Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5428
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Mario24,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Pytanie o promocję dwa numery za 40 zł z Plush.
Mam już jeden numer w abonamencie Plush za 25 zł. Jeżeli chciałbym przenieść drugi numer z Plus na kartę do Plush abonament, będę mógł skorzystać z tej promocji ?
Mam już jeden numer w abonamencie Plush za 25 zł. Jeżeli chciałbym przenieść drugi numer z Plus na kartę do Plush abonament, będę mógł skorzystać z tej promocji ?
Re: Plush Abonament
@index_man, rabat powinien zostać naliczony, ale jak widać po przykładach na forum, rabaty są różnie udzielane, a zapisy są precyzyjne w Nowych Cennikach. Najlepiej zleć kontakt przez stronę Plush. Wiedza słaba, to już powinni po tym czasie coś wiedzieć i zrobią to telefonicznie.
Re: Plush Abonament
Na czacie informują, że rabat nie zostanie przyznany, więc dalej Cennik swoje konsultanci swoje.

Wq informacji z czatu, numer do rabatu musi być z przeniesienia z innej sieci lub nowy.
Re: Plush Abonament
Jak dla mnie promocja taka, że kto się chce szarpać ten dostanie, a reszta co nie wie albo nie chce się użerać po prostu promocji nie dostaje i tyle. Czysty zysk
Re: Plush Abonament
Dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą.Basia_Plus pisze: ↑6 lut 2025, o 18:49 margo,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) przez ten formularz. Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć weryfikację i udzielenie odpowiedzi.
Nr zgłoszenia CASE/250212/2384 Przedłużenie umowy
Re: Plush Abonament
Normalnie Laur konsumenta 2025. Najpierw kazali mi złożyć wypowiedzenie abonamentu plus, bo rzekomo tylko z karty da się przejść na Plush, a teraz się okazuje, że to nie zadziała. Kończy się wypowiedzenie i przechodzę gdzie indziej. 20 lat byłem w plusie, ale rachunki po 50 zł z 12 giga internetu to śmiech na sali
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5428
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
margo,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dzień dobry,
Obecnie posiadam przypisane do konta 3 numery w Plush Abonament będące na umowie bezterminowej. Czy jest możliwość przejścia na "Plush Abonament 8.1" w taryfie "Plush M" z rabatem -50% dla tych trzech numerów (tylko tych trzech - bez dokupywania nowych numerów) i płacił jak obecnie 20pln/per miesiąc/per numer?
Pozdrawiam!
Obecnie posiadam przypisane do konta 3 numery w Plush Abonament będące na umowie bezterminowej. Czy jest możliwość przejścia na "Plush Abonament 8.1" w taryfie "Plush M" z rabatem -50% dla tych trzech numerów (tylko tych trzech - bez dokupywania nowych numerów) i płacił jak obecnie 20pln/per miesiąc/per numer?
Pozdrawiam!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5428
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Lukaszm,
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas sprawę do konsultanta DUK, który oddzwoni i przedstawi oferty, z których będziesz mógł skorzystać.
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas sprawę do konsultanta DUK, który oddzwoni i przedstawi oferty, z których będziesz mógł skorzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
20.01 przy pomocy konsultanta przeniosłem 2 numery z plush na kartę na plush abonament (w ofercie 2 numery za 20zl każdy - no limity + 80gb).
10.02 przyszła pierwsza faktura - z której wynika, że za każdy przeniesiony numer płacę 40zl. Od razu zgłosiłem to na infolinię BOK. Konsultant przyjął reklamację. Na drugi dzień otrzymałem SMS z informacją o wpłynięciu zgłoszenia. Ale jaki jest numer zgłoszenia czy inny case, to nie wiem, bo w sms info nie było, a e-maila nie otrzymalem.
Słabo to wszystko wygląda :/
10.02 przyszła pierwsza faktura - z której wynika, że za każdy przeniesiony numer płacę 40zl. Od razu zgłosiłem to na infolinię BOK. Konsultant przyjął reklamację. Na drugi dzień otrzymałem SMS z informacją o wpłynięciu zgłoszenia. Ale jaki jest numer zgłoszenia czy inny case, to nie wiem, bo w sms info nie było, a e-maila nie otrzymalem.
Słabo to wszystko wygląda :/
Re: Plush Abonament
Otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie. Niekompetencja żenująca. Co innego w regulaminie co innego mówią w BOK.margo pisze: ↑12 lut 2025, o 19:54Dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą.Basia_Plus pisze: ↑6 lut 2025, o 18:49 margo,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) przez ten formularz. Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć weryfikację i udzielenie odpowiedzi.
Nr zgłoszenia CASE/250212/2384 Przedłużenie umowy
Pan stwierdził że: "Powyższe oferty dostępne są dla Umów pozyskaniowych, zawieranych z nowym numerem. " - brak podstawy lub odnośnika do pkt. w regulaminie mówiące o tym.
Szkoda czasu na tą firmę.
Re: Plush Abonament
Proszę o przyspieszenie odpowiedzi na zgłoszenie
CASE/250217/1042 Przedłużenie umowy
oraz kontakt DUK w zakresie oferty.
Czekam na ostateczną ofertę czy zostać z Wami czy też pora uciekać do konkurencji.
CASE/250217/1042 Przedłużenie umowy
oraz kontakt DUK w zakresie oferty.
Czekam na ostateczną ofertę czy zostać z Wami czy też pora uciekać do konkurencji.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3594
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
MojNick,
przekazałam już wiadomość i prośbę o kontakt z DUK.
przekazałam już wiadomość i prośbę o kontakt z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Kilka dni temu otrzymałem odpowiedź z działu reklamacji.wu-JG pisze: ↑13 lut 2025, o 18:19 20.01 przy pomocy konsultanta przeniosłem 2 numery z plush na kartę na plush abonament (w ofercie 2 numery za 20zl każdy - no limity + 80gb).
10.02 przyszła pierwsza faktura - z której wynika, że za każdy przeniesiony numer płacę 40zl. Od razu zgłosiłem to na infolinię BOK. Konsultant przyjął reklamację. Na drugi dzień otrzymałem SMS z informacją o wpłynięciu zgłoszenia. Ale jaki jest numer zgłoszenia czy inny case, to nie wiem, bo w sms info nie było, a e-maila nie otrzymalem.
Słabo to wszystko wygląda :/
Kierownik sekcji odpisał mi, że podstawą naliczenia opłat które kwestionowalem, jest cennik.
Ostatecznie uznano moje roszczenie reklamowanej opłaty.
Wczoraj otrzymałem fakturę z korektą, na której była prawidłowa kwota.
Ciekawe czy kolejne faktury będą prawidłowe
