Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Plus
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Z Play mix do Plush Abo

Post autor: Basia_Plus »

qra69,

zgodnie z tym co napisał Ron.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BMWRuLeZ
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 paź 2019, o 20:22

Zmiana właściciela numeru w Plush abo l.

Post autor: BMWRuLeZ »

Witam,

Szukam pomocy, bowiem sieć Plush to jakaś gra w ping ponga. Chciałem zmienić właściciela numeru i na infolinii poinformowali mnie, że trzeba to zrobić w salonie firmowym Plusa. Salon firmowy Plusa mówi, że może zrobić to tylko infolinia. Więc co mam zrobić, by go zmienić?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Zmiana właściciela numeru w Plush abo l.

Post autor: Ron »

Hej,
tak, są problemy w salonach, dlatego przeczytaj TEN WĄTEK i zrób zgodnie z informacją w temacie. ;-)
BMWRuLeZ
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 paź 2019, o 20:22

Re: Zmiana właściciela numeru w Plush abo l.

Post autor: BMWRuLeZ »

No właśnie nie mogę, nie zostałem tak potraktowany przez nikogo w życiu. Abonament mam na czas nieokreślony i nie jest to podobny przypadek co podałeś, chciałem przejąć numer na siebie i wziąć SmartDom do nowego mieszkania które zakupiłem, jednak po tym jak zostałem potraktowany chcę tylko i wyłącznie zmienić właściciela i przejść do konkurencji, jakby mi nie zależało na numerze już dawno bym napisał wypowiedzenie. Już nie wspomnę o parodii, że wziąłem dzisiaj nową kartę sim, bo stara przestała działać z minuty na minutę. Miała być aktywna po 30 minutach, a od 15 nie działa. Od Piątku wieczora nie mam możliwości korzystania z telefonu. Nigdy nikomu nie polecę Plusa po tym jak traktują swoich klientów.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Zmiana właściciela numeru w Plush abo l.

Post autor: Ron »

Napisz w wątku (link) powyżej opis całej sytuacji. Specjaliści pomogą ;-)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zmiana właściciela numeru w Plush abo l.

Post autor: sl@w_es »

W związku z sugestią Ron-a przenoszę wątek do oficjalnego działu - w sumie to od razu powinien być tam założony.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj BMWRuLeZ,
BMWRuLeZ pisze: Chciałem zmienić właściciela numeru i na infolinii poinformowali mnie, że trzeba to zrobić w salonie firmowym Plusa. Salon firmowy Plusa mówi, że może zrobić to tylko infolinia. Więc co mam zrobić, by go zmienić?
przepraszam za napotkane niedogodności.
Zmiana właściciela numeru (cesja) jest możliwa do zrealizowania, w każdym punkcie Plusa. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
BMWRuLeZ pisze:Abonament mam na czas nieokreślony i nie jest to podobny przypadek co podałeś, chciałem przejąć numer na siebie i wziąć SmartDom do nowego mieszkania które zakupiłem,

Numer w ofercie abonamentowej chcesz przepisać na swoje dane i skorzystać z Programu smartDOM, czy też rozwiązać umowę na abonament i przejść do Plush ABO?
Umowy zawarte w ofercie Plusch ABO nie biorą udziału w Programie smartDOM.
BMWRuLeZ pisze:Już nie wspomnę o parodii, że wziąłem dzisiaj nową kartę sim, bo stara przestała działać z minuty na minutę. Miała być aktywna po 30 minutach, a od 15 nie działa.
Jak obecnie wygląda sytuacja, czy nowa karta SIM działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BMWRuLeZ
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 paź 2019, o 20:22

Re: Plush Abonament

Post autor: BMWRuLeZ »

Sprawa została mniej więcej rozwiązana. Pracownik w salonie firmowym plusa dał mi nową kartę, która od razu działała, tylko dlaczego nie zostało to wykonane za pierwszym razem? Po tym co napisał Ron i przejrzeniu tego wątku co polecił, przycisnąłem pracownika, że tylko Salon Firmowy może taką usługę wykonać. Zapytał koleżanki i kolegów i z niedowierzaniem powiedział, że nie. Powiedziałem mu drugi raz, że w takim razie skoro mi nie wierzy to proszę, by zadzwonił na infolinię. Zrobił to z wielką niechęcią, i słyszałem jak Pan na infolinii go poinstruował, że cesję można zrobić tylko "ręcznie", nie da się jej zrobić online.


