Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Agata_W
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 sty 2019, o 15:29

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Agata_W »

Dziekuje bardzo za pomoc! Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Basia_Plus »

Agata_W,
Agata_W pisze:Dziekuje bardzo za pomoc! Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie :)
super :->, to dobra wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bkbartek@o2.pl
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 kwie 2019, o 12:45

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: bkbartek@o2.pl »

Witam. Mam podobny problem z naliczeniem bardzo dużej kwoty 212 zł netto za 5 MB ( za przesłanie danych mimo iż nie miałem telefonu w rekach kiedy to się stało). Po przekroczeniu granicy ze Szwajcarią naliczona została w/w kwota. Co mam zrobić w sytuacji kiedy faktury jeszcze nie mam ( będzie wystawiona 9 kwietnia) a telefon mam zablokowany ? Złożyłem reklamacje zaraz po tym fakcie to otrzymałem odpowiedź że reklamacje mogę złożyć dopiero po wystawieniu faktury uwzględniającej tą kwotę. Co zrobić aby jak najszybciej telefon został odblokowany? I najważniejsze co zrobić aby kwota została anulowana najlepiej w całości lub np. zamienić na pakiet atlantycki który, jak mnie pani poinformowała kosztuje 15 zł. za 100 MB? :-(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Basia_Plus »

Witaj bkbartek@o2.pl,
bkbartek@o2.pl pisze:Co zrobić aby jak najszybciej telefon został odblokowany?
w tej sprawie skontaktuj się z Działem Windykacji Należności: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... i-Nalenoci
Reklamacja powinna być złożona po zamknięciu okresu rozliczeniowego ze wskazaniem pozycji na rachunku, z którą się nie zgadzasz. Jeśli podasz nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bkbartek@o2.pl
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 kwie 2019, o 12:45

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: bkbartek@o2.pl »

Niestety zostałem potraktowany zupełnie inaczej niż kolega. Mój telefon jest od 24.kwietnia zablokowany, choć mam opłacać abonament mimo to, a telefony wykonane czy to do działu windykacji, czy to na infolinie skonczyły się zbyciem mnie, że to moja wina i mam zapłacić. Dlaczego innym w tej samej sytuacji kwotę anulowano nie wiem.Nie ma w tym żadnej logiki.

EDYCJA:

Co więcej, inne firmy np. Orange potraktowały swoich klientów profesjonalnie. Wystarczył jeden telefon, by anulować podobną kwotę za transmisję danych u ich klienta.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2019, o 09:52 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Basia_Plus »

bkbartek@o2.pl,
bkbartek@o2.pl pisze:Dlaczego innym w tej samej sytuacji kwotę anulowano nie wiem.
decyzję w tej sprawie podejmuje Departament Reklamacji. Czy po zamknięciu okresu rozliczeniowego złożyłeś reklamację ze wskazaniem pozycji na rachunku, z którą się nie zgadzasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fjordek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 maja 2019, o 23:50

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: fjordek »

Dzień dobry,

otrzymałem w dniu dzisiejszym fakturę za telefon w taryfie Plush ABO na bardzo wysoką dla mnie kwotę 278,37 zł (normalna wysokość abonamentu to 25 złotych). Jestem trochę przerażony tą kwotą. Z faktury wynika, że jest to opłata za korzystanie z internetu w roamingu. Byłem w połowie maja na krótkim urlopie w Macedonii, ale zdając sobie sprawę z wysokich opłat za roaming bardzo pilnowałem by nie korzystać z danych komórkowych w telefonie. 12 maja o godzinie 10:07 dostałem sms z numeru 8802 z informacją o wykorzystaniu 100% limitera DATA i blokadzie transmisji danych. Nie do końca wiedziałem o co chodzi, ale zdawałem sobie sprawę, że nic dobrego. Faktura potwierdziła moje obawy. Nie wiem jak do tego doszło, nie korzystałem intencjonalnie z danych pakietowych, internet uruchamiałem jedynie przy połączeniu przez WiFi, możliwe, że telefon po podłączniu do sieci po wyjściu z samolotu czy po restarcie telefonu samoczynnie zaczął pobierać jakieś aktualizacje, ale nie wydaje mi się to prawdopodobne, a w żadnym razie nie było to umyślne.

Złożyłem dzisiaj prośbę o umorzenie przez formularz kontaktowy. Myślą Państwo, że są jakieś szanse? To dla mnie naprawdę sporo pieniędzy...

W ogóle dla mnie to pechowa sytuacja...

Już pół roku wcześniej zdarzyła mi się równie przykra sytuacja, gdy nie do końca zdając sobie sprawę z cennika usług, przeprowadziłem kilka długich rozmów międzynarodowych co skończyło się również wysokim rachunkiem. Wtedy, mimo wysokiej dla mnie kwoty nie uchylałem się odpowiedzialności - zdawałem sobie sprawę, że wynikała z mojej niewiedzy i nieznajomości warunków umowy.

