Czyli mam rozumiec, ze mam jednak wlaczone wakacje i na infolinii zostalem wprowadzony w blad?
Czy jest jakas opcja zeby wylaczyc wakacje przed zakonczeniem obecnego okresu rozliczeniowego? Czy do konca obecnego okresu rozliczeniowego (04.11.2018) mam "zamrozony" abonament?
alep pisze:Czy jest jakas opcja zeby wylaczyc wakacje przed zakonczeniem obecnego okresu rozliczeniowego?
Nie ma niestety możliwości odwołania powyższej usługi.
alep pisze:Czy do konca obecnego okresu rozliczeniowego (04.11.2018) mam "zamrozony" abonament?
Wakacje włączane są na jeden okres rozliczeniowy, po tym czacie usługa zostanie automatycznie dezaktywowana. Opłaty za usługi telekomunikacyjne w okresie, w którym obowiązują Wakacje rozliczane są zgodnie z cennikiem taryfy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
alep pisze:Czy jest jakas opcja zeby wylaczyc wakacje przed zakonczeniem obecnego okresu rozliczeniowego?
Nie ma niestety możliwości odwołania powyższej usługi.
alep pisze:Czy do konca obecnego okresu rozliczeniowego (04.11.2018) mam "zamrozony" abonament?
Wakacje włączane są na jeden okres rozliczeniowy, po tym czacie usługa zostanie automatycznie dezaktywowana. Opłaty za usługi telekomunikacyjne w okresie, w którym obowiązują Wakacje rozliczane są zgodnie z cennikiem taryfy.
Jasne rozumiem, piszac "zamrozony" mialem wlasnie na mysli to, ze zadne uslugi abonamentowe nie sa aktywne, a ewentualne polaczenia beda liczone jak polaczenia poza abonamentem zgodnie z cennikiem taryfy.
Czy bede mogl zlozyc reklamacje za poniesione koszty spowodowane wprowadzeniem mnie w blad na infolinii?
Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL), to podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć realizację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL), to podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć realizację sprawy.
Mało nie zszedłem na zawał, ale postaram się pisać składnie.
Sprawa jest kontynuacją historii ze strony 88 i dotyczy tego samego numeru. Okazało się, że karta jednak przyda się wcześniej, nie włączyłem więc usługi Wakacje i zacząłem z karty korzystać. Podczas rutynowego sprawdzania dostępnych pakietów okazało się, że na Plushu od 17 października jest już nabite ok. 1000 zł! Gdy wróciło mi krążenie, przeprowadziłem małe śledztwo - i tak, w odpowiedzi na reklamację było napisane, że Wakacje będą aktywne od 17 października, ale, po pierwsze, nikt o to nie prosił, po drugie, informacja ta była pod koniec pisma, po stwierdzeniu o uznaniu reklamacji i planowanej korekcie - więc nikt tego nawet nie czytał, spodziewając się zwyczajowych formułek marketingowych.
Napiszę tak: jak dotąd traktuję sprawę jako koszmarne nieporozumienie, łatwe do wyjaśnienia, i nie mieści mi się w głowie, iż Operator mógłby traktować tę kwotę jako wymagalną, nie będę się więc wygłupiał i pisał, co, komu i gdzie zrobię :) Zwyczajnie - bardzo proszę o wyjaśnienie sytuacji i anulowanie tych naliczeń.
Dziękuję. Odpowiedź nawet już przyszła - że mam wskazać kwestionowaną pozycje na fakturze :) Faktura nie została jeszcze wystawiona, temat dotyczy bieżącego okresu rozliczeniowego, rozpoczętego 17 października. Czy możemy coś przyspieszyć ZANIM ta faktura zostanie wystawiona, czy przygotowywać żonę na papiórek z czterocyfrową kwotą?
Witam,
wraz z moją partnerką chciałbym skorzystać z oferty Plus Abo Duet.
Ja mam numer na karę u innego operatora, ona obecnie ma numer na kartę w Plusie (po rezygnacji z abonamentu). Oczywiście oba numery zarejestrowane na nas osobno.
Pytanie pojawia się takie jak to technicznie zrobić, żeby było bezboleśnie. Oczywiście interesuje mnie jedna faktura na dwa numery, które fizyczne będą nalezały do innej osoby.
qunter1 pisze:Oczywiście interesuje mnie jedna faktura na dwa numery, które fizyczne będą nalezały do innej osoby.
Sugeruję, aby przed podpisaniem umowy w ofercie abonamentowej, żona bezpłatnie przerejestrowała numer na Twoje dane. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj. Natomiast dzięki konsolidacji kont, wystawiana będzie jedna faktura za wszystkie posiadane numery.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
qunter1, inaczej nie będzie rabatu 5zł za każdy numer. Abonament w Plush nie może być na dwie różne osoby, jeśli chcesz rabat. http://www.plushbezlimitu.pl/duety