Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Santahelpa,
zweryfikuję tę kwestię i dam Ci znać.
EDYCJA:
jest możliwość przejścia do oferty Plush ABO, ale nie bezpośrednio. Pisaliśmy o tym tutaj.
zweryfikuję tę kwestię i dam Ci znać.
EDYCJA:
jest możliwość przejścia do oferty Plush ABO, ale nie bezpośrednio. Pisaliśmy o tym tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam,
posiadam po jednym numerze w ofercie Plush Internet oraz Plush Abo i otrzymuję pięciozłotowy rabat na każdą usługę. Czy jeśli w danym miesiącu uruchomię usługę "Wakacje od abonamentu" na karcie internetowej, to czy dostanę rabat za duet na numerze w ofercie głosowej?
posiadam po jednym numerze w ofercie Plush Internet oraz Plush Abo i otrzymuję pięciozłotowy rabat na każdą usługę. Czy jeśli w danym miesiącu uruchomię usługę "Wakacje od abonamentu" na karcie internetowej, to czy dostanę rabat za duet na numerze w ofercie głosowej?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj rafal935,
rabat na abonament nie zostanie naliczony w trakcie korzystania z usługi "Wakacje od abonamentu".rafal935 pisze:Czy jeśli w danym miesiącu uruchomię usługę "Wakacje od abonamentu" na karcie internetowej, to czy dostanę rabat za duet na numerze w ofercie głosowej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam!
Jeśli przeniósłbym numer do Plusha na Abonament od innego operatora, to czy mając w Plus-ie kilka umów na raty z Planem Zero i przyznany numer klienta (wszystkie opłaty na jednej fakturze) istnieje możliwość dopisania nowego numeru do tego konta klienta, aby opłata została doliczana do obecnej faktury?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Jeśli przeniósłbym numer do Plusha na Abonament od innego operatora, to czy mając w Plus-ie kilka umów na raty z Planem Zero i przyznany numer klienta (wszystkie opłaty na jednej fakturze) istnieje możliwość dopisania nowego numeru do tego konta klienta, aby opłata została doliczana do obecnej faktury?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj sedzia20,
przy składaniu wniosku o przeniesienie numeru nie ma opcji dołączenia numeru do istniejącego konta. Jeśli chcesz otrzymywać jedną fakturę za wszystkie numery istnieje możliwość konsolidacji kont.
przy składaniu wniosku o przeniesienie numeru nie ma opcji dołączenia numeru do istniejącego konta. Jeśli chcesz otrzymywać jedną fakturę za wszystkie numery istnieje możliwość konsolidacji kont.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,
przy składaniu wniosku o przeniesienie numeru nie ma opcji dołączenia numeru do istniejącego konta. Jeśli chcesz otrzymywać jedną fakturę za wszystkie numery istnieje możliwość konsolidacji kont.
Dziękuję, tak też myślałem - zrobiłem takie próbne zamówienie i zauważyłem, że nie ma opcji wprowadzenia nr klienta.
Najważniejsze, że da się połączyć abo PLUSH z pozostałymi w PLUS-ie.
I jeszcze jedno - czy w Plush Abonament można wybrać eSIM do iPhone 12, zamiast tradycyjnej karty SIM?
Pozdrawiam!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
sedzia20,
Tak. Więcej informacji znajdziesz w naszym FAQ-u. Pozdrawiam również.sedzia20 pisze:I jeszcze jedno - czy w Plush Abonament można wybrać eSIM do iPhone 12, zamiast tradycyjnej karty SIM?
Pozdrawiam!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Tak, ja to wszystko wiem - tyle, ze nigdzie nie jest napisane, że w abonamencie z misiem można mieć eSIM.
To, co mi podlinkowałaś Marta_Plus, to są informacje o taryfach Plus, a mnie chodzi o Plush i konkretnie o ofertę za 30 PLN z 5G :)
Proszę o doprecyzowanie i jeśli faktycznie Plush daje eSIM, to jak ją wybrać na etapie składania zamówienia z MNP?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
sedzia20,
Zarówno w ofercie Plusa, jak i Plusha forma karty eSIM jest dostępna. W kwestii wyboru tej opcji w formularzu zamówienia, zweryfikuję to i dam znać.
sedzia20 pisze:Tak, ja to wszystko wiem - tyle, ze nigdzie nie jest napisane, że w abonamencie z misiem można mieć eSIM.
sedzia20 pisze:Proszę o doprecyzowanie i jeśli faktycznie Plush daje eSIM, to jak ją wybrać na etapie składania zamówienia z MNP?
