Dziękuję, odpowiedź poszła, zgodnie z życzeniem pracownicy BOK - napisana bezpośrednio przez żonę, będącą abonentką. Numer sprawy bez zmian: [#317718]Marta_Plus pisze:zif,Odpowiedz proszę na ostatnią wiadomość, którą otrzymałeś z BOK i podaj mi tutaj nr zgłoszenia. Przekażę wówczas sprawę do przyśpieszenia.zif pisze:Czy możemy coś przyspieszyć ZANIM ta faktura zostanie wystawiona, czy przygotowywać żonę na papiórek z czterocyfrową kwotą?
Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 271
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37
Re: Plush Abonament
Re: Plush Abonament
Witaj lolo,
- jeśli chcesz całkowicie uniknąć numeru tymczasowego, to najlepszym rozwiązaniem będzie:
krok 1: przeniesienie numeru do nas do dowolnej oferty na kartę - zrobisz to w jednym z naszych stacjonarnych punktów.
krok 2: zrobienie konwersji (czyli przejścia z oferty na kartę do oferty na abonament), najlepiej przez naszą stronę internetową, wybierając zakładkę: "zmień kartę na abonament".
Jeśli chodzi o umowę na czas nieoznaczony to przez pierwszy miesiąc masz darmowy pakiet Pakiet VIDEO 2,5 GB, na transfer danych w ramach serwisu YouTube. Później pakiet ten kosztuje 4,99 zł.
W przypadku umów na czas oznaczony na pierwsze 3 okresy rozliczeniowe dostaniesz Pakiet Video free, który obejmuje nielimitowaną krajową transmisję danych w ramach serwisu YouTube, a następnie zostanie ona zamieniony Pakiet Video extra 10GB również na YouTube.
K793, zif,
- dziękuję za przesłane numery zgłoszeń. Już wysłałam interwencję w Waszych sprawach.
- jeśli chcesz całkowicie uniknąć numeru tymczasowego, to najlepszym rozwiązaniem będzie:
krok 1: przeniesienie numeru do nas do dowolnej oferty na kartę - zrobisz to w jednym z naszych stacjonarnych punktów.
krok 2: zrobienie konwersji (czyli przejścia z oferty na kartę do oferty na abonament), najlepiej przez naszą stronę internetową, wybierając zakładkę: "zmień kartę na abonament".
Jeśli chodzi o umowę na czas nieoznaczony to przez pierwszy miesiąc masz darmowy pakiet Pakiet VIDEO 2,5 GB, na transfer danych w ramach serwisu YouTube. Później pakiet ten kosztuje 4,99 zł.
W przypadku umów na czas oznaczony na pierwsze 3 okresy rozliczeniowe dostaniesz Pakiet Video free, który obejmuje nielimitowaną krajową transmisję danych w ramach serwisu YouTube, a następnie zostanie ona zamieniony Pakiet Video extra 10GB również na YouTube.
K793, zif,
- dziękuję za przesłane numery zgłoszeń. Już wysłałam interwencję w Waszych sprawach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
WItam. W dniu wczorajszym zdecydowałem się przenieść swoje dwa numery z Virgin mobile na kartę do Plush abo duet. Wszystko załatwiane przez telefon. Teraz czytam o jakichś nr tymczasowych o której owszem była wzmianka w rozmowie tel. ale brak było wyjaśnienia o jakiejś płatności dodatkowej za te tymczasówki. Prosze o pomoc w uniknięciu opłat za " niepotrzebne dodatki" o których nie byłem informowany. Jedyne co zostanie to odesłać kuriera co to ma się jutro u mnie pojawić... Chyba że jest inne rowiązanie sytuacji dość wątpliwej JAKOŚCI. Pozdrawiam.
Re: Plush Abonament
Witaj DumDum,
- numery tymczasowe są nieodłącznym elementem umowy, jeśli przenosisz numer do oferty abonamentowej w kanałach zdalnych. O tym, jak tego uniknąć pisałam tutaj.
Tylko, że z tego co piszesz, to rozumiem, że zamówienia już zostały złożone. Więc może warto rozważyć uruchomienie usługi WAKACJE (o ile wybrana została oferta na czas nieokreślony), dzięki której abonament nie będzie naliczany przez 1 okres rozliczeniowy z możliwością przedłużenia o kolejny miesiąc.
- numery tymczasowe są nieodłącznym elementem umowy, jeśli przenosisz numer do oferty abonamentowej w kanałach zdalnych. O tym, jak tego uniknąć pisałam tutaj.
Tylko, że z tego co piszesz, to rozumiem, że zamówienia już zostały złożone. Więc może warto rozważyć uruchomienie usługi WAKACJE (o ile wybrana została oferta na czas nieokreślony), dzięki której abonament nie będzie naliczany przez 1 okres rozliczeniowy z możliwością przedłużenia o kolejny miesiąc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Wybrana została oferta na czas określony 24 miesiące. Czyli rozumiem kaput? To całkowicie bez sensu bawic się teraz w jakieś wakacje. Po prostu kurier przejedzie się na darmo. Szkoda, bo na infolinii powinna byc udzielona podpowiedź jak najkorzystniej dokonac migracji... przynajmniej w T-mobile jestem do tego przyzwyczajony, że omawiane są wszelkie dodatkowe opłaty.
