Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
noogi
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 gru 2020, o 15:13

Re: Plush Abonament

Post autor: noogi »

Michał_Plus pisze:noogi, SMS przychodzi na numer podany jako kontaktowy przy składaniu zamówienia. Jeśli był podany ten do przeniesienia, to tak. SMS przyjdzie na ten numer.
Jest SMS!!
Dzięki.

Ile mam czasu na potwierdzenie?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plush Abonament

Post autor: Joanna_Plus »

noogi,
noogi pisze:Ile mam czasu na potwierdzenie?
7 dni od otrzymania SMS-a.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
malech
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 18 lut 2020, o 14:42
Lokalizacja: LUBLIN

Re: Plush Abonament

Post autor: malech »

Czy w abonamencie Plush Abo za 24,99 (umowa na czas nieokreślony) jest dostęp do sieci 5G?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

malech,

tak, użytkownicy oferty Plush ABO mogą korzystać z technologii 5G w ramach limitów określonych w ofercie, bez dodatkowych opłat do 05.01.2021. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na tej stronie: http://www.plushbezlimitu.pl/5g
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krasy78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 gru 2020, o 10:39

Re: Plush Abonament

Post autor: krasy78 »

Witam. Mam internet PLUSH INTERNET XL - 120 GB miesięcznie ale z racji szkoły on-line dzieciaki wyładowały cały pakiet przed terminem czy jest możliwość dokupienia na szybko jakiegoś dodatkowego pakietu sms'em dzwonienie nie wchodzi w grę ponieważ karta jest routerze.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj krasy78,

możesz aktywować Pakiet Plush Internet Extra 10 GB (10 zł z VAT), który umożliwia przywrócenie pierwotnej prędkości transmisji danych. W tym celu należy wysłać SMS na numer 80223, o treści AKT10GB. Aktywacja następuje w ciągu 24 godzin od zlecenia włączenia usługi. Pamiętaj, aby rozłączyć połączenie internetowe i nawiązać sesję ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krasy78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 gru 2020, o 10:39

Re: Plush Abonament

Post autor: krasy78 »

Super dzięki już działa :-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

krasy78,
krasy78 pisze:Super dzięki już działa
Cieszę się :-> ;-) .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krasy78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 gru 2020, o 10:39

Re: Plush Abonament

Post autor: krasy78 »

A jest może więcej takich tajnych kodów dla użytkowników internetu Plush'a. Pytam bo na ich stornie znalezienie czegokolwiek graniczy z cudem w większości są tam kody dla użytkowników pre-paid'ów a nie ma nic dla abo.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

krasy78,
krasy78 pisze:A jest może więcej takich tajnych kodów dla użytkowników internetu Plush'a.
W taryfie Plush Internet XL to jedyny pakiet internetowy, jaki można dodatkowo aktywować. Informacje szczegółowe znajdziesz także w regulaminie promocji, w której zawarłeś umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krasy78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 gru 2020, o 10:39

Re: Plush Abonament

Post autor: krasy78 »

Oki dzięki za pomoc.
JaAga
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 gru 2020, o 11:38

Re: Plush Abonament

Post autor: JaAga »

Dzień dobry,
Na początku grudnia przeniosłam się z Plus na kartę na abonament w Plushu. Poinformowano mnie, że w ciągu 90 dni mogę bezpłatnie wymienić kartę SIM. Wczoraj (7.12) byłam w salonie Plusa i dostałam nową kartę SIM z informacją, że moja stara karta w ciągu 2 godzin przestanie być aktywna i można używać nowej. Tak się jednak nie stało, a dodatkowo dzisiaj dostałam SMS o treści:

"zmiana karty SIM dla nr tel xxxxxxxxx jest możliwa za opłatą. W celu wymiany karty prosimy o ponowny kontakt z punktem sprzedarzy"

O co chodzi? Dlaczego wczoraj Pan konsultant jak sprawdził w swojej bazie wszystko było ok a dziś już nie jest?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj JaAga,
JaAga pisze:O co chodzi? Dlaczego wczoraj Pan konsultant jak sprawdził w swojej bazie wszystko było ok a dziś już nie jest?
Trudno mi powiedzieć, z jakiego powodu wniosek o bezpłatną wymianę SIM został odrzucony :-( . Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JaAga
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 gru 2020, o 11:38

Re: Plush Abonament

Post autor: JaAga »

Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dziękuję za odpowiedź. Wysłałam formularz. Nr zgłoszenia to #1898033.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

JaAga,
JaAga pisze:Nr zgłoszenia to #1898033.
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