Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 13:04
Re: Plush ABO - pytania
Dzień dobry.
Interesuje mnie PLUSH na abonament x 2 numery.
W tej chwili jeden numer z play na kartę.
Drugi numer w PLUS na kartę.
Nie za bardzo się znam na tych internetach.
Czy w plushu LTE czy 5G?
Czy można wybrać LTE?
Czy jest po wykorzystaniu danych internet bez limitu wolniejszy?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Interesuje mnie PLUSH na abonament x 2 numery.
W tej chwili jeden numer z play na kartę.
Drugi numer w PLUS na kartę.
Nie za bardzo się znam na tych internetach.
Czy w plushu LTE czy 5G?
Czy można wybrać LTE?
Czy jest po wykorzystaniu danych internet bez limitu wolniejszy?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 6 cze 2022, o 13:32 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj gelo441,
Możesz zostawić swoje dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.gelo441 pisze:Interesuje mnie PLUSH na abonament x 2 numery.
Rozumiem, że masz na myśli Plush ABO?gelo441 pisze:Czy w plushu LTE czy 5G?
Zawierając umowę nie trzeba wybierać LTE. Tu znajdziesz więcej informacji na temat tej technologii: https://bok.plus.pl/article/333"target="_blankgelo441 pisze:Czy można wybrać LTE?
Tak.gelo441 pisze:Czy jest po wykorzystaniu danych internet bez limitu wolniejszy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 0
- Rejestracja: 14 cze 2022, o 14:39
Re: Plush Abonament
Jak wygląda temat dodatkowej eSim ? Zakupiłem sobie smatwatcha z eim i chciałbym by karta sim pozostała aktywna w telefonie a eSIM działał w smartwatchu. W Orange jest to możliwe a jak w PLUSCH to wygląda ?
PLUSH Wakacje od abonamentu - faktury za okres Wakacji
Dzień dobry wszystkim, to mój pierwszy post na forum plusa.
Mam problem z usługą "Wakacje od abonamentu" - na numerze z aktywnym abonamentem PLUSH Internet dostaję faktury do opłacenia pomimo tego że wysyłam wcześniej odpowiedniego SMSa aktywującego "WAKACJE". Fakturę miałem w lutym, marcu i teraz ponownie w czerwcu. Reklamacje za faktury luty-marzec zostały rozpatrzone pomyślnie i wystawione zostały faktury korygujące, ale reklamacja faktury z czerwca nie została jeszcze rozpatrzona, a zbliża się termin płatności. Co powinienem jeszcze zrobić?
I od razu drugie pytanie - co ma wpływ na to, że system czasami "widzi" że włączone zostały wakacje (w kwietniu miałem włączone "wakacje" i faktura była zerowa) i nie wystawia faktury, a czasami "nie widzi"? Z mojej strony wszystko wygląda tak samo: wysyłam SMS na odpowiedni numer i w ciągu kilkunastu minut dostaję SMSa zwrotnego - wszystko dzieje się nie później niż 48h przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.
Nie chcę dostawać faktur i ich później reklamować jeśli włączyłem "wakacje". Jeśli z "wakacji" nie korzystam to normalnie opłacam fakturę, nie miałem z tym nigdy problemu.
Mam problem z usługą "Wakacje od abonamentu" - na numerze z aktywnym abonamentem PLUSH Internet dostaję faktury do opłacenia pomimo tego że wysyłam wcześniej odpowiedniego SMSa aktywującego "WAKACJE". Fakturę miałem w lutym, marcu i teraz ponownie w czerwcu. Reklamacje za faktury luty-marzec zostały rozpatrzone pomyślnie i wystawione zostały faktury korygujące, ale reklamacja faktury z czerwca nie została jeszcze rozpatrzona, a zbliża się termin płatności. Co powinienem jeszcze zrobić?
I od razu drugie pytanie - co ma wpływ na to, że system czasami "widzi" że włączone zostały wakacje (w kwietniu miałem włączone "wakacje" i faktura była zerowa) i nie wystawia faktury, a czasami "nie widzi"? Z mojej strony wszystko wygląda tak samo: wysyłam SMS na odpowiedni numer i w ciągu kilkunastu minut dostaję SMSa zwrotnego - wszystko dzieje się nie później niż 48h przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.
Nie chcę dostawać faktur i ich później reklamować jeśli włączyłem "wakacje". Jeśli z "wakacji" nie korzystam to normalnie opłacam fakturę, nie miałem z tym nigdy problemu.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2022, o 16:05 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
d.cwik@wp.pl,
w chwili obecnej eSIM jest niedostępne na smartwatche.
Witaj ukaszu,
w chwili obecnej eSIM jest niedostępne na smartwatche.
Witaj ukaszu,
jeśli posiadasz numer zgłoszenia, podaj go na forum, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.ukaszu pisze:ale reklamacja faktury z czerwca nie została jeszcze rozpatrzona, a zbliża się termin płatności. Co powinienem jeszcze zrobić?
Trudno mi powiedzieć czym może być spowodowana powyższa sytuacja. Za niedogodności najmocniej przepraszam.ukaszu pisze:I od razu drugie pytanie - co ma wpływ na to, że system czasami "widzi" że włączone zostały wakacje (w kwietniu miałem włączone "wakacje" i faktura była zerowa) i nie wystawia faktury, a czasami "nie widzi"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dzień dobry Basia_Plus. Z autorespondera dostałem taki prefix w tytule maila: CASE/220611/150, czy to o ten numer chodzi? Po dwóch dniach dostałem tylko suchego maila że zgłoszenie zostało przekazane do Polkomtel - Reklamacje, ale nie widzę tu niczego co mogłoby być numerem zgłoszenia.Basia_Plus pisze:jeśli posiadasz numer zgłoszenia, podaj go na forum, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
ukaszu,
dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.ukaszu pisze:Z autorespondera dostałem taki prefix w tytule maila: CASE/220611/150, czy to o ten numer chodzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Bardzo dziękuję za przyśpieszenie odpowiedzi, przed chwilą dostałem maila o uznaniu reklamacji.Basia_Plus pisze:dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
ukaszu,
super, dziękuję za wiadomość.ukaszu pisze:przed chwilą dostałem maila o uznaniu reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Termin płatności dawno już minął, faktury korekty do dzisiaj nie otrzymałem, a gdy dzisiaj próbowałem włączyć "WAKACJE" na kolejny okres rozliczeniowy to otrzymałem informację że usługa jest już aktywna. O co tu chodzi? Poprzedni SMS na poprzedni okres rozliczeniowy wysłałem pod koniec maja, jak mogę sprawdzić czy faktycznie usługa jest aktywna? Spodziewam się kolejnej faktury więc chciałbym mieć jakiś punkt zaczepienia do reklamacji.Basia_Plus pisze:ukaszu,
super, dziękuję za wiadomość.ukaszu pisze:przed chwilą dostałem maila o uznaniu reklamacji.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
ukaszu,
korekty zostaną wystawione najszybciej jak to tylko możliwe.
korekty zostaną wystawione najszybciej jak to tylko możliwe.
z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru. Tym samym prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.ukaszu pisze:jak mogę sprawdzić czy faktycznie usługa jest aktywna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Próbowałem dzwonić na infolinię, ale nie doczekałem się zgłoszenia się konsultanta. Czat przez aplikację nie zadziałał, konsultant "Mikołaj" nigdy się nie odezwał, a aplikacja sama się wyłączyła po jakimś czasie. Wysłałem maila z opisem na bok@plus.pl"target="_blank i dostałem zwrotny numer "CASE/220701/646". Czy mam jeszcze użyć formularza?Basia_Plus pisze:z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru. Tym samym prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
ukaszu,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.ukaszu pisze:CASE/220701/646
Nie.ukaszu pisze:Czy mam jeszcze użyć formularza?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziękuję Basia_PlusBasia_Plus pisze:poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.
2022-07-04: Dostałem dzisiaj informację o uznaniu reklamacji - w rezultacie włączeniu WAKACJI na najbliższy okres rozliczeniowy. Dziękuję jeszcze raz Basia_Plus za pomoc w przyspieszeniu odpowiedzi.
Re: Plush Abonament
Kłaniam się!
Czy jest szansa, aby przed 19.08.br. (o godz. 02:02 kończą się darmowe 3 m-ce za MNP) pojawił się w ofercie iPhone 13 Pro 128 Graphite?
Rozważam konwersję z Plush na Kartę do Plush Abo 30 (z 5G) na 24 m-ce ii w grę wchodzi TYLKO ten sprzęt w opcji 36 rat.
Będę wdzięczny za info.
Z pozdrowieniami
sedzia20.
Czy jest szansa, aby przed 19.08.br. (o godz. 02:02 kończą się darmowe 3 m-ce za MNP) pojawił się w ofercie iPhone 13 Pro 128 Graphite?
Rozważam konwersję z Plush na Kartę do Plush Abo 30 (z 5G) na 24 m-ce ii w grę wchodzi TYLKO ten sprzęt w opcji 36 rat.
Będę wdzięczny za info.
Z pozdrowieniami
sedzia20.