Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Rysia95,
- ok. Poprosiłam zatem Departament Reklamacji o ponowną weryfikację Twojej sprawy w trybie pilnym.
- ok. Poprosiłam zatem Departament Reklamacji o ponowną weryfikację Twojej sprawy w trybie pilnym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
No ja właśnie w tej sprawie, dziś przyleciałem go Grecji, roaming, plus, wiadomości, wszystko ok.. Aż tu nagle leżąc na plaży w jednym miejscu, dostałem 2* SMS że jestem w Albanii! Że koszta są kur.. inne, 300kB zajumalo mi 12zł za odebranie tych 2 wiadomości, gdyż nic nie działałem i wszystko w tle zablokował już wcześniej żeby oszczędzać neta. na czas się skumałem, wyłączyłem automatyczne wybieranie sieci, zaznaczyłem tylko Vodafone Gre lte ale ilu jest dziadków co nie zajażyło dotąd bazy że szwinglujecie?
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
A nie jesteś przypadkiem blisko granicy z Albanią?
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Na północy wyspy Corfu.. No ogólnie Grecja jest blisko Albanii- ale umówmy się, wylądowałem w kraju UE, ze mną cały samolot ludzi z roamingami, statystycznie cześć też w plusie, czyli im też "operator" przeskakuje to tu to tam.. A pieniądze gdzie trafiają za taką niestabilność? Bo mi i zakładam innym trafiają, i to 12zł za 300kb, choćby odebranej wiadomości, że jestem poza unią i czas bulić.. Pieniążki trafiają do niewinnego plusika
EDIT:
Ciekawe czy pakiet Atlantycki im starczy, jak zaczną w "Albanii" oglądać na YouTube króla Albanii heh, i tańczyć przy nim całą noc w Greckim hotelu.. No ale mimo roamingu lepiej taki pakiet wykupić zawsze, na przykładzie choćby kolegi od rachunku za 200 zł.. Albo jak ja usztywnić partnera plusa na 1dnego konkretnego z Grecji, niż pozwolić automatycznie wybierać sieć fonowi - 12 zł przełknę jako naukę, 200 bym nie dał rady
EDIT:
Ciekawe czy pakiet Atlantycki im starczy, jak zaczną w "Albanii" oglądać na YouTube króla Albanii heh, i tańczyć przy nim całą noc w Greckim hotelu.. No ale mimo roamingu lepiej taki pakiet wykupić zawsze, na przykładzie choćby kolegi od rachunku za 200 zł.. Albo jak ja usztywnić partnera plusa na 1dnego konkretnego z Grecji, niż pozwolić automatycznie wybierać sieć fonowi - 12 zł przełknę jako naukę, 200 bym nie dał rady
Ostatnio zmieniony 19 lip 2018, o 09:46 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Czyli wszystko się zgadza, takie są uroki stref przygranicznych.
Bez znaczenia czy to Grecja czy Polska.
Bez znaczenia czy to Grecja czy Polska.
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Północ Korfu to obszar przygraniczny, nic dziwnego że łapie Albanię. Co do stabilności - pretensje do Greków proszę zgłaszać, a nie do Plusa. Zresztą Orange czy inni mają tak samo, te same narzekania, reklamacje. Muszą się ludzie nauczyć, jak było np. z wirusami komputerowymi, że wolność zasięgu kosztuje!
A pieniążki pewnie w większości pójdą do Albańczyków...
A pieniążki pewnie w większości pójdą do Albańczyków...
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
derfe,
- jak już wyjaśnili moi przedmówcy – na obszarze przygranicznym takie sytuacje mogą mieć miejsce, tym bardziej jeśli ktoś ma ustawione automatyczne wybieranie sieci. W takich przypadkach telefon loguje się automatycznie do sieci, której sygnał odbiera najsilniej. Krajowy operator nie ma na to wpływu.
