Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5656
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: Plush Abonament
Plus
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Z Play mix do Plush Abo
qra69,
zgodnie z tym co napisał Ron.
zgodnie z tym co napisał Ron.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zmiana właściciela numeru w Plush abo l.
Witam,
Szukam pomocy, bowiem sieć Plush to jakaś gra w ping ponga. Chciałem zmienić właściciela numeru i na infolinii poinformowali mnie, że trzeba to zrobić w salonie firmowym Plusa. Salon firmowy Plusa mówi, że może zrobić to tylko infolinia. Więc co mam zrobić, by go zmienić?
Szukam pomocy, bowiem sieć Plush to jakaś gra w ping ponga. Chciałem zmienić właściciela numeru i na infolinii poinformowali mnie, że trzeba to zrobić w salonie firmowym Plusa. Salon firmowy Plusa mówi, że może zrobić to tylko infolinia. Więc co mam zrobić, by go zmienić?
Re: Zmiana właściciela numeru w Plush abo l.
Hej,
tak, są problemy w salonach, dlatego przeczytaj TEN WĄTEK i zrób zgodnie z informacją w temacie.
tak, są problemy w salonach, dlatego przeczytaj TEN WĄTEK i zrób zgodnie z informacją w temacie.
Re: Zmiana właściciela numeru w Plush abo l.
No właśnie nie mogę, nie zostałem tak potraktowany przez nikogo w życiu. Abonament mam na czas nieokreślony i nie jest to podobny przypadek co podałeś, chciałem przejąć numer na siebie i wziąć SmartDom do nowego mieszkania które zakupiłem, jednak po tym jak zostałem potraktowany chcę tylko i wyłącznie zmienić właściciela i przejść do konkurencji, jakby mi nie zależało na numerze już dawno bym napisał wypowiedzenie. Już nie wspomnę o parodii, że wziąłem dzisiaj nową kartę sim, bo stara przestała działać z minuty na minutę. Miała być aktywna po 30 minutach, a od 15 nie działa. Od Piątku wieczora nie mam możliwości korzystania z telefonu. Nigdy nikomu nie polecę Plusa po tym jak traktują swoich klientów.
Re: Zmiana właściciela numeru w Plush abo l.
Napisz w wątku (link) powyżej opis całej sytuacji. Specjaliści pomogą
Re: Zmiana właściciela numeru w Plush abo l.
W związku z sugestią Ron-a przenoszę wątek do oficjalnego działu - w sumie to od razu powinien być tam założony.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj BMWRuLeZ,
Zmiana właściciela numeru (cesja) jest możliwa do zrealizowania, w każdym punkcie Plusa. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Numer w ofercie abonamentowej chcesz przepisać na swoje dane i skorzystać z Programu smartDOM, czy też rozwiązać umowę na abonament i przejść do Plush ABO?
Umowy zawarte w ofercie Plusch ABO nie biorą udziału w Programie smartDOM.
przepraszam za napotkane niedogodności.BMWRuLeZ pisze: Chciałem zmienić właściciela numeru i na infolinii poinformowali mnie, że trzeba to zrobić w salonie firmowym Plusa. Salon firmowy Plusa mówi, że może zrobić to tylko infolinia. Więc co mam zrobić, by go zmienić?
Zmiana właściciela numeru (cesja) jest możliwa do zrealizowania, w każdym punkcie Plusa. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
BMWRuLeZ pisze:Abonament mam na czas nieokreślony i nie jest to podobny przypadek co podałeś, chciałem przejąć numer na siebie i wziąć SmartDom do nowego mieszkania które zakupiłem,
Numer w ofercie abonamentowej chcesz przepisać na swoje dane i skorzystać z Programu smartDOM, czy też rozwiązać umowę na abonament i przejść do Plush ABO?
Umowy zawarte w ofercie Plusch ABO nie biorą udziału w Programie smartDOM.
Jak obecnie wygląda sytuacja, czy nowa karta SIM działa?BMWRuLeZ pisze:Już nie wspomnę o parodii, że wziąłem dzisiaj nową kartę sim, bo stara przestała działać z minuty na minutę. Miała być aktywna po 30 minutach, a od 15 nie działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Sprawa została mniej więcej rozwiązana. Pracownik w salonie firmowym plusa dał mi nową kartę, która od razu działała, tylko dlaczego nie zostało to wykonane za pierwszym razem? Po tym co napisał Ron i przejrzeniu tego wątku co polecił, przycisnąłem pracownika, że tylko Salon Firmowy może taką usługę wykonać. Zapytał koleżanki i kolegów i z niedowierzaniem powiedział, że nie. Powiedziałem mu drugi raz, że w takim razie skoro mi nie wierzy to proszę, by zadzwonił na infolinię. Zrobił to z wielką niechęcią, i słyszałem jak Pan na infolinii go poinstruował, że cesję można zrobić tylko "ręcznie", nie da się jej zrobić online.
Nie musi Pani przepraszać, powinien to zrobić Pracownik, który nawet nie był w stanie przyznać się do błędu. Cesja nie została wykonana, bo przecież musi być właściciel numeru, co sprawia że znowu będę zmuszony wrócić do tego salonu. Nie chcę nikogo obwiniać, jednak załoga powinna wiedzieć takie rzeczy, bez potrzeby posiadania przez klienta informacji jak to wszystko działa. A jeśli chodzi o każdy oddział plusa, to byłem na Gdańskiej w Bydgoszczy, i pokierowali mnie do salonu firmowego 2km dalej na tej samej ulicy, gdyby nie pomoc Rona, jakby nie było internetu.. To bym krążył jeszcze tydzień, jednak nie tak ma chyba wyglądać pomoc klientom :) Chciałem napisać skargę, ale sobie darowałem skoro żaden z pracowników w Salonach tego nie wiedział to chyba nie ich wina, że nie zostali odpowiednio przeszkoleni. Niesmak jednak pozostał.
Nie musi Pani przepraszać, powinien to zrobić Pracownik, który nawet nie był w stanie przyznać się do błędu. Cesja nie została wykonana, bo przecież musi być właściciel numeru, co sprawia że znowu będę zmuszony wrócić do tego salonu. Nie chcę nikogo obwiniać, jednak załoga powinna wiedzieć takie rzeczy, bez potrzeby posiadania przez klienta informacji jak to wszystko działa. A jeśli chodzi o każdy oddział plusa, to byłem na Gdańskiej w Bydgoszczy, i pokierowali mnie do salonu firmowego 2km dalej na tej samej ulicy, gdyby nie pomoc Rona, jakby nie było internetu.. To bym krążył jeszcze tydzień, jednak nie tak ma chyba wyglądać pomoc klientom :) Chciałem napisać skargę, ale sobie darowałem skoro żaden z pracowników w Salonach tego nie wiedział to chyba nie ich wina, że nie zostali odpowiednio przeszkoleni. Niesmak jednak pozostał.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
BMWRuLeZ,
Przykro nam z powodu utrudnień, z którymi napotkałeś się podczas wizyty w naszym punkcie Plusa. . Mam nadzieję, że uda się zakończyć pozytywnie sprawę. W razie dalszych wątpliwości, pozostajemy do Twojej dyspozycji.BMWRuLeZ pisze:Nie musi Pani przepraszać, powinien to zrobić Pracownik, który nawet nie był w stanie przyznać się do błędu. Cesja nie została wykonana, bo przecież musi być właściciel numeru, co sprawia że znowu będę zmuszony wrócić do tego salonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 paź 2019, o 11:43
zablokowany telefon i zmiana taryfy
Dzień dobry,
mam duet w Plush ABO L, wczoraj na jeden z telefonów dostałem informację o zablokowaniu numeru z powodu przekroczenia limitu kredytowego, zdziwiło mnie to bo przecież prawie wszytko miało być no limit. Dziś dodzwoniłem się do BOK, gdzie dowiedziałem się że podobno zmieniłem taryfę na "wakacje" poprzez wysłanie sms, co sprawia że telefon nadal jest aktywny, ale każde wykonane połączenie jest płatne. Problem jest w tym że nie wysyłałem żadnego sms, aby zmienić taryfę, pierwsza konsultantka z którą rozmawiałem uparcie twierdziła że mają taki sms, a reklamację mogę zgłosić po zakończeniu okresu rozliczeniowego do czego pozostało jeszcze 3 tyg. (telefon jest cały czas zablokowany).
Następnie ponownie zadzwoniłem do BOK, gdzie dowiedziałem się że jednak żadnego sms ze zmiana taryfy nie było, ale taryfa została zmieniona i z powodu zaległości na koncie 502.4 zł numer jest zablokowany. Wydaję się to być dziwne skoro jedna pani twierdzi że był sms ze zmiana taryfy, a druga pani że jednak nic takiego nie ma, po czym nie potrafiła stwierdzić w jaki sposób taryfa rzekomo została zmieniona. Czy ktoś miał podobna sytuację? Reklamacja została zgłoszona jednak na rozpatrzenie maja 30 dnia, a telefon, który jest mi potrzebny nadal jest zablokowany.
mam duet w Plush ABO L, wczoraj na jeden z telefonów dostałem informację o zablokowaniu numeru z powodu przekroczenia limitu kredytowego, zdziwiło mnie to bo przecież prawie wszytko miało być no limit. Dziś dodzwoniłem się do BOK, gdzie dowiedziałem się że podobno zmieniłem taryfę na "wakacje" poprzez wysłanie sms, co sprawia że telefon nadal jest aktywny, ale każde wykonane połączenie jest płatne. Problem jest w tym że nie wysyłałem żadnego sms, aby zmienić taryfę, pierwsza konsultantka z którą rozmawiałem uparcie twierdziła że mają taki sms, a reklamację mogę zgłosić po zakończeniu okresu rozliczeniowego do czego pozostało jeszcze 3 tyg. (telefon jest cały czas zablokowany).
Następnie ponownie zadzwoniłem do BOK, gdzie dowiedziałem się że jednak żadnego sms ze zmiana taryfy nie było, ale taryfa została zmieniona i z powodu zaległości na koncie 502.4 zł numer jest zablokowany. Wydaję się to być dziwne skoro jedna pani twierdzi że był sms ze zmiana taryfy, a druga pani że jednak nic takiego nie ma, po czym nie potrafiła stwierdzić w jaki sposób taryfa rzekomo została zmieniona. Czy ktoś miał podobna sytuację? Reklamacja została zgłoszona jednak na rozpatrzenie maja 30 dnia, a telefon, który jest mi potrzebny nadal jest zablokowany.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2019, o 13:49 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj Wojciech Gąsiorek,
Dysponujesz może numerem zgłoszonej reklamacji?Wojciech Gąsiorek pisze:Reklamacja została zgłoszona jednak na rozpatrzenie maja 30 dnia, a telefon, który jest mi potrzebny nadal jest zablokowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 paź 2019, o 11:43
Re: Plush Abonament
Dzień dobry,
numer reklamacji to 18962987.
numer reklamacji to 18962987.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Wojciech Gąsiorek,
dziękuję za numer zgłoszenia - przekazałam sprawę dalej.
dziękuję za numer zgłoszenia - przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam czy zmiany na numerze przejściowym np. poczta głosowa notka smszostaną po przejściu na nr docelowy czy trzeba to ustawiać od nowa ?