Strona 89 z 136

Re: Plush Abonament

: 1 paź 2018, o 19:26
autor: yanek1
Basia_Plus pisze:Podaj proszę numer złożonej reklamacji, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Reklamacja już rozpatrzona. Dziękuję:-)

Re: Plush Abonament

: 2 paź 2018, o 10:11
autor: Basia_Plus
yanek1,
yanek1 pisze:Reklamacja już rozpatrzona. Dziękuję:-)
super. :-> Dziękuję za info.

Re: Plush Abonament

: 7 paź 2018, o 09:44
autor: koksik999
Ja powiem że przenoszę numer do Plush z Play, podpisałem umowę przeniesienia na początku września a Play wyznaczyl termin na 01.11.18 mimo że mam mix-a. Nie wiem czy to dlatego że wybrałem "pod koniec okresu promocyjnego"?

Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?

Re: Plush Abonament

: 8 paź 2018, o 14:13
autor: Marta_Plus
koksik999,

termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca na podstawie swojego wewnętrznego regulaminu.
koksik999 pisze:Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Wniosek o przeniesienie numeru powinien zostać złożony maksymalnie na 120 dni przed końcem okresu promocyjnego.

Re: Plush Abonament

: 8 paź 2018, o 16:03
autor: nom
Witam,
planuję zmianę oferty Plush na kartę na Plush Abonament. Czy jest możliwe wcześniejsze zamówienie kuriera oraz wypełnienie dokumentów ale ustalenie konkretnej daty uruchomienia nowej oferty np. na dzień 1 listopada? Bo domyślnie jak rozumiem oferta startuje w momencie przetworzenia dostarczonych kurierem dokumentów przez Plusa?

PS. Ile się obecnie czeka na kuriera od momentu wysłania zlecenia?

Re: Plush Abonament

: 8 paź 2018, o 16:36
autor: Ewa_Plus
Witaj nom,
- orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych, o terminie dostawy zostaniesz poinformowany SMS-em oraz e-mailem na dzień przed dostawą. Aktywacja następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Ciebie dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.

W celu edycji zamówienia (np. zmiany terminu dostawy) możesz napisać na adres esklep@plus.pl lub zadzwonić pod numer 601101200 (połączenie płatne z zgodnie z taryfą dostawy usług, z której korzystasz).

Re: Plush Abonament

: 9 paź 2018, o 12:52
autor: kinga_05
Dzień dobry,
5 września złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru na abonament Plush, niestety numer jeszcze nie został przeniesiony, po sprawdzeniu statusu przeniesienia dostaję w odpowiedzi tylko, że mój obecny operator wyznaczył termin, nie ma jednak podanej informacji na kiedy.
Dodam, że umowa na mixa z obecnym operatorem zakończyła się już kilka miesięcy temu.

Re: Plush Abonament

: 9 paź 2018, o 14:03
autor: Basia_Plus
Witaj kinga_05,

termin przeniesienia numeru jest uzależniony od trybu przeniesienia, jaki został określony przy składaniu dokumentów. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator dawca. Datę przeniesienia numeru uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.

Re: Plush Abonament

: 11 paź 2018, o 14:33
autor: koksik999
Marta_Plus pisze:koksik999,

termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca na podstawie swojego wewnętrznego regulaminu.
koksik999 pisze:Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Wniosek o przeniesienie numeru powinien zostać złożony maksymalnie na 120 dni przed końcem okresu promocyjnego.
Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek? Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony? I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?

Re: Plush Abonament

: 11 paź 2018, o 16:19
autor: Ewa_Plus
koksik999 pisze:Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek?
- tak, możesz już składać wniosek.
koksik999 pisze:Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony?
- należałoby wybrać tryb przeniesienia na koniec okresu promocyjnego wynikającego z zawartej umowy z dotychczasowym operatorem.
koksik999 pisze: I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?
- pisałam o tym tutaj.

Re: Plush Abonament

: 11 paź 2018, o 17:52
autor: koksik999
Ewa_Plus pisze:
koksik999 pisze:Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek?
- tak, możesz już składać wniosek.
koksik999 pisze:Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony?
- należałoby wybrać tryb przeniesienia na koniec okresu promocyjnego wynikającego z zawartej umowy z dotychczasowym operatorem.
koksik999 pisze: I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?
- pisałam o tym tutaj.
dziękuję, tyle że ten numer będzie drugim numerem przeniesionym w abo Plush 25 a tam jest napisane tylko na temat karty.

Re: Plush Abonament

: 12 paź 2018, o 14:41
autor: Ewa_Plus
koksik999,
- jeśli chcesz numer przenieść bezpośrednio do oferty abonamentowej (Plush ABO 25), to nie ma możliwości pominięcia numeru tymczasowego.

Re: Plush Abonament

: 12 paź 2018, o 16:15
autor: koksik999
Ewa_Plus pisze:koksik999,
- jeśli chcesz numer przenieść bezpośrednio do oferty abonamentowej (Plush ABO 25), to nie ma możliwości pominięcia numeru tymczasowego.
Rozumiem, dziękuję za informacje.

Re: Plush Abonament

: 15 paź 2018, o 08:36
autor: alep
Dzien dobry,
od dzis moj numer zostal przeniesiony do sieci PLUSH - taryfa PLUSH ABO L, numer tymczasowy przestal dzialac.

Jednakze zauwazylem, ze za wysylane SMSy, wykonywane polaczenia i komorkowa transmisje danych naliczane sa oplaty jak poza abonamentem.

W zeszlym miesiacu aktywowalem usluge "wakacje od abonamentu" wiec myslalem, ze to to.

Zadzwonilem dzis na infolinie (za to tez mi naliczylo oplate) aby sie dowiedziec czy usluga "wakacje" jest aktywna. Na infolinii uzyskalem informacje, ze usluga "wakacje" nie jest aktywna.
Naliczone oplaty sa widoczne zarowno w aplikacji jak i po zalogowaniu na stronie Plusa.

Gdzie moge uzyskac pewnosc, czy moge normalnie korzystac z abonamentu (bez dodatkowych oplat, zgodnie z uslugami jakie sa w abonamencie), bo jak mi konsultant mowi, ze "musi Pan poczekac do faktury i wtedy to wyjasnimy" to podchodze do tego sceptycznie.

Re: Plush Abonament

: 15 paź 2018, o 10:10
autor: Marta_Plus
Witaj alep,
alep pisze:W zeszlym miesiacu aktywowalem usluge "wakacje od abonamentu" wiec myslalem, ze to to.
Po zalogowaniu się na swoje konto w Plus online, jaką widzisz taryfę po wybraniu kolejno Konto i formalności > Edycja konta > Zmiana planu taryfowego > Zmień?