Re: Plush Abonament
Dzien dobry. Przenosze numer z Play na karte na Plush ABO za 25 zl na czas nieokreslony. Przyjechal dzisaj kurier i na umowie jest ze abonament 35zl jak wybieralem na stronie za 25zl + zielona faktura, a na umowie jest zielona umowa zaznaczona tylko nie jest naliczona ulga -10zl. W e-mail od was tez mam potwierdzone ze wybralem te opcje. O co w tym chodzi, po przeniesieniu numeru bedzie te 25zl? Moge prosic o wyjasnienia?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj belkocik,
Kwota abonamentu, która widnieje na umowie nie uwzględnia zniżki za Zieloną fakturę. Ustalone warunki umowy możesz potwierdzić, kontaktując się mailowo bądź telefonicznie z naszym BOK.belkocik pisze:Przyjechal dzisaj kurier i na umowie jest ze abonament 35zl jak wybieralem na stronie za 25zl + zielona faktura, a na umowie jest zielona umowa zaznaczona tylko nie jest naliczona ulga -10zl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam,
Przeniosłem numer z Virgin Mobile (karta - bez umowy z operatorem) do Plus (abonament w ofercie Plush ABO 24 mies z telefonem). Mam następujące pytania:
1. Jak długo może trwać przeniesienie numeru? Czy do czasu przeniesienia numeru mogę normalnie używać mojej dotychczasowej karty SIM, a nową kartę odłożyć do czasu przeniesienia? Czy w ogóle jest konieczność używania numeru tymczasowego?
2. Czy zostanę powiadomiony gdy numer zostanie przeniesiony?
3. Czy faktura za abonament, którą otrzymam mailem będzie zawierać również kwotę raty za sprzęt?
4. W jaki sposób mogę otrzymać Plus Kod do zalogowania się do portalu online? Z tego co czytałem na stronie, jedną z opcji jest "SMS pod podpisaniu umowy". Po jakim czasie od wizyty kuriera i podpisaniu umowy taki SMS powinien przyjść?
Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.
Przeniosłem numer z Virgin Mobile (karta - bez umowy z operatorem) do Plus (abonament w ofercie Plush ABO 24 mies z telefonem). Mam następujące pytania:
1. Jak długo może trwać przeniesienie numeru? Czy do czasu przeniesienia numeru mogę normalnie używać mojej dotychczasowej karty SIM, a nową kartę odłożyć do czasu przeniesienia? Czy w ogóle jest konieczność używania numeru tymczasowego?
2. Czy zostanę powiadomiony gdy numer zostanie przeniesiony?
3. Czy faktura za abonament, którą otrzymam mailem będzie zawierać również kwotę raty za sprzęt?
4. W jaki sposób mogę otrzymać Plus Kod do zalogowania się do portalu online? Z tego co czytałem na stronie, jedną z opcji jest "SMS pod podpisaniu umowy". Po jakim czasie od wizyty kuriera i podpisaniu umowy taki SMS powinien przyjść?
Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.
Re: Plush Abonament
Witaj Eobard25,
Ad.1)
Najlepiej będzie jeśli w sprawie terminu przeniesienia numeru skontaktujesz się z Działem Obsługi Klienta np. przez ten formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie. Konsultant wówczas sprawdzi, jaką datę wyznaczył Twój obecny operator Pamiętaj tylko aby w wiadomości podać swoje dane (imię i nazwisko, PESEL) oraz nr tymczasowy i ten docelowy.
Do czasu podmiany numeru tymczasowego na przenoszony możesz używać obu kart SIM: tej starej od operatora VM i nowej od Plusha. Tej drugiej nie musisz koniecznie, ale i tak abonament jest liczony od momentu aktywacji.
Ad. 2)
Zauważysz to od razu. Jednego dnia (najczęściej wieczorem) przestanie działać Ci stara karta SIM, a na drugi dzień numer będzie działał już na karcie Plusha (przełączenie następuje po północy).
Ad. 3)
Tak, faktura będzie obejmowała także ratę za sprzęt
Ad. 4)
Pierwsze tymczasowe e-hasło powinno przyjść zaraz po aktywacji nr tymczasowego. Ewentualnie możesz napisać w tej sprawie również przez ten www.plus.pl/zadaj-pytanie. Konsultant wyśle Ci to hasło SMS-em (na kartę SIM Plusha).
Ad.1)
Najlepiej będzie jeśli w sprawie terminu przeniesienia numeru skontaktujesz się z Działem Obsługi Klienta np. przez ten formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie. Konsultant wówczas sprawdzi, jaką datę wyznaczył Twój obecny operator Pamiętaj tylko aby w wiadomości podać swoje dane (imię i nazwisko, PESEL) oraz nr tymczasowy i ten docelowy.
Do czasu podmiany numeru tymczasowego na przenoszony możesz używać obu kart SIM: tej starej od operatora VM i nowej od Plusha. Tej drugiej nie musisz koniecznie, ale i tak abonament jest liczony od momentu aktywacji.
