Plus Duet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 paź 2017, o 20:36
Re: Plus Duet
Umowa została zawarta w dniu 24.08.2017
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Witam.Mam problem następujący z początkiem lipca dokonałem konwersji z Mix na duet.Następnie w połowie lipca zawarłem umowę na pierwszą kartę dodatkową.W dniu 02 września dokonałem konwersji kolejnego numeru z Mix na drugą kartę dodatkową.Pojawił się problem z współdzieleniem zasobów właśnie na tej trzeciej karcie.Docelowo okazało się, że nie mam pakietu UE240.Dzisiaj w rozmowie z konsultantem dowiedziałem się że z końcem lipca zostały zmienione warunki korzystania z roamingu i pakiet EU240 na tej karcie nie będzie udzielony.Czy jest to zgodne z regulaminem?Dodam że zostało mi naliczone 128.55 PLN za rozmowy międzynarodowe do UE.Proszę o odpowiedź.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Duet
Witaj micholr,
chodzi o to, że nowe regulaminy promocji od 1.08.2017 r. nie uwzględniały już pakietów w UE, np. „Pakietu wymiennego UE”. Jeśli podpisałeś umowę przed powyższym okresem, to ten pakiet powinien być dla Ciebie dostępny. Czy zgłaszałeś już może reklamację w opisanej sprawie?micholr pisze:Dzisiaj w rozmowie z konsultantem dowiedziałem się że z końcem lipca zostały zmienione warunki korzystania z roamingu i pakiet EU240 na tej karcie nie będzie udzielony. Czy jest to zgodne z regulaminem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Umowę główną podpisałem w dniu 07.07.2017 r. Natomiast druga umowa (konwersja z mixa) dodatkowa której dotyczy problem została podpisana 02.09.2017 r.Według mnie powinien obowiązywać mnie regulamin promocji "JA+Duet Tylko Sim+(KMK 1-7) z dnia 19.06.2017 r.Ten regulamin podpisałem wraz z umową główną.Do drugiej umowy karty dodatkowej dołączony został regulamin promocji z dnia 01.08.2017 r.W tym oto regulaminie (bardzo krótkim zresztą) nie ma ani słowa które pakiety będą współdzielone z karty głównej.Stąd moje wątpliwości.Nadmienię iż pytałem konsultantkę podczas zawierania umowy czy będą wszystkie pakiety współdzielone z kartą główną i otrzymałem takie zapewnienie.Reklamacji jeszcze nie składałem bowiem czekam na wystawienie faktury.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
micholr,
prześlij proszę numer telefonu, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz. Przekażę do weryfikacji.
prześlij proszę numer telefonu, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz. Przekażę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Dziękuję za interwencję w mojej sprawie.Wszystko wyjaśnione i załatwione na moją korzyść.Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
micholr,
Cieszę się z pozytywnego zakończenia sprawy .
dziękuję za wiadomość.micholr pisze:Wszystko wyjaśnione i załatwione na moją korzyść.
Cieszę się z pozytywnego zakończenia sprawy .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pomoc w interpretacji odpowiedzi na reklamację
Dostałam od was taką odpowiedź na reklamację:
Niestety konsultanci na infolinii nie mają pojęcia o co może chodzić.
Czy możecie mi pomóc w interpretacji i powiedzieć o jakim oświadczeniu jest mowa?Znak: OKR/MZag/4916039/24.01.18
Nr konta: 18xxxxxx, tel. 600xxxxxx, 602xxxxxx, 608xxxxxx, 668xxxxxx
Szanowna Pani
Odpowiadając na zgłoszenie z 8.1.2018 r., 12.1.2018 r., 16.1.2018 r. informuję, iż zapoznałam się z opisaną sprawą.
Na wstępie dziękuję za przekazane uwagi dotyczące telefonicznego kontaktu z działem Obsługi Klienta. Wszelkie informacje od naszych Klientów są dla nas bardzo cenne. Jest dla nas bowiem kwestią największej wagi dążenie do zapewnienia świadczenia usług jak i obsługi na najwyższym, profesjonalnym poziomie. Przykro mi z powodu okoliczności, które skłoniły Panią do złożenia swojego zgłoszenia.
Na podstawie posiadanych danych potwierdzam, że 15.12.20017 r. dla numeru 668xxxxxx zawarła Pani Aneks do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ramach Promocji „DUET 4 – Smartfon RATY dla stałych Klientów”, z wybraną taryfą płatności JA+DUET 69,99. Ponadto 15.12.2017 r. dla numeru 600xxxxxx podpisała Pani Aneks do Umowy w ramach taryfy JA+DUET 35.
Zaznaczam, że zgodnie z Regulaminem ww. Promocji Abonent może jednocześnie skorzystać tylko z jednej Promocji (jednego zestawu umów - umowa główna/ umowa/y dodatkowe) z rodziny ofert głosowych DUET, JA+ Rodzina.
Przypominam, że od 20.2.2017 r. korzysta Pani z oferty „JA+Rodzina” dla numerów: 602xxxxxx, 608xxxxxx. Zgodnie z powyższym ze względu na fakt, iż korzysta Pani z oferty JA+Rodzina, dla Aneksów zawartych w ofercie „DUET” nie ma podstaw do aktywacji usług współdzielonych, pakietów dodatkowych, ani rabatów wynikających z powyższej oferty.
