Michał_Plus pisze:noogi, SMS przychodzi na numer podany jako kontaktowy przy składaniu zamówienia. Jeśli był podany ten do przeniesienia, to tak. SMS przyjdzie na ten numer.
tak, użytkownicy oferty Plush ABO mogą korzystać z technologii 5G w ramach limitów określonych w ofercie, bez dodatkowych opłat do 05.01.2021. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na tej stronie: http://www.plushbezlimitu.pl/5g
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Mam internet PLUSH INTERNET XL - 120 GB miesięcznie ale z racji szkoły on-line dzieciaki wyładowały cały pakiet przed terminem czy jest możliwość dokupienia na szybko jakiegoś dodatkowego pakietu sms'em dzwonienie nie wchodzi w grę ponieważ karta jest routerze.
możesz aktywować Pakiet Plush Internet Extra 10 GB (10 zł z VAT), który umożliwia przywrócenie pierwotnej prędkości transmisji danych. W tym celu należy wysłać SMS na numer 80223, o treści AKT10GB. Aktywacja następuje w ciągu 24 godzin od zlecenia włączenia usługi. Pamiętaj, aby rozłączyć połączenie internetowe i nawiązać sesję ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
A jest może więcej takich tajnych kodów dla użytkowników internetu Plush'a. Pytam bo na ich stornie znalezienie czegokolwiek graniczy z cudem w większości są tam kody dla użytkowników pre-paid'ów a nie ma nic dla abo.
krasy78 pisze:A jest może więcej takich tajnych kodów dla użytkowników internetu Plush'a.
W taryfie Plush Internet XL to jedyny pakiet internetowy, jaki można dodatkowo aktywować. Informacje szczegółowe znajdziesz także w regulaminie promocji, w której zawarłeś umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzień dobry,
Na początku grudnia przeniosłam się z Plus na kartę na abonament w Plushu. Poinformowano mnie, że w ciągu 90 dni mogę bezpłatnie wymienić kartę SIM. Wczoraj (7.12) byłam w salonie Plusa i dostałam nową kartę SIM z informacją, że moja stara karta w ciągu 2 godzin przestanie być aktywna i można używać nowej. Tak się jednak nie stało, a dodatkowo dzisiaj dostałam SMS o treści:
"zmiana karty SIM dla nr tel xxxxxxxxx jest możliwa za opłatą. W celu wymiany karty prosimy o ponowny kontakt z punktem sprzedarzy"
O co chodzi? Dlaczego wczoraj Pan konsultant jak sprawdził w swojej bazie wszystko było ok a dziś już nie jest?
JaAga pisze:O co chodzi? Dlaczego wczoraj Pan konsultant jak sprawdził w swojej bazie wszystko było ok a dziś już nie jest?
Trudno mi powiedzieć, z jakiego powodu wniosek o bezpłatną wymianę SIM został odrzucony . Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