Strona 90 z 136

Re: Plush Abonament

: 15 paź 2018, o 10:16
autor: alep
Twoja aktualna taryfa: WAKACJE PLUSH ABO L
Czyli mam rozumiec, ze mam jednak wlaczone wakacje i na infolinii zostalem wprowadzony w blad?

Czy jest jakas opcja zeby wylaczyc wakacje przed zakonczeniem obecnego okresu rozliczeniowego? Czy do konca obecnego okresu rozliczeniowego (04.11.2018) mam "zamrozony" abonament?

Re: Plush Abonament

: 15 paź 2018, o 11:00
autor: Marta_Plus
alep,
alep pisze:Czy jest jakas opcja zeby wylaczyc wakacje przed zakonczeniem obecnego okresu rozliczeniowego?
Nie ma niestety możliwości odwołania powyższej usługi.
alep pisze:Czy do konca obecnego okresu rozliczeniowego (04.11.2018) mam "zamrozony" abonament?
Wakacje włączane są na jeden okres rozliczeniowy, po tym czacie usługa zostanie automatycznie dezaktywowana. Opłaty za usługi telekomunikacyjne w okresie, w którym obowiązują Wakacje rozliczane są zgodnie z cennikiem taryfy.

Re: Plush Abonament

: 15 paź 2018, o 11:19
autor: alep
Marta_Plus pisze:alep,
alep pisze:Czy jest jakas opcja zeby wylaczyc wakacje przed zakonczeniem obecnego okresu rozliczeniowego?
Nie ma niestety możliwości odwołania powyższej usługi.
alep pisze:Czy do konca obecnego okresu rozliczeniowego (04.11.2018) mam "zamrozony" abonament?
Wakacje włączane są na jeden okres rozliczeniowy, po tym czacie usługa zostanie automatycznie dezaktywowana. Opłaty za usługi telekomunikacyjne w okresie, w którym obowiązują Wakacje rozliczane są zgodnie z cennikiem taryfy.
Jasne rozumiem, piszac "zamrozony" mialem wlasnie na mysli to, ze zadne uslugi abonamentowe nie sa aktywne, a ewentualne polaczenia beda liczone jak polaczenia poza abonamentem zgodnie z cennikiem taryfy.

Czy bede mogl zlozyc reklamacje za poniesione koszty spowodowane wprowadzeniem mnie w blad na infolinii?

Re: Plush Abonament

: 15 paź 2018, o 11:46
autor: Marta_Plus
alep,

możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.

Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL), to podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć realizację sprawy.

Re: Plush Abonament

: 15 paź 2018, o 18:40
autor: alep
Marta_Plus pisze:alep,

możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.

Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL), to podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć realizację sprawy.
Nr zgloszenia: [#309607]

Dzieki za pomoc :)

Re: Plush Abonament

: 16 paź 2018, o 10:05
autor: Marta_Plus
alep,

dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam Twoją sprawę do rozpatrzenia. :->

Re: Plush Abonament

: 19 paź 2018, o 13:00
autor: zif
Mało nie zszedłem na zawał, ale postaram się pisać składnie.

Sprawa jest kontynuacją historii ze strony 88 i dotyczy tego samego numeru. Okazało się, że karta jednak przyda się wcześniej, nie włączyłem więc usługi Wakacje i zacząłem z karty korzystać. Podczas rutynowego sprawdzania dostępnych pakietów okazało się, że na Plushu od 17 października jest już nabite ok. 1000 zł! Gdy wróciło mi krążenie, przeprowadziłem małe śledztwo - i tak, w odpowiedzi na reklamację było napisane, że Wakacje będą aktywne od 17 października, ale, po pierwsze, nikt o to nie prosił, po drugie, informacja ta była pod koniec pisma, po stwierdzeniu o uznaniu reklamacji i planowanej korekcie - więc nikt tego nawet nie czytał, spodziewając się zwyczajowych formułek marketingowych.

