Centralka Firmowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Dla osób zastanawiających się nad wybraniem usług w Plusie a szczególnie Centralki Firmy: ja mam już dość. Brak rozwiązań ale też brak elementarnego kontaktu. Na emaile nikt nie odpowiada, telefonicznie twierdzą, że trzeba mailowo się kontaktować i nie mają podglądu do spraw załatwianych mailowo. Dział reklamacji nie widzi problemu. Dziękuję.
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Aktualizacja: po 11 miesiącach ciągłych reklamacji i problemów z centralą Plus łaskawie pozwolił mi przenieść numery związane z centralą i centralę do innego operatora. Po przeniesieniu do Play i skonfigurowaniu w ciągu 1 GODZINY (!) wszystko działa poprawnie.

Ku przestrodze.
it@boem.pl
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38

Re: Centralka Firmowa

Post autor: it@boem.pl »

Witam, czy można liczyć na pomoc w kwestii centralki nie działającej od uruchomienia usługi , nawet doradca biznesowy nie jest wstanie i nie był wstanie przebić tematu . Firma jako klient biznesowy .
Nr usługi telefon firmowy nr 601 xxx xxx
nr zgłoszeń
moje monitowane do dzień później tydzień Sprawę już zgłaszałem przez BOK i było zgłoszenie o nr C00000001888383
zgłoszenie założone przez dotracę Biznesowego Nowe zgłoszenie z priorytetem: C00000001902387
Zdesperowany jeszcze tu szukam pomocy za którą z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 7 lut 2024, o 16:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru - na forum nie podajemy takich danych.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj it@boem.pl,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem usługi przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia. Postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
it@boem.pl
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38

Re: Centralka Firmowa

Post autor: it@boem.pl »

Zgłoszone
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Joanna_Plus »

it@boem.pl,
it@boem.pl pisze: 7 lut 2024, o 16:43Zgłoszone
Podaj proszę numer tego zgłoszenia. Może znajdować się w skrzynce SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
it@boem.pl
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38

Re: Centralka Firmowa

Post autor: it@boem.pl »

Dziękuje za zainteresowanie nr zgłoszenia CASE/240207/1314 Usługi dodatkowe
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

it@boem.pl,

odpowiedź na zgłoszenie już została udzielona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
it@boem.pl
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38

Re: Centralka Firmowa

Post autor: it@boem.pl »

Witam, podesłałem stosowne dokumentny czekam dalej na rozwój sprawy
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj it@boem.pl,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
it@boem.pl
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38

Re: Centralka Firmowa

Post autor: it@boem.pl »

Witaj, Basia_PLUS - dziękuje za twoją interwencje
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy otrzymałem informacje o reklamacji a mi bardzie chodzi o uruchomienie tej usługi

cytat
Dzień dobry Panu,
dziękuję za uzupełnienie danych.
Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 12.02.2024 r. przekazałam do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Jednocześnie wyjaśniam, że w przypadku reklamacji usług telekomunikacyjnych niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.
Nadmieniam również, że do Pana dyspozycji pozostaje telefoniczny Dział Obsługi Klienta dostępny pod numerem telefonu 601 102 601 (dzwoniąc z dowolnego telefonu). Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
​W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Tomek
it@boem.pl
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38

Re: Centralka Firmowa

Post autor: it@boem.pl »

Witaj, Basia_Plus
mogę prosić Cię o interwencje CASE/240207/1314
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj it@boem.pl,
it@boem.pl pisze: 13 lut 2024, o 10:41 otrzymałem informacje o reklamacji
Twoja sprawa jest jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