwia11155,

podaj proszę co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie wysłania SMS-a i wykonania połączenia? Konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 14:59
autor: osylwia11155
Aktywne promocje: Internet, Rozmowy, sms/mms bez limitu ( w tym 100:00 min. lacznie na pol. wych. i przych. w roamingu UE bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE) (Limit 10 GB, w tym 1,7 GB) Pakiet data UE- bez dodatkowych opłat z decyzji Prezesa UKE (Limit 0,5 GB) 06.01.2019 23.00, Rabat video 30 dni.
taka wiadomość mi przychodzi jak wpiszę kod *136# na koncie mam 31 zł a konto ważne do lutego 2019r
jak wysyłam wiadomość to pojawia mi się czerwony wykrzyknik przy wiadomości i komunikat że wiadomość nie została wysłana, a przy połączeniu od razu mnie rozłącza i komunikat rozłączono

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 15:05
autor: Joanna_Plus
osylwia11155,
osylwia11155 pisze:Miałam kartę w plusie z taryfą simplus wpisałam kod *147*23# po paru godzinach przyszło mi że przeszłam do plusha po czym aktywowałam kod na nielimitowane rozmowy i sms i mmsy i 10 gb internetu za 25 zł wpisując ten kod *136*11*07# aktywowała mi się ta usługa
Problem z połączeniami i SMS-ami zaczął od razu występować po tych czynnościach? Wcześniej mogłaś normalnie korzystać z tego numeru?

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 15:10
autor: osylwia11155
Tak, problem wystąpił po uruchomieniu tej promocji. Wcześniej telefon działał poprawnie

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 15:17
autor: Joanna_Plus
osylwia11155,

prośba o dokonanie następujących czynności:
- ustawienie trybu pracy sieci na 2G, a następnie weryfikacja możliwości realizacji połączeń/SMS-ów;
- jeżeli powyższe nie pomoże, sprawdzenie kary SIM w innym telefonie.

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 15:23
autor: osylwia11155
Telefon jest nowy w związku z czym wymieniłam w poniedziałek kartę w plusie na nową

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 15:28
autor: Joanna_Plus
osylwia11155,

a po tej wymianie karta działała normalnie?

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 15:30
autor: osylwia11155
Tak, normalnie tylko była na tej taryfie simplus, po zmianie taryfy się tak zrobiło

Edycja:

Zmieniłam na tryb pracy sieci 2G i nic to nie dało, dalej mnie rozłącza i dalej jest wykrzyknik i nie mogę wysłać wiadomości

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 15:35
autor: Joanna_Plus
osylwia11155,

zatem prośba jeszcze o tę czynność:
Joanna_Plus pisze:sprawdzenie kary SIM w innym telefonie

Re: Taryfa Nowy Plush

: 7 gru 2018, o 19:04
autor: osylwia11155
Nic nie pomoglo, włożyłam karte do innego telefonu i jest to samo :/ nie wiem co mam robic ? :(

Re: Taryfa Nowy Plush

: 10 gru 2018, o 15:53
autor: Marta_Plus
osylwia11155,

:-( prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl:
- swój numer telefonu,
- numer odbiorcy, datę i godzinę ostatniej próby wykonania połączenia/wysłania SMS-a (przykłady zdarzeń).

W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.

Re: Taryfa Nowy Plush

: 11 gru 2018, o 19:54
autor: Nikita_Bennet
Witajcie.
Nowa karta sim w Nowy plush.
Chcę skorzystać z:
Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu - połączenia na nr stacjonarne i komórkowe + SMS/MMS + 10 GB + Pakiet Social Media (bezpłatny transfer w ramach: FB, Messenger, Instagram, WhatsApp)
- koszt: 25 zł / ważność: 30 dni (cykliczna)*
wł.:*136*11*07# / wył.: *136*00*07#

Najpierw nie szło bo było uruchomione: Plush Internet Promo BS. Wyłączyłem chyba z 2 dni temu, minęło 24h ale dalej nie idzie uruchomić tej taryfy a chcę przetestować LTE plusa do jednej rzeczy (czy da radę czy nie-10GB akurat starczy).
Aktywne promocje po *136# to Plush RWK (razy dwa), Facebook free, rabat video 30 dni.
Ktoś podpowie co robię nie tak??

Re: Taryfa Nowy Plush

: 12 gru 2018, o 11:11
autor: Joanna_Plus
Witaj Nikita_Bennet,

promocja Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu, wyklucza się z Plush Internet Promo BS. Podaj proszę jakie pakiety widnieją pod kodem *121#.