Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 maja 2014, o 14:16
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Co ja mam teraz zrobić?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
jannn08,
przykro mi bardzo, z tego co podajesz stanowisko w powyższej kwestii zajął Departament Reklamacji.
przykro mi bardzo, z tego co podajesz stanowisko w powyższej kwestii zajął Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Archiwum SMS-ów. Problem z wyjaśnieniem reklamacji.
Witam
Mam takie pytanie - czy w Plus istnieje jakieś archiwum smsów do których właściciel numeru tel. miałby dostęp?
Pokrótce sytuacja jest taka - Poleciałem do Turcji i nieskutecznie wyłączyłem dane komórkowe w tel. Tzn, wydawało mi się że wyłączyłem jeszcze przed startem a okazało się, że dane były włączone. No i telefon w parę minut po wylądowaniu nabił mi transfer na 1000 zet. Wylądowałem o 7.50, o 8.00 naciągneło mi 100% limitu transferu, o 8.08 dostałem smsa powitalnego od Plus z cenami transferu, a o 9.00 zablokowano mi telefon z nakazem zapłaty.
Reklamowałem u Plusa, że nie dostałem żadnego ostrzeżenia od operatora, że jest to zwykłe następstwo pomyłki w obsłudze tel., i że transfer był niezamierzony i niechciany bo przecież nikt nie leci poza unie po to żeby od razu po lądowaniu oglądać filmy na youtube.
Reklamacje odrzucono, Plusa nie interesuje czy transfer był zamierzony czy nie, oraz, że nie ostrzegano mnie bo podobno wiele lat temu ściągnąłem smsem jakieś zabezpieczenie limitu transferu więc sam jestem sobie winny, mam zapłacić, bo zablokują również drugi telefon który mam w plus.
I dlatego pytam o to archiwum smsów bo bardzo jestem ciekawy ściągania tych blokad (po co miałbym to w ogóle robić?).
I jeszcze jedno pytanie do Plus. Czy na prawdę niemożliwy do zrobienia jest taki mechanizm: telefon podejmuje próbę ściągnięcia danych poza unią, operator widząc tą próbę blokuje transfer i wysyła sms - "Podejmujesz próbę pobrania danych internetowych. Cena za 1 MB jest taka i taka. Jeśli się zgadzasz odpisz TAK". Proste, czytelne i UCZCIWE!
Mam takie pytanie - czy w Plus istnieje jakieś archiwum smsów do których właściciel numeru tel. miałby dostęp?
Pokrótce sytuacja jest taka - Poleciałem do Turcji i nieskutecznie wyłączyłem dane komórkowe w tel. Tzn, wydawało mi się że wyłączyłem jeszcze przed startem a okazało się, że dane były włączone. No i telefon w parę minut po wylądowaniu nabił mi transfer na 1000 zet. Wylądowałem o 7.50, o 8.00 naciągneło mi 100% limitu transferu, o 8.08 dostałem smsa powitalnego od Plus z cenami transferu, a o 9.00 zablokowano mi telefon z nakazem zapłaty.
Reklamowałem u Plusa, że nie dostałem żadnego ostrzeżenia od operatora, że jest to zwykłe następstwo pomyłki w obsłudze tel., i że transfer był niezamierzony i niechciany bo przecież nikt nie leci poza unie po to żeby od razu po lądowaniu oglądać filmy na youtube.
Reklamacje odrzucono, Plusa nie interesuje czy transfer był zamierzony czy nie, oraz, że nie ostrzegano mnie bo podobno wiele lat temu ściągnąłem smsem jakieś zabezpieczenie limitu transferu więc sam jestem sobie winny, mam zapłacić, bo zablokują również drugi telefon który mam w plus.
I dlatego pytam o to archiwum smsów bo bardzo jestem ciekawy ściągania tych blokad (po co miałbym to w ogóle robić?).
I jeszcze jedno pytanie do Plus. Czy na prawdę niemożliwy do zrobienia jest taki mechanizm: telefon podejmuje próbę ściągnięcia danych poza unią, operator widząc tą próbę blokuje transfer i wysyła sms - "Podejmujesz próbę pobrania danych internetowych. Cena za 1 MB jest taka i taka. Jeśli się zgadzasz odpisz TAK". Proste, czytelne i UCZCIWE!