Ale w obecnym przypadku, czuję że znając przepisy starałem się dopilnować spraw jak najlepiej, niestety nieświadomie i trochę niezależnie od siebie padłem ofiarą aspektów technicznych.

Mogę prosić o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji? Numer to [#800817]

Pozdrawiam serdecznie,
Marcin Kxxxxxxxxxx
Ostatnio zmieniony 29 maja 2019, o 09:59 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam dane osobowe.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Marta_Plus »

Witaj fjordek,
fjordek pisze:12 maja o godzinie 10:07 dostałem sms z numeru 8802 z informacją o wykorzystaniu 100% limitera DATA i blokadzie transmisji danych. Nie do końca wiedziałem o co chodzi, ale zdawałem sobie sprawę, że nic dobrego
Limiter Data blokuje transmisję danych w roamingu po przekroczeniu określonej kwoty. Każdy nasz Klient ma domyślnie ustawiony limit na 250 zł, z możliwością zmiany tej kwoty lub całkowitego wyłączenia limitu.
fjordek pisze:Myślą Państwo, że są jakieś szanse? To dla mnie naprawdę sporo pieniędzy...
Decyzję w poruszonej kwestii podejmie Departament Reklamacji.
fjordek pisze:Mogę prosić o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji? Numer to [#800817]
Dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
archibald
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2019, o 20:48

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: archibald »

Witam!
Mnie równiez spotkała podobna sytuacja , 22 maja byłem przejazdem
w Krościenku (miejscowośc przy granicy z Ukrainą) wstąpiłem do sklepu
obuwniczego aby zakupić obiecane dziecku buty, były 4 kolory do wyboru
więc wysłalem WhatsAppem 4 zdjęcia , za chwilę otrzymałem odpowiedz
jakie wybrał i tyle.Nie widziałem żeby telefon pokazywał znaczek roamingu
w innym przypadku internet bym wyłączył. Zresztą przebywając blisko
granicy Ukrainskiej nie dzwonie i nie smsuje dla spokoju.
W fakturze którą mi wystawiono wyliczono ze za 2,7MB mam dodatkowo zapłacić 135zl
do abonamentu 49,99 czyli koszt zdjęć przekroczył cenę butów (130zl).
Napisałem reklamację do BOK-u. jej numer to [#806602]
Jesli można to bardzo prosiłbym o przyśpieszenie sprawy.
Z góry dziękuje i pozdrawiam!!!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Basia_Plus »

Witaj archibald,
archibald pisze:Napisałem reklamację do BOK-u. jej numer to [#806602]
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
archibald
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2019, o 20:48

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: archibald »

Dziękuje serdecznie za pomoc!Pozdrawiam!
Ania_mali
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 lis 2019, o 12:46

Wysoki rachunak za internet za granicą

Post autor: Ania_mali »

Witam,

W zeszłym miesiącu miałam międzylądowanie w Katarze. Będąc na lotnisku, wyłączyłam tryb samolotowy przez co automatycznie włączył się transfer danych komórkowych. Nieświadoma tego, po chwili dostałam smsa o 40% zużyciu limitu, po chwili 80% ( trwało to chwilę- w tej samej minucie) a następnie 0 100% zużyciu danych. Nie używałam wtedy internetu, byłam za bardzo zdziwiona tymi sms-ami. Wczoraj odebrałam biling i okazalo się łącznie danych wysłanych/ odebranych mam 5200 KB w przeciągu jednej sekundy( załączam zdjęcie z bilingu). Okazało się że za 5,2 MB muszę zapłacic 250 zł.

Wiem, że przez moją pomyłkę nieświadomie włączył się transfer danych, ale czy istnieje choć ciut szansy na to, żeby część tej kwoty została umorzona? 250 zł to dla mnie bardzo duża kwota.


Pozdrawiam,
Anna M
Załączniki
biling.jpg
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Ania_mali,
- decyzję w tej sprawie może podjąć wyłącznie Departament Reklamacji.
Opisz proszę sytuację i wyślij maila na adres bok@plus.pl, pamiętając aby poza numerem telefonu zamieścić też dane identyfikacyjne. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, będę mogła przyśpieszyć rozpatrzenie (będzie w formacie #12345).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: asandrzej »

Ukryj swój nr telefonu na załączniku...
przemekpe
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 sty 2020, o 23:39

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: przemekpe »

Miesiąc temu, podczas pobytu za granicą, miałem wyłączony całkowicie Roaming, w celu uniknięcia dodatkowych opłat (podróżowałem również przez Szwajcarię). Podczas zakupów w Niemczech, włączyłem telefon w celu sprawdzenia poczty - na moje nieszczęście, z niewiadomych przyczyn najwyraźniej połączyło mnie z szwajcarską siecią i w parę sekund nabiło mi ponad 225 złotych za transfer danych.

Jest to kwota dla mnie przytłaczająca, z którą nie mogę się pogodzić.
Wysłałem odpowiednie zgłoszenie przez formularz kontaktowy: #1284247
ODPOWIEDZ