Nie musi Pani przepraszać, powinien to zrobić Pracownik, który nawet nie był w stanie przyznać się do błędu. Cesja nie została wykonana, bo przecież musi być właściciel numeru, co sprawia że znowu będę zmuszony wrócić do tego salonu. Nie chcę nikogo obwiniać, jednak załoga powinna wiedzieć takie rzeczy, bez potrzeby posiadania przez klienta informacji jak to wszystko działa. A jeśli chodzi o każdy oddział plusa, to byłem na Gdańskiej w Bydgoszczy, i pokierowali mnie do salonu firmowego 2km dalej na tej samej ulicy, gdyby nie pomoc Rona, jakby nie było internetu.. To bym krążył jeszcze tydzień, jednak nie tak ma chyba wyglądać pomoc klientom :) Chciałem napisać skargę, ale sobie darowałem skoro żaden z pracowników w Salonach tego nie wiedział to chyba nie ich wina, że nie zostali odpowiednio przeszkoleni. Niesmak jednak pozostał.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

BMWRuLeZ,
BMWRuLeZ pisze:Nie musi Pani przepraszać, powinien to zrobić Pracownik, który nawet nie był w stanie przyznać się do błędu. Cesja nie została wykonana, bo przecież musi być właściciel numeru, co sprawia że znowu będę zmuszony wrócić do tego salonu.
Przykro nam z powodu utrudnień, z którymi napotkałeś się podczas wizyty w naszym punkcie Plusa. :-( . Mam nadzieję, że uda się zakończyć pozytywnie sprawę. W razie dalszych wątpliwości, pozostajemy do Twojej dyspozycji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wojciech Gąsiorek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 paź 2019, o 11:43

zablokowany telefon i zmiana taryfy

Post autor: Wojciech Gąsiorek »

Dzień dobry,
mam duet w Plush ABO L, wczoraj na jeden z telefonów dostałem informację o zablokowaniu numeru z powodu przekroczenia limitu kredytowego, zdziwiło mnie to bo przecież prawie wszytko miało być no limit. Dziś dodzwoniłem się do BOK, gdzie dowiedziałem się że podobno zmieniłem taryfę na "wakacje" poprzez wysłanie sms, co sprawia że telefon nadal jest aktywny, ale każde wykonane połączenie jest płatne. Problem jest w tym że nie wysyłałem żadnego sms, aby zmienić taryfę, pierwsza konsultantka z którą rozmawiałem uparcie twierdziła że mają taki sms, a reklamację mogę zgłosić po zakończeniu okresu rozliczeniowego do czego pozostało jeszcze 3 tyg. (telefon jest cały czas zablokowany).
Następnie ponownie zadzwoniłem do BOK, gdzie dowiedziałem się że jednak żadnego sms ze zmiana taryfy nie było, ale taryfa została zmieniona i z powodu zaległości na koncie 502.4 zł numer jest zablokowany. Wydaję się to być dziwne skoro jedna pani twierdzi że był sms ze zmiana taryfy, a druga pani że jednak nic takiego nie ma, po czym nie potrafiła stwierdzić w jaki sposób taryfa rzekomo została zmieniona. Czy ktoś miał podobna sytuację? Reklamacja została zgłoszona jednak na rozpatrzenie maja 30 dnia, a telefon, który jest mi potrzebny nadal jest zablokowany.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2019, o 13:49 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Wojciech Gąsiorek,
Wojciech Gąsiorek pisze:Reklamacja została zgłoszona jednak na rozpatrzenie maja 30 dnia, a telefon, który jest mi potrzebny nadal jest zablokowany.
Dysponujesz może numerem zgłoszonej reklamacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wojciech Gąsiorek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 paź 2019, o 11:43

Re: Plush Abonament

Post autor: Wojciech Gąsiorek »

Dzień dobry,
numer reklamacji to 18962987.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Wojciech Gąsiorek,

dziękuję za numer zgłoszenia - przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jarekmo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 wrz 2019, o 10:06

Re: Plush Abonament

Post autor: jarekmo »

Witam czy zmiany na numerze przejściowym np. poczta głosowa notka smszostaną po przejściu na nr docelowy czy trzeba to ustawiać od nowa ?
ODPOWIEDZ