- jak już wyjaśnili moi przedmówcy – na obszarze przygranicznym takie sytuacje mogą mieć miejsce, tym bardziej jeśli ktoś ma ustawione automatyczne wybieranie sieci. W takich przypadkach telefon loguje się automatycznie do sieci, której sygnał odbiera najsilniej. Krajowy operator nie ma na to wpływu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 gru 2018, o 14:45
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam, również jak przedmówcy zostałam obdarowana ogromną kwotą za fakturę - 258,69 PLN.
Wyjechałam do Lwowa, po przylocie wymieniłam na lotnisku kartę na lokalną, lecz chyba zbyt późno. Jakieś aplikacje musiały połączyć się siecią. Przyznam szczerze, że przy obecnej sytuacji życiowej nie stać mnie na jednorazowe wypłacenie takiej kwoty za rachunek, który zwykle oscylował w granicach 25-30 PLN, dlatego też złożyłam dzisiaj reklamacje. Jakie mam szansę, że sprawa zostanie pozytywnie rozpatrzona? Data płatności mija 20 grudnia...
Pozdrawiam
Wyjechałam do Lwowa, po przylocie wymieniłam na lotnisku kartę na lokalną, lecz chyba zbyt późno. Jakieś aplikacje musiały połączyć się siecią. Przyznam szczerze, że przy obecnej sytuacji życiowej nie stać mnie na jednorazowe wypłacenie takiej kwoty za rachunek, który zwykle oscylował w granicach 25-30 PLN, dlatego też złożyłam dzisiaj reklamacje. Jakie mam szansę, że sprawa zostanie pozytywnie rozpatrzona? Data płatności mija 20 grudnia...
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj KenziForbes,
Prześlij mi proszę numer zgłoszonej reklamacji. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie sprawy.KenziForbes pisze:Przyznam szczerze, że przy obecnej sytuacji życiowej nie stać mnie na jednorazowe wypłacenie takiej kwoty za rachunek, który zwykle oscylował w granicach 25-30 PLN, dlatego też złożyłam dzisiaj reklamacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 gru 2018, o 14:45
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Reklamacja ma numer [#425579]. Z góry dziękuję za pomoc!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
KenziForbes,
poprosiłam już o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.KenziForbes pisze:Reklamacja ma numer [#425579].
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam,
Ja również pozwolę sobię skorzystać z tego wątku, gdyż mam bardzo podobny problem do poprzedników.
W listopadzie przedłużyłam umowę w Plus na kolejne 3 lata. W momencie uzgadniania warunków umowy z konsultantem telefonicznym, upewniałam sie parokrotnie czy warunki umowy zawierają wszystko co poprzedni pakiet. Nie zostalam poinformowana, że limit roamingowy w ramach taryfy będzie nieaktywny z powodu własnie przedłużenia umowy.
W połowie grudnia spędziłam 3 dni na Malcie. W pewnym momencie musiałam skorzystać z internetu, ale nia miałam z tego powodu obaw, gdyż robiłam to już w przeszłosci wielokrotnie na terenie UE.
Niestety, otrzymałam rachunek na kwotę około 600zl za sam roaming. Przybliżona kalkulacja zużycia danych przez mój telefon wskazuje, że zużyłam ok 900MB w dniach 15-16 grudnia, koszt za MB to 0.12gr. Nie bardzo rozumiem skąd się wzięło tak wysokie zużycie danych na rachunku… Kwota jest rażąco wysoka w stosunku do zaoferowanego abonamentu oraz nawet przepisów unijnych.
Chciałabym się dowiedzieć czy jest jakakolwiek szansa na korektę faktury biorąc pod uwagę długoletnią współpracę oraz moją niewiedzę o nieaktywnym limicie roamingowym?
Pozdrawiam serdecznie
Ja również pozwolę sobię skorzystać z tego wątku, gdyż mam bardzo podobny problem do poprzedników.
W listopadzie przedłużyłam umowę w Plus na kolejne 3 lata. W momencie uzgadniania warunków umowy z konsultantem telefonicznym, upewniałam sie parokrotnie czy warunki umowy zawierają wszystko co poprzedni pakiet. Nie zostalam poinformowana, że limit roamingowy w ramach taryfy będzie nieaktywny z powodu własnie przedłużenia umowy.
W połowie grudnia spędziłam 3 dni na Malcie. W pewnym momencie musiałam skorzystać z internetu, ale nia miałam z tego powodu obaw, gdyż robiłam to już w przeszłosci wielokrotnie na terenie UE.
Niestety, otrzymałam rachunek na kwotę około 600zl za sam roaming. Przybliżona kalkulacja zużycia danych przez mój telefon wskazuje, że zużyłam ok 900MB w dniach 15-16 grudnia, koszt za MB to 0.12gr. Nie bardzo rozumiem skąd się wzięło tak wysokie zużycie danych na rachunku… Kwota jest rażąco wysoka w stosunku do zaoferowanego abonamentu oraz nawet przepisów unijnych.
Chciałabym się dowiedzieć czy jest jakakolwiek szansa na korektę faktury biorąc pod uwagę długoletnią współpracę oraz moją niewiedzę o nieaktywnym limicie roamingowym?
Pozdrawiam serdecznie
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj Agata_W,
- sam fakt przedłużenia umowy nie ma wpływu na limit roamingowy. O ile taryfa zawiera pakiet internetowy w kraju, to będzie on też dział w UE. Zmianie ulec może co najwyżej wielkość pakietu data w UE, gdyż zależy ona od wysokości abonamentu. Dodatkowym zabezpieczeniem jest Limiter Data, który nie powinien pozwolić na nabicie kosztów powyżej 250 zł, chyba że zlecałaś zdjęcie tej blokady.
Z poziomu Forum nie mam wglądu na Twoje konto, więc nie jestem w stanie sprawdzić, co tu się mogło zadziać, ale jeśli napiszesz reklamację, to zostanie to dokładnie zweryfikowane. Maila z reklamacją możesz wysłać na adres: bok@plus.pl. W wiadomości powinny znaleźć się takie dane jak:
- Imię i nazwisko (lub nazwa firmy);
- Adres;
- Numer telefonu, którego dotyczy reklamacja;
- W przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od - do);
- W przypadku reklamacji dot. rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi;
- Uzasadnienie reklamacji.
Po wysłaniu maila, otrzymasz numer referencyjny (będzie on w formacie #12345). Jeśli nam go tu podasz, przyśpieszymy realizację.
- sam fakt przedłużenia umowy nie ma wpływu na limit roamingowy. O ile taryfa zawiera pakiet internetowy w kraju, to będzie on też dział w UE. Zmianie ulec może co najwyżej wielkość pakietu data w UE, gdyż zależy ona od wysokości abonamentu. Dodatkowym zabezpieczeniem jest Limiter Data, który nie powinien pozwolić na nabicie kosztów powyżej 250 zł, chyba że zlecałaś zdjęcie tej blokady.
Z poziomu Forum nie mam wglądu na Twoje konto, więc nie jestem w stanie sprawdzić, co tu się mogło zadziać, ale jeśli napiszesz reklamację, to zostanie to dokładnie zweryfikowane. Maila z reklamacją możesz wysłać na adres: bok@plus.pl. W wiadomości powinny znaleźć się takie dane jak:
- Imię i nazwisko (lub nazwa firmy);
- Adres;
- Numer telefonu, którego dotyczy reklamacja;
- W przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od - do);
- W przypadku reklamacji dot. rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi;
- Uzasadnienie reklamacji.
Po wysłaniu maila, otrzymasz numer referencyjny (będzie on w formacie #12345). Jeśli nam go tu podasz, przyśpieszymy realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Dziękuję za informacje. Numer reklamacji to #469058. Pozdrawiam serdecznie!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Agata_W,
dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.Agata_W pisze:Numer reklamacji to #469058.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