Zarówno w ofercie Plusa, jak i Plusha forma karty eSIM jest dostępna. W kwestii wyboru tej opcji w formularzu zamówienia, zweryfikuję to i dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Marta_Plus pisze:sedzia20,
Zarówno w ofercie Plusa, jak i Plusha forma karty eSIM jest dostępna. W kwestii wyboru tej opcji w formularzu zamówienia, zweryfikuję to i dam znać.
Fantastycznie! Czekam zatem, chciałbym dziś złożyć zamówienie :)
EDIT:
I jeszcze jedno - proszę o rzetelne wyjaśnienie stwierdzenia "Do 4 mies. za 0 zł dla przenoszących".
Mam rozumieć, że gdy zacznę proces MNP dziś i wyznaczą mi dajmy na to jeszcze w maju datę przeniesienia (obecnie mam abo na czas nieoznaczony), to będę miał abonament do końca maja za 0, czerwiec + lipiec + sierpień za 0 i od września 30 PLN?
Re: Plush Abonament
Halo, halo - dlaczego nie dostałem wczoraj odpowiedzi? Przez to uciekła mi promocja na urodzinowe 100 GB!!!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
sedzia20,
poruszony temat eSIM jest jeszcze trakcie weryfikacji.sedzia20 pisze:Halo, halo - dlaczego nie dostałem wczoraj odpowiedzi? Przez to uciekła mi promocja na urodzinowe 100 GB!!!
Nie, chodzi o umożliwienie Klientowi przeniesienia numeru do Plusa bez opłaty abonamentowej, gdy jednocześnie posiada on jeszcze kontrakt u dotychczasowego operatora. Mówi o tym ten regulamin, par. 6 PRZENIESIENIE NUMERU Z TARYFĄ TYMCZASOWĄ, pkt. 1 oraz 2:sedzia20 pisze:I jeszcze jedno - proszę o rzetelne wyjaśnienie stwierdzenia "Do 4 mies. za 0 zł dla przenoszących".
Mam rozumieć, że gdy zacznę proces MNP dziś i wyznaczą mi dajmy na to jeszcze w maju datę przeniesienia (obecnie mam abo na czas nieoznaczony), to będę miał abonament do końca maja za 0, czerwiec + lipiec + sierpień za 0 i od września 30 PLN?
W czasie korzystania z Taryfy tymczasowej, Abonent nie uiszcza opłaty abonamentowej, o której mowa w § 2 pkt. 1 Regulaminu Promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
[/quote]Marta_Plus pisze:sedzia20,
poruszony temat eSIM jest jeszcze trakcie weryfikacji.sedzia20 pisze:Halo, halo - dlaczego nie dostałem wczoraj odpowiedzi? Przez to uciekła mi promocja na urodzinowe 100 GB!!!
NO tak, ale co prezent uciekł, to uciekł - i co teraz?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
sedzia20,
podczas składania zamówienia w ofercie Plush ABO, na tę chwilę nie ma możliwości wyboru typu karty eSIM.
podczas składania zamówienia w ofercie Plush ABO, na tę chwilę nie ma możliwości wyboru typu karty eSIM.
Możesz w tej kwestii złożyć reklamację. Jeśli prześlesz zgłoszenie na adres e-mail bok@plus.pl i podasz nam tutaj jego numer, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.sedzia20 pisze:NO tak, ale co prezent uciekł, to uciekł - i co teraz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Ale co to reklamacja ma dać i będę w niej występował jako kto, skoro dopiero chciałem złożyć zamówienie?
Nie ukrywam, że w sytuacji braku miesięcy gratis po zawarciu umowy/aktywacji przenoszonego numeru ten bonus/prezent był jedynym motywatorem, żeby powiększyć grono abonentów Plusha - bo teraz to jaki miałbym mieć benefit względem oferty OTVARTA (te same nadajniki, eSIM, 5G)?
Nie ukrywam, że w sytuacji braku miesięcy gratis po zawarciu umowy/aktywacji przenoszonego numeru ten bonus/prezent był jedynym motywatorem, żeby powiększyć grono abonentów Plusha - bo teraz to jaki miałbym mieć benefit względem oferty OTVARTA (te same nadajniki, eSIM, 5G)?