Jednakże, zgodnie z informacjami przekazanymi Pani telefonicznie w dniu 24.1.2018 r. przez konsultanta Plus Reklamacje przypominam, że w celu umożliwienia Pani korzystania z obu ofert jednocześnie, numery 668xxxxxx i 600xxxxxx powinny zostać przeniesione z konta abonenckiego 18742403 na nowe konto abonenckie . Po przeniesieniu ww. numerów zostaną aktywowane usługi współdzielone, pakiety dodatkowe oraz rabaty wynikające z oferty „DUET”.
W przypadku podjęcia decyzji o transferze numerów z oferty DUET na nowe konto abonenckie, po otrzymaniu pisma proszę o niezwłoczne złożenie oświadczenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od daty niniejszego pisma. Po otrzymaniu ww. dyspozycji opłaty w fakturach dla konta abonenckiego 18xxxxxx, dla numerów 668xxxxxx i 600xxxxxx zostaną skorygowane w oparciu o współdzielenie usług zgodnie z promocyjnym planem cenowym JA+DUET 69,99. Korekty otrzyma Pani w możliwie najkrótszym terminie.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Niestety konsultanci na infolinii nie mają pojęcia o co może chodzić.
Ostatnio zmieniony 2 lut 2018, o 11:38 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
notaras,
należy przesłać oświadczenie o złożeniu wniosku, w którym jest informacja, że prosisz o transfer wskazanych numerów z oferty DUET na nowe konto abonenckie. Przeniesienie wskazanych numerów jest niezbędne, aby mogły zostać włączone usługi współdzielenia wynikające z oferty DUET.notaras pisze:Czy możecie mi pomóc w interpretacji i powiedzieć o jakim oświadczeniu jest mowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Witam. Mam problem z usługą smartdom. Posiadam 2 numery w Plusie do marca nawet 3 bo jeszcze z niego nie zrezygnowałem. Te dwa nr są w ofercie duet za 59.99 zł miesięcznie. Przedłużyłem umowę tylko dlatego, że przedstawiciel Plusa zaproponował mi do tego tv w smartdom za 50%, no i tu pojawia się problem. Rachunki za tv przychodzą 100%. W cyfrowym polsacie twierdzą że tv nie jest podpięta w smartdom. Pytałem konsultanta kilka razy czy napewno tak będzie jak mówi, zapewniał mnie, że tv 50%. Dzwoniłem do polsatu i plusa już 6 razy. Czuję się oszukany przez plusa, poniewaz to z ich przedstawicielem zawierałem umowę i to on mnie oszukał. Ewentualnie może po prostu zrobił to nie świadomie, ale to tym bardziej nie rozumiem dlaczego jest problem z wyja
EDYCJA:
śnieniem sprawy. umowy byly zawierane w tym samym czasie wiec to chyba oczywiste ze w celu posiadania rabatu smartdom
EDYCJA:
śnieniem sprawy. umowy byly zawierane w tym samym czasie wiec to chyba oczywiste ze w celu posiadania rabatu smartdom
Ostatnio zmieniony 19 lut 2018, o 10:56 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów - post pod postem.
Powód: połączenie postów - post pod postem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Duet
Witaj ilonkas,
przepraszam za wynikłe niedogodności. W celu wyjaśnienia opisanej sytuacji, skontaktuj się proszę z naszym pracownikiem (posiadającym wgląd na konto numeru) przez ten formularz. Po zarejestrowaniu e-maila, możesz mi podać numer zgłoszenia, abym mogła przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.
przepraszam za wynikłe niedogodności. W celu wyjaśnienia opisanej sytuacji, skontaktuj się proszę z naszym pracownikiem (posiadającym wgląd na konto numeru) przez ten formularz. Po zarejestrowaniu e-maila, możesz mi podać numer zgłoszenia, abym mogła przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Witam. Dziękuję za odzew i jakąkolwiek chęć pomocy :). Zgłoszenie zostało wysłane, a nr, to: 180220-000747. Dodam tylko, że podczas rozmów tel. z cyfrowym polsatem dwa razy poinformowano mnie, że tv jest podpięta pod smartdom, a później był wysoki rachunek i w kolejnych tel. informowano mnie że nie jest. Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Duet
Witaj ilonkas,
dziękuję za numer zgłoszenia, które wraz z uzupełnieniem przekazałam do weryfikacji. Pozdrawiam.
EDYCJA: sprawdź proszę pocztę.
dziękuję za numer zgłoszenia, które wraz z uzupełnieniem przekazałam do weryfikacji. Pozdrawiam.
EDYCJA: sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Witam, dnia 12.02.2018 przedłużyłem umowę i posiadam taryfę Ja + Duet 35 z pakietem internetu 10GB na obie karty sim, dostałem drugą kartę sim i do wczoraj, tj. 20.02. nie miałem wykonwyać z niej połączeń itd, bo naliczone zostałyby opłaty, ponieważ dopiero od dzisiaj (21.02.) nowa taryfa wchodzi w życie. Gdy wchodzę w Plus online na drugim numerze widnieje pakiet 1GB zamiast 10GB, na pierwszej karcie, na którą została przedłużona umowa jest ok, 10GB jak w umowie. Czy coś muszę zrobić aby np. aktywować drugą kartę sim? Czy może po prostu jest ok i mogę już uzywać tej karty?