Napiszę tak: jak dotąd traktuję sprawę jako koszmarne nieporozumienie, łatwe do wyjaśnienia, i nie mieści mi się w głowie, iż Operator mógłby traktować tę kwotę jako wymagalną, nie będę się więc wygłupiał i pisał, co, komu i gdzie zrobię :) Zwyczajnie - bardzo proszę o wyjaśnienie sytuacji i anulowanie tych naliczeń.

edit: poprawiono składnię

Re: Plush Abonament

: 19 paź 2018, o 14:35
autor: Basia_Plus
zif,
zif pisze:bardzo proszę o wyjaśnienie sytuacji i anulowanie tych naliczeń.
proszę o złożenie reklamacji w tej sprawie. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć jego rozpatrzenie.

Re: Plush Abonament

: 21 paź 2018, o 16:59
autor: zif
Proszę: [#317718]

Re: Plush Abonament

: 22 paź 2018, o 10:03
autor: Basia_Plus
zif,

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.

Re: Plush Abonament

: 22 paź 2018, o 10:53
autor: zif
Dziękuję. Odpowiedź nawet już przyszła - że mam wskazać kwestionowaną pozycje na fakturze :) Faktura nie została jeszcze wystawiona, temat dotyczy bieżącego okresu rozliczeniowego, rozpoczętego 17 października. Czy możemy coś przyspieszyć ZANIM ta faktura zostanie wystawiona, czy przygotowywać żonę na papiórek z czterocyfrową kwotą?

Re: Plush Abonament

: 22 paź 2018, o 12:48
autor: qunter1
Witam,
wraz z moją partnerką chciałbym skorzystać z oferty Plus Abo Duet.
Ja mam numer na karę u innego operatora, ona obecnie ma numer na kartę w Plusie (po rezygnacji z abonamentu). Oczywiście oba numery zarejestrowane na nas osobno.
Pytanie pojawia się takie jak to technicznie zrobić, żeby było bezboleśnie. Oczywiście interesuje mnie jedna faktura na dwa numery, które fizyczne będą nalezały do innej osoby.

Re: Plush Abonament

: 22 paź 2018, o 15:33
autor: Marta_Plus
zif,
zif pisze:Czy możemy coś przyspieszyć ZANIM ta faktura zostanie wystawiona, czy przygotowywać żonę na papiórek z czterocyfrową kwotą?
Odpowiedz proszę na ostatnią wiadomość, którą otrzymałeś z BOK i podaj mi tutaj nr zgłoszenia. Przekażę wówczas sprawę do przyśpieszenia.

Witaj qunter1,
qunter1 pisze:wraz z moją partnerką chciałbym skorzystać z oferty Plus Abo Duet.
Rozumiem, że chodzi o ofertę w Plush ABO? Aby otrzymać rabat w ramach promocji "Duet w Plush ABO" należy spełnić warunki z regulaminu: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... 0b5649b276.
qunter1 pisze:Oczywiście interesuje mnie jedna faktura na dwa numery, które fizyczne będą nalezały do innej osoby.
Sugeruję, aby przed podpisaniem umowy w ofercie abonamentowej, żona bezpłatnie przerejestrowała numer na Twoje dane. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj. Natomiast dzięki konsolidacji kont, wystawiana będzie jedna faktura za wszystkie posiadane numery.

Re: Plush Abonament

: 22 paź 2018, o 16:47
autor: qunter1
Marta_Plus pisze:zif,
Sugeruję, aby przed podpisaniem umowy w ofercie abonamentowej, żona bezpłatnie przerejestrowała numer na Twoje dane. .
Czy jest to konieczne?

Re: Plush Abonament

: 22 paź 2018, o 16:51
autor: Ron
qunter1, inaczej nie będzie rabatu 5zł za każdy numer. Abonament w Plush nie może być na dwie różne osoby, jeśli chcesz rabat. http://www.plushbezlimitu.pl/duety