Ad. 2)
Zauważysz to od razu. Jednego dnia (najczęściej wieczorem) przestanie działać Ci stara karta SIM, a na drugi dzień numer będzie działał już na karcie Plusha (przełączenie następuje po północy).
Ad. 3)
Tak, faktura będzie obejmowała także ratę za sprzęt
Ad. 4)
Pierwsze tymczasowe e-hasło powinno przyjść zaraz po aktywacji nr tymczasowego. Ewentualnie możesz napisać w tej sprawie również przez ten www.plus.pl/zadaj-pytanie. Konsultant wyśle Ci to hasło SMS-em (na kartę SIM Plusha).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 31 paź 2018, o 18:27
Re: Plush Abonament
Witam, mam taką sprawę, przeniosłem numer z Play do Plus
, otrzymałem numer tymczasowy, zostałem błędnie poinformowany przez konsultanta z działu do przenoszenia numerów, że mogę włączyć w czasie niekorzystania z numeru tymczasowego WAKACJE i nie będę płacił,
niestety oczywiscie okaząło się, że konsultant popełnił błąd i WAKACJE włączą się dopiero od następnego okresu rozliczeniowego za miesiąc dopiero wtedy gdy numer mój zostanie na stałe przeniesiony do PLUSA.
WAKACJE aktywowane były na numerze tymczasowym,
czy da się je jakoś wyłączyć?
Gdyby nie było w ogóle takich możliwości (lub chęci) to mam pytanie o odstąpienie,
mogę przy przenoszeniu numeru odstąpić od umowy i po prostu po otrzymaniu potwierdzenia odstąpienia jeszcze raz wnosić o napisanie nowej umowy na przeniesienie? Wynikają z tego jakieś problemy? Przez wprowadzenie mnie w błąd konsultanta nie uśmiecha mi się już na nowym numerze by płacić więcej bo nie da się wyłączyć "WAKACJE" więc w takim razie uznałem, że lepiej odstąpić całkiem od umowy i jeszcze raz podpisać umowę...
, otrzymałem numer tymczasowy, zostałem błędnie poinformowany przez konsultanta z działu do przenoszenia numerów, że mogę włączyć w czasie niekorzystania z numeru tymczasowego WAKACJE i nie będę płacił,
niestety oczywiscie okaząło się, że konsultant popełnił błąd i WAKACJE włączą się dopiero od następnego okresu rozliczeniowego za miesiąc dopiero wtedy gdy numer mój zostanie na stałe przeniesiony do PLUSA.
WAKACJE aktywowane były na numerze tymczasowym,
czy da się je jakoś wyłączyć?
Gdyby nie było w ogóle takich możliwości (lub chęci) to mam pytanie o odstąpienie,
mogę przy przenoszeniu numeru odstąpić od umowy i po prostu po otrzymaniu potwierdzenia odstąpienia jeszcze raz wnosić o napisanie nowej umowy na przeniesienie? Wynikają z tego jakieś problemy? Przez wprowadzenie mnie w błąd konsultanta nie uśmiecha mi się już na nowym numerze by płacić więcej bo nie da się wyłączyć "WAKACJE" więc w takim razie uznałem, że lepiej odstąpić całkiem od umowy i jeszcze raz podpisać umowę...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj Scouser888,
prośba o opisanie sytuacji poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prośba o opisanie sytuacji poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 31 paź 2018, o 18:27
Re: Plush Abonament
Dziękuję, nr zgłoszenia to: #338428Marta_Plus pisze:Witaj Scouser888,
prośba o opisanie sytuacji poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush Abonament
Scouser888,
Przekazałam sprawę dalej.Scouser888 pisze:nr zgłoszenia to: #338428
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 cze 2018, o 12:56
Re: Plush Abonament
Witam,
Przeniosłem numer do Plusha 17 maja br. Zgodnie z regulaminem przysługuje mi (mam abonament "L" na czas nieokreślony i nie korzystałem z wakacji ) stażowe tzn. powiększenie pakietu internetu. Licząc szybko, 3 pełne okresy rozliczeniowe minęły, a aplikacja i Plus online pokazują nadal pakiet podstawowy w ilości 10Gb + pakiet Roamingowy 2Gb. Czy dodatkowe Gb za staż będą gdzieś widoczne, jak sprawdzić czy zostały przyznane? Dziękuję za odpowiedź.
Przeniosłem numer do Plusha 17 maja br. Zgodnie z regulaminem przysługuje mi (mam abonament "L" na czas nieokreślony i nie korzystałem z wakacji ) stażowe tzn. powiększenie pakietu internetu. Licząc szybko, 3 pełne okresy rozliczeniowe minęły, a aplikacja i Plus online pokazują nadal pakiet podstawowy w ilości 10Gb + pakiet Roamingowy 2Gb. Czy dodatkowe Gb za staż będą gdzieś widoczne, jak sprawdzić czy zostały przyznane? Dziękuję za odpowiedź.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj _TommyLee_,
za jaki okres rozliczeniowy otrzymujesz faktury?
za jaki okres rozliczeniowy otrzymujesz faktury?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