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2020, o 10:50 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj Yossarian,
usługa Limiter Data nie powinna pozwolić na wygenerowanie kosztów powyżej 250 zł, chyba że zlecałeś zdjęcie tej blokady. Z poziomu Forum nie mam wglądu na Twoje konto, więc nie jestem w stanie sprawdzić, dlaczego doszło do opisanej sytuacji. Zgłoś raz jeszcze reklamację z prośbą o częściowe umorzenie rachunku i pytaniem, kiedy takie wiadomości w ramach Limitera Data mogły być wysłane. Jeśli wyślesz reklamację mailowo i podasz mi otrzymany numer zgłoszenia, będę mogła przyśpieszyć odpowiedź i pomóc w wyjaśnieniu sprawy.
usługa Limiter Data nie powinna pozwolić na wygenerowanie kosztów powyżej 250 zł, chyba że zlecałeś zdjęcie tej blokady. Z poziomu Forum nie mam wglądu na Twoje konto, więc nie jestem w stanie sprawdzić, dlaczego doszło do opisanej sytuacji. Zgłoś raz jeszcze reklamację z prośbą o częściowe umorzenie rachunku i pytaniem, kiedy takie wiadomości w ramach Limitera Data mogły być wysłane. Jeśli wyślesz reklamację mailowo i podasz mi otrzymany numer zgłoszenia, będę mogła przyśpieszyć odpowiedź i pomóc w wyjaśnieniu sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam
Pani Marto, ponowną reklamację złożyłem przez Plus Online, ale tam nie dostałem żadnego nr zgłoszenia.
Jeśli ma Pani możliwość pomocy w rozpatrzeniu reklamacji to podaje nr poprzedniej reklamacji z odpowiedzi mailowej - Znak:OKR/EwJa/5962946/03.04.19
W reklamacji są wszystkie moje dane.
Pozdrawiam
Pani Marto, ponowną reklamację złożyłem przez Plus Online, ale tam nie dostałem żadnego nr zgłoszenia.
Jeśli ma Pani możliwość pomocy w rozpatrzeniu reklamacji to podaje nr poprzedniej reklamacji z odpowiedzi mailowej - Znak:OKR/EwJa/5962946/03.04.19
W reklamacji są wszystkie moje dane.
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj Yossarian,
OK. Już poprosiłam o przyśpieszenie Twojej sprawy. Pozdrawiam.Yossarian pisze:Jeśli ma Pani możliwość pomocy w rozpatrzeniu reklamacji to podaje nr poprzedniej reklamacji z odpowiedzi mailowej - Znak:OKR/EwJa/5962946/03.04.19
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam,
Pani Marto, Pani Basiu czy mogę liczyć na pomoc w przypadku szybkiego rozpatrzenia reklamacji? Dotyczy podobnego tematu naliczenia opłaty roamingowej za transmisję danych na terenie Polski.
Składałem przez Plus Online i niestety nie posiadam żadnego numeru reklamacji.
Pozdrawiam, Mateusz
Pani Marto, Pani Basiu czy mogę liczyć na pomoc w przypadku szybkiego rozpatrzenia reklamacji? Dotyczy podobnego tematu naliczenia opłaty roamingowej za transmisję danych na terenie Polski.
Składałem przez Plus Online i niestety nie posiadam żadnego numeru reklamacji.
Pozdrawiam, Mateusz
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj mati_luk,
Jasne.mati_luk pisze:Pani Marto, Pani Basiu czy mogę liczyć na pomoc w przypadku szybkiego rozpatrzenia reklamacji?
Podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Pozdrawiam.mati_luk pisze:Składałem przez Plus Online i niestety nie posiadam żadnego numeru reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Dziękuję bardzo :) już nieaktualne. Dostałem dziś odpowiedź o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
mati_luk,
Super. Dziękuję za informację.mati_luk pisze:Dostałem dziś odpowiedź o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam,
Mam podobną sytuacje. Przebywałem w Czarnogórze, transfer wyłączony a pobrało dane na ok. 5mb i do rachunku doliczono mi ok. 255zł. Czy mogę liczyć na pomoc? wystawiłem reklamacje ale nie mam nr reklamacji.
EDYCJA:
nr sprawy 21267619
Mam podobną sytuacje. Przebywałem w Czarnogórze, transfer wyłączony a pobrało dane na ok. 5mb i do rachunku doliczono mi ok. 255zł. Czy mogę liczyć na pomoc? wystawiłem reklamacje ale nie mam nr reklamacji.
EDYCJA:
nr sprawy 21267619
Ostatnio zmieniony 25 sie 2021, o 09:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty - post pod postem.
Powód: połączono posty - post pod postem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj ukczi69,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.ukczi69 pisze:nr sprawy 21267619
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
dzień dobry,
Pani Marto, Pani Basiu
wysłałam dziś reklamację o nrCASE/220411/463 i zwracam się do Pań z gorącą prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Z góry serdecznie dziękuję :*)
Pozdrawiam Marta
Pani Marto, Pani Basiu
wysłałam dziś reklamację o nrCASE/220411/463 i zwracam się do Pań z gorącą prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Z góry serdecznie dziękuję :*)
Pozdrawiam Marta
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj Marttom09,
Dziękuję za numer zagadnienia. Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższą korespondencję. Pozdrawiamy.Marttom09 pisze:wysłałam dziś reklamację o nrCASE/220411/463 i zwracam się do Pań z gorącą prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Dziękuję bardzo PozdrawiamMarta_Plus pisze:Witaj Marttom09,
Dziękuję za numer zagadnienia. Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższą korespondencję. Pozdrawiamy.Marttom09 pisze:wysłałam dziś reklamację o nrCASE/220411/463 i zwracam się do Pań z gorącą prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.