Chciałem przenieść numer do PlushABO. Aktualnie jestem w Play, przegapiłem datę końca umowy i przeszła ona na czas nieokreślony. Czy u obecnego operatora muszę składać wypowiedzenie umowy aby przenieść numer do PlushABO? Którą opcję przy wyborze abonamentu na stronie powinienem wybrać:
na koniec okresu wypowiedzenia u obecnego operatora. (Zakładam, że tę)
na koniec okresu promocyjnego u obecnego operatora.
To jest qrna niewiarygodne co Ci debile z Polkomtelu wyprawiają.
Nie dość, że klamią i próbują oszukać przy podpisywaniu umowy, to jeszcze po odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (prawidłowym, numery już z powrotem działają w t-mobile) próbują mnie naciągnąć na jakąś note obciążeniową na kwotę 798 pln!!!
Sprawa trafia do powiatowego rzecznika praw konsumenta za nękanie i próbę naciągnięcia na znaczną kwotę!!!
Ludzie omijajcie tych złodziej z daleka, a ja sprawy tak nie zostawię, choćbym mial się sądzić latami!!!
Ewa_Plus pisze:jaro44,
- składałeś może reklamację w tej sprawie?
Nie bardzo rozumiem w jakim celu, skoro prawnie nie mam nic wspólnego z firmą Polkomtel. Odstępienie od umowy zostało wysłane w ustawowym terminie, na co mam odpowiedź potwierdzającą.
Równie dobrze ja im mogę wysłać notę obciążeniową na kwotę np. 10 000 za straty moralne i zdrowotne przy nieudanej próbie (z ich winy) związania się z nimi umową :D
- myślałam, że może próbowałeś już wyjaśnić to nieporozumienie tą drogą, a wtedy mogłabym przyśpieszyć.
Nie mniej jednak napisałam już w Twojej sprawie do działu, w którym poprzednio interweniowałyśmy odnośnie zwrotu numerów. Wierzę, że uda nam się to szybko wyjaśnić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dnia 23.09.2018 kończy mi się umowa na abonament w Orange (okres rozliczeniowy jest od 10-go każdego miesiąca do 09-go następnego). Chciałbym przenieść swój nr do Plush ABO za 25 zł z umową na czas nieokreślony.
Wiem, że dyspozycję mogę złożyć już teraz, jednak chciałbym uniknąć opłat za nr tymczasowy. Jakie rozwiązanie w moim przypadku będzie najkorzystniejsze?
Witaj matmic1,
- jeśli chcesz całkowicie uniknąć numeru tymczasowego, to najlepszym rozwiązaniem będzie: krok 1: przeniesienie numeru do nas do dowolnej oferty na kartę - zrobisz to w jednym z naszych stacjonarnych punktów. krok 2: zrobienie konwersji (czyli przejścia z oferty na kartę do oferty na abonament), najlepiej przez naszą stronę internetową, wybierając zakładkę: "zmień kartę na abonament".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Chciałbym przenieść 2 numery z Plus na karte do Plush abo, z tego co czytałem żadne tymczasowe numery nie będa potrzebne. Za tydzień wyjeżdżam na wakacje, da sie to szybko załatwić bez czekania na kuriera itp ??
Ostatnio zmieniony 26 lip 2018, o 13:41 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
sylwekpi pisze:żadne tymczasowe numery nie będa potrzebne.
Numer tymczasowy otrzymujesz tylko przy przenoszeniu numeru z innej sieci. W przypadku konwersji do oferty Plush ABO nie jest to wymagane. Na tej stronie możesz zapoznać się z aktualnymi ofertami: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert i złożyć zamówienie, co wiąże się z dostarczeniem umowy kurierem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa_Plus pisze:dextus,
- sprawdzałeś może skrzynkę mailową (w tym folder SPAM)? Masz jakąś wiadomość od naszego sklepu internetowego w sprawie tego zamówienia?
Dzisiaj otrzymałem smsa:
"....z uwagi na problemy techniczne Twoja paczka zostanie doręczona 30.07.2018..."
Zostawmy juz ten temat, nic to nie zmienia. Trzeba założyć 2 tygodnie od złożenia zamówienia do otrzymania umowy do podpisu.
Po prostu PLUSH dla cierpliwych
Witam, od jakiegoś czasu jestem w taryfie plush abo. 7 lipca otrzymałem fakturę w której do zapłaty było 30.82 zł. Dodam że przez ten czas numer nie był przeniesiony z poprzedniej sieci a karta sim nie została ani razu użyta. Numer został przeniesiony po otrzymaniu faktury. Zgłosiłem reklamację dnia 7.07 i do tej pory nie dostałem odpowiedzi za co faktura została naliczona. Sprawa nr 155488. Może mi ktoś wytłumaczyć za co taka kwota do zapłaty? Już raz byłem w plush abo i też były cyrki z zawyzonymi fakturami.