Teraz jest 21 lip 2019, o 09:29

Zostaw Kontakt





Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3925
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 354 razy

Re: Plush Abonament

Post9 lip 2019, o 09:09

Witaj Miki983,

wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miki983

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 20:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post9 lip 2019, o 13:58

Basia_Plus napisał(a):Witaj Miki983,

wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.


Ok wysłałem zgloszenie tak jak Pani napisała. Nr zgłoszenia #868484

Dziękuję za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1423
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 171 razy

Re: Plush Abonament

Post9 lip 2019, o 14:20

Miki983,

dziękuję - poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miki983

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 20:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post9 lip 2019, o 15:05

Marta_Plus napisał(a):Miki983,

dziękuję - poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.

Dziękuję Pani Marto!
Jak zwykle szybko i sprawnie. Sprawa już załatwiona - od północy będę miał 20 GB na obydwu numerach.

Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam Miki983
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1423
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 171 razy

Re: Plush Abonament

Post9 lip 2019, o 15:15

Miki983,

Miki983 napisał(a):Jak zwykle szybko i sprawnie. Sprawa już załatwiona - od północy będę miał 20 GB na obydwu numerach.
Bardzo się cieszę z tego faktu. :-> Pozdrawiam serdecznie. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Lial

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 lip 2019, o 12:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor play

Plush Abo - aktywacja karty SIM

Post12 lip 2019, o 13:23

Witam serdecznie.

Zamówiłem ofertę plush abo i dziś dotarł do mnie kurier.
W związku z tym, że karta ma zostać aktywowana najwcześniej w następny dzień roboczy tj. Poniedziałek, jest możliwość żeby w jakiś sposób aktywować ją dziś np. Przychodząc do salonu ze swoją kopią umowy?

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź :-)
Ostatnio edytowano 12 lip 2019, o 13:33 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1423
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 171 razy

Re: Plush Abonament

Post12 lip 2019, o 13:38

Witaj Lial,

Lial napisał(a):W związku z tym, że karta ma zostać aktywowana najwcześniej w następny dzień roboczy tj. Poniedziałek, jest możliwość żeby w jakiś sposób aktywować ją dziś np. Przychodząc do salonu ze swoją kopią umowy?
Pracownik punktu Plusa nie pomoże w tej sytuacji. Aktywacja karty SIM nastąpi po powrocie do nas podpisanych dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki (o ile wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy). Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Lial

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 lip 2019, o 12:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor play

Re: Plush Abonament

Post13 lip 2019, o 09:27

Muszę przyznać, że nie jestem miło zaskoczony.
I nie chodzi tutaj bynajmniej o konieczność czekania, a o brak spójności w kwestii przekazywania informacji.
W paczce od kuriera znajdował się plik dokumentów, pośród których już na pierwszej stronie figurowała informacja, że karta z reguły jest aktywowana następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki, a maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych.
Tutaj za to jestem informowany o konieczności oczekiwania minimum 4 dni? Słabo :-(
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1423
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 171 razy

Re: Plush Abonament

Post15 lip 2019, o 09:13

Lial,

Lial napisał(a):W paczce od kuriera znajdował się plik dokumentów, pośród których już na pierwszej stronie figurowała informacja, że karta z reguły jest aktywowana następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki, a maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych.
Przepraszam - może oczywiście zdarzyć się sytuacja, że aktywacja nastąpi wcześniej, tak jak napisałeś. Mam nadzieję, że już niebawem będziesz mógł korzystać z naszych usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

grego

PlusManiak

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): 27 sty 2017, o 00:56
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SG4

Re: Plush Abonament

Post17 lip 2019, o 19:16

Witam
Jakie dokumenty weryfikuje kurier podczas dostarczenia dokumentów do podpisu? Tzn co jeszcze oprócz dowodu osobistego?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1423
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 171 razy

Re: Plush Abonament

Post18 lip 2019, o 09:15

Witaj grego,

czy chodzi o zamówienie złożone przez sklep internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

grego

PlusManiak

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): 27 sty 2017, o 00:56
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SG4

Re: Plush Abonament

Post18 lip 2019, o 21:41

Tak, mam zamiar przenieść numer do Plush ABO 25. Czat na ich (Plush) stronie twierdzi, że ma to być rachunek za prąd.

Przy okazji druga sprawa, wspomniany "specjalista" nie był w stanie jej wyjaśnić: czy jest możliwe, podczas składania zamówienia, wybranie konkretnej daty przeniesienia numeru z Play karta do Plush ABO? Przykład: składam zamówienie na stronie Plush 1 sierpnia tego roku, ale chcę by numer został przeniesiony 18 sierpnia tego roku?
Offline
Avatar użytkownika

teo_85

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 19 lip 2019, o 09:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post19 lip 2019, o 09:08

Dzień dobry

Uprzejmie proszę o wsparcie w rozwiązaniu ticketu #888178.


W dniu 10.07 złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch numerów zarejestrowanych na mnie w innej sieci do Polkomtel, oba numery do taryfy Plush Abo L (umowa na czas nieokreślony + zielona faktura). Numery mają zostać przeniesione od 22.07.

Dzisiaj otrzymałem pierwsze faktury - obie te faktury są jednak na kwotę 25 zł - rabat za "Duet w Plush ABO" nie został naliczony.

W związku z powyższym proszę o:

1. Połączenie obu numerów w Państwa systemach informatycznych.
2. Unifikację okresów rozliczeniowych (jeśli są różne)
3. Wskazanie jednego nr. konta bankowego do wpłat
4. Wystawienie faktury korygującej z naliczonym rabatem za "Duet w Plush ABO".

Dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5232
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 90 razy
    Otrzymał podziękowań: 610 razy

Re: Plush Abonament

Post19 lip 2019, o 09:57

grego ,
- niekoniecznie musi to być rachunek za prąd. Na tej stronie masz wymienione dokumenty, których można użyć.

Witaj teo_85,
- rozumiem, że obie umowy były zawarte na ten sam PESEL/NIP?
Wysalałam interwencję z prośba o przyśpieszenie weryfikacji podanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

grego

PlusManiak

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): 27 sty 2017, o 00:56
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SG4

Re: Plush Abonament

Post19 lip 2019, o 10:43

Ten drugi dokument do wglądu czy kopia do przekazania kurierowi?
Co z drugim pytaniem?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości