Strona 4 z 5

Re: Brak Internetu

: 26 lip 2018, o 14:41
autor: Daniel_Plus
Granatowy13, w jakim urządzeniu jest karta SIM: w telefonie, czy w routerze (modemie)? Podaj proszę model urządzenia. W usłudze Plus Internet powinieneś ustawić APN: internet, a w Plus Abonament: plus. Czy urządzenie pokazuje dostępny zasięg?

karta nie działa w routerach modemach

: 18 wrz 2018, o 15:41
autor: ZientulaEXP
Witam mam od wczoraj kartę plusa internetu bez umowy i jak się okazuje jest to jedyna karta której internet działa tylko w telefonie i nie mogę jej umieścić w routerze ani modemie bo nie łączy się. Czemu nowa karta sim nie łączy mnie z internetem a każda inna z plusa spokojnie śmiga na routerze modemie? :?:

Re: Brak Internetu

: 18 wrz 2018, o 15:55
autor: Michał_Plus
ZientulaEXP, jaka jest taryfa na karcie? Sprawdź jaki masz ustawiony APN do tej karty w modemie. Po zmianie APN sugerowany jest restart urządzenia.

Brak internetu

: 29 wrz 2018, o 22:07
autor: Kamek
Witam, otóż mam mixa 5 i mam 4gb internetu, ale problem w tym że mi on nie działa. Transfer danych jest włączony, wifi wyłączone, a APN jest skonfigurowany, lecz dalej mi on nie działa. Wysyłałem SMS żeby sprawdzić usługi, i internet mam włączony od plusa. Może jest to związane z tym, że wczoraj brałem nowy telefon po przedłużeniu umowy i miałem robiony duplikat karty sim, lecz normalnie mogę dzwonić i smsowac. Zasięg też jest. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.

Re: Brak Internetu

: 1 paź 2018, o 10:03
autor: Michał_Plus
Kamek, podaj jaki masz ustawiony APN i pozostałem parametry konfiguracji.

Re: Brak Internetu

: 2 paź 2018, o 14:55
autor: Kamek
Nazwa: Plus apn: plus MCC:260 MNC:01 Typ uwierzetylnienia: PAP Typ APN: default Protokół APN i protokół APN roamingu: IPv4

Re: Brak Internetu

: 2 paź 2018, o 15:10
autor: Michał_Plus
Kamek, ustaw typ APN na default, supl. Wykonaj restart urządzenia i sprawdź czy działa.

Re: Brak Internetu

: 2 paź 2018, o 21:19
autor: Kamek
Michał_Plus pisze:Kamek, ustaw typ APN na default, supl. Wykonaj restart urządzenia i sprawdź czy działa.
Nie działa dalej

Re: Brak Internetu

: 3 paź 2018, o 10:26
autor: Michał_Plus
Kamek, czy masz możliwość sprawdzenia karty SIM na innym urządzeniu?

Re: Brak Internetu

: 5 paź 2018, o 13:34
autor: Kamek
Michał_Plus pisze:Kamek, czy masz możliwość sprawdzenia karty SIM na innym urządzeniu?
Nie mam, jutro ide do oddzialu plusa sprawdzic co i jak

Re: Brak Internetu

: 9 lis 2018, o 09:04
autor: jovi123
Od dwóch dni mam problem co chwila na ułamek sekundy ginie zasięg i rozłącza wszystkie procesy ,kończy połączenia , kończy streaming i pobierania generalnie bez możliwości użytkowania usług czy ktoś z Plusa może mi pomóc? nie wiem czy wyszła reklamacja bo mnie rozłącza to pierwsza