Centralka Firmowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Joanna_Plus »

networkgame,
networkgame pisze:Działa :):):) Jupiii.
Cudownie :-)! Nie ma to jak dobra piątkowa wiadomość :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
justwar
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 sie 2022, o 17:28

Centralka firmowa - nie następuje połączenie

Post autor: justwar »

Cześć, widziałam, że kilku osobom udało się przez to forum rozwiązać problem centralki firmowej. Otóż, mam z nią taki problem, że w przypadku wyboru opcji bezpośredniego połączenia do takiego połączenia nie dochodzi. Słyszę w słuchawce "proszę czekać na połączenie" a po chwili telefon się rozłącza.

Czy jest jakaś szansa, żeby to naprawić?
Ostatnio zmieniony 24 sie 2022, o 10:38 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj justwar,

czy wcześniej usługa działała? W jaki sposób była konfigurowana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
justwar
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 sie 2022, o 17:28

Re: Centralka Firmowa

Post autor: justwar »

Centralka nie działa prawidłowo od początku. Konfigurowałam ją na bazie centralki zaawansowanej (nie byłam w stanie stworzyć od zera nowej centralki, bo nie wiedziałam jak dodać to pomarańczowe podmenu). Dostosowałam ją pod swoje potrzeby tj. wygenerowałam zapowiedzi i wpisałam numer, z którym ma łączyć.

Teraz jest cały czas wyłączona, bo inaczej klienci nie mogliby się do mnie dodzwonić.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Joanna_Plus »

justwar,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Witam. Jestem kolejną "ofiarą" Centralki Firmy w firmie Polkomtel. Przeniosłem 7 numerów z Play i przy podpisywaniu umowy podkreślałem, że usługa Centrali jest bardzo ważna i bez niej całość przestaje działać.

Na początku otrzymałem numer tymczasowy aby skonfigurować centralkę. W momencie przeniesienia numeru miało wszystko działać na docelowym numerze. Oczywiście nie zadziałało. Zgłoszenie - brak odpowiedzi. Telefony do BOK - proszę czekać. Drugie zgłoszenie - C000000001857046 (26 września) dnia 21 października zostało zamknięte - I NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO! Dzwonie do BOK - wszystko powinno już działać - prosze zresetować telefon do ustawień fabrycznych - ALE TO NIE W TELEFONIE JEST PROBLEM TYLKO "NUMER NIE JEST ZAREJESTROWANY W USŁUDZE!" (taki komunikat pojawia się na stronie https://centralkafirmy.plus.pl/SohoPane ... ter/msisdn ). Ale ok. zrobiłem reset telefonu i oczywiście nic nie pomogło.

A więc kolejny telefon do BOK - reklamacja. Poradzono mi aby ustawić przekierowanie - OK. Tak zrobiłem aby chodziaż jedna rejestratorka mogła odbierać telefony. DZISIAJ DOSTAŁEM FAKTURĘ NA 150 ZŁ ZA PRZEKIEROWANIA Z JEDNEGO NUMERU W PLUSIE NA DRUGI!!! NO KWA MAĆ !!! Co to jest za firma?

Zrezygnować z umowy nie pozwalają bo oczywiście trzeba zapłącić karę - zobaczymy. Czekam na koniec reklamacji i od razu wniosek do UOKIK bo jak widać nie jestem sam w tym problemie.

Aha - gdyby ktoś się zastanawiał nad 5G w Plusie - w centrum Gdańska z widocznym masztem ok 150m od okna maksymalny transfer 150Mbps... maksymalny. W godzinach szczytu przepływność to 30-40Mbps... 5G w Plusie QWA!.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Vielebny,
Vielebny pisze: 24 paź 2022, o 23:44 Na początku otrzymałem numer tymczasowy aby skonfigurować centralkę. W momencie przeniesienia numeru miało wszystko działać na docelowym numerze. Oczywiście nie zadziałało.
Skonfiguruj raz jeszcze usługę Centralki Firmowej, ale na numerze docelowym.
Vielebny pisze: 24 paź 2022, o 23:44 Czekam na koniec reklamacji i od razu wniosek do UOKIK bo jak widać nie jestem sam w tym problemie.
Podaj mi proszę numer tej reklamacji, a poproszę o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Witam p. Marto.
Marta_Plus pisze: 25 paź 2022, o 10:01 Skonfiguruj raz jeszcze usługę Centralki Firmowej, ale na numerze docelowym.
Niestety nie mogę.

Na stronie rejestracji numeru (https://centralkafirmy.plus.pl/SohoPane ... ter/msisdn) po wpisaniu do rejestracji przeniesionego numeru wyskakuje komunikat "Wystąpił błąd! Spróbuj ponownie później."
Na stronie https://centralkafirmy.plus.pl/SohoPane ... ord/msisdn po wpisaniu tego samego przeniesionego numeru pojawia się natomiast komunikat "Dany numer nie jest zarejestrowany w usłudze!".

Mogę natomiast pracować na numerze tymczasowym (669XXXXXX) który już dawno powinien przestać działać.
Marta_Plus pisze: 25 paź 2022, o 10:01 Podaj mi proszę numer tej reklamacji, a poproszę o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Niestety nie znam numeru, ponieważ zgłaszałem telefonicznie i mi go nie podano (w Play otrzymywałem potwierdzeniam w Plus nie dostaję nic oprócz coraz większych faktur - te przychodza bez żadnego problemu)
Ostatnio zmieniony 25 paź 2022, o 10:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukrycie numeru telefonu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,
Vielebny pisze: 25 paź 2022, o 10:32 Niestety nie znam numeru, ponieważ zgłaszałem telefonicznie i mi go nie podano (
Prześlij więc numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Marta_Plus pisze: 25 paź 2022, o 10:44 Vielebny,
Vielebny pisze: 25 paź 2022, o 10:32 Niestety nie znam numeru, ponieważ zgłaszałem telefonicznie i mi go nie podano (
Prześlij więc numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika.
Wysłane.
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

P. Marto, czy coś się dzieje w mojej sprawie? Czy znowu sprawa utknie w martwym punkcie?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,
Vielebny pisze: 26 paź 2022, o 19:25 P. Marto, czy coś się dzieje w mojej sprawie? Czy znowu sprawa utknie w martwym punkcie?
Tak, Twoja sprawa jest w trakcie rozpatrywania. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Marta_Plus pisze: 27 paź 2022, o 10:19 Vielebny,
Vielebny pisze: 26 paź 2022, o 19:25 P. Marto, czy coś się dzieje w mojej sprawie? Czy znowu sprawa utknie w martwym punkcie?
Tak, Twoja sprawa jest w trakcie rozpatrywania. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Wytrzymałem do listopada więc cierpliwość jak widać mam. Zastanawia mnie jednak czy to jest tak trudna sprawa, czy po prostu nie ma kompetentnych ludzi aby problem rozwiązać.
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Marta_Plus pisze: 27 paź 2022, o 10:19 Vielebny,
Vielebny pisze: 26 paź 2022, o 19:25 P. Marto, czy coś się dzieje w mojej sprawie? Czy znowu sprawa utknie w martwym punkcie?
Tak, Twoja sprawa jest w trakcie rozpatrywania. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
I kolejne dni mijają...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,
Vielebny pisze: 31 paź 2022, o 19:10 I kolejne dni mijają...
:-( Zgłoszenie w Twojej sprawie jest jeszcze w toku. Najmocniej przepraszam za czas oczekiwania na rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