Teraz jest 10 sie 2020, o 16:15


Zostaw Kontakt



Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1847
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Plush Abonament

Post21 lip 2020, o 13:09

Witaj ewa1712,

ewa1712 napisał(a):Nie wiem czy już jest ten nr na abonamencie czy dalej na karcie.
Jeśli krótkie kody (np. *147#) nie działają, to oznacza, że numer już przeszedł do oferty abonamentowej. Sprawdź to proszę.
ewa1712 napisał(a):Nie mam dostępu do plusonline, nie wiem jak sprawdzić stan tego nr.
Numer zapewne jest na oddzielnym koncie abonenckim i można się nim osobno zalogować do aplikacji Plus online. Potrzebne do tego jest e-hasło, które uzyskasz, pisząc przez ten formularz (konieczne jest podanie numeru telefonu oraz danych: imię i nazwisko, numer PESEL).

Istnieje możliwość bezpłatnego przeniesienia numerów na jedno konto Klienta. Wówczas będzie przychodzić jedna faktura za wszystkie numery. Po dokonaniu takiej zmiany, będziesz mogła również zarządzać numerami w Plus online. Informacje na temat dokonania takiej konsolidacji znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ewa1712

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 21 lip 2020, o 07:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: nowy plush

Re: Plush Abonament

Post21 lip 2020, o 21:05

Na swoim koncie online znalazłam informację że nr 697...727 czyli ten drugi jest nieaktywny. Czy to oznacza że jeszcze nie został uruchomiony abonament na nim i nadal jest na kartę? Czy może chodzi o coś innego?

EDYCJA:
Dziękuję za pomoc. Zadzwoniłam do pomocy technicznej. Miła Pani z obsługi pomogła mi rozwiązać mój problem.
Mam jeszcze jedno pytanie czy da się wyłączyć hasło sesji przy logowaniu do plus online?pozdrawiam
Ostatnio edytowano 22 lip 2020, o 11:44 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: post pod postem.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1847
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Plush Abonament

Post22 lip 2020, o 11:55

ewa1712,

ewa1712 napisał(a):Dziękuję za pomoc. Zadzwoniłam do pomocy technicznej. Miła Pani z obsługi pomogła mi rozwiązać mój problem.
Super. Dziękuję za info. Rozumiem, że numer jest już aktywny w Plush ABO? :->

ewa1712 napisał(a):Mam jeszcze jedno pytanie czy da się wyłączyć hasło sesji przy logowaniu do plus online?pozdrawiam
W przypadku oferty abonamentowej można wyłączyć takie hasło sesji. Instrukcję znajdziesz tutaj. Pozdrawiam również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zif

Szalony PlusManiak

  • Posty: 257
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 66 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Plush Abonament

Post2 sie 2020, o 15:08

No to ja polecę standardem: nowa aktywacja Plush Internet, SMS uruchamiający Wakacje wysłany przepisowe 48 godzin (a nawet sporo więcej) przed nowym okresem rozliczeniowym, w nowym okresie Wakacji nie widać, kwotę abonamentu na fakturze za to widać jak najbardziej :) Proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#1649910].
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4336
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Plush Abonament

Post3 sie 2020, o 11:44

zif,

zif napisał(a):Proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#1649910].

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
zif(3 sie 2020, o 19:35)
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Plush Abonament

Post3 sie 2020, o 12:19

Siostra posiada 3 numery w Plush Abo (czas nieokreślony) przeniesione kilka lat temu z innej sieci. Wszystko jest na jednym koncie na nią i teraz chciałaby dla kolejnego członka rodziny 4 numer tyle, że już nowy numer w Plushu bez przenoszenia. Pytanie brzmi czy wystarczy zwykłe zamówienie karty sim przez stronę w konkretnej ofercie na te same dane na które są poprzednie numery czy jeszcze coś należy zrobić by ten czwarty numer był na koncie razem z tymi pozostałymi?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4336
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Plush Abonament

Post3 sie 2020, o 13:45

Ipo,
Ipo napisał(a):Pytanie brzmi czy wystarczy zwykłe zamówienie karty sim przez stronę w konkretnej ofercie na te same dane na które są poprzednie numery

tak.
Ipo napisał(a):czy jeszcze coś należy zrobić by ten czwarty numer był na koncie razem z tymi pozostałymi?

Numer będzie na oddzielnym koncie. Istnieje możliwość przeniesienia numeru na wspólne konto. Informacje na temat dokonania takiej konsolidacji znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zif

Szalony PlusManiak

  • Posty: 257
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 66 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Plush Abonament

Post3 sie 2020, o 19:37

Basia_Plus napisał(a):zif,

zif napisał(a):Proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#1649910].

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Dziękuję, reklamacja już rozpatrzona - pozytywnie. Ogólnie doceniam Waszą szybkość działania, ale byłbym zachwycony, gdyby takich sytuacji nie było :)
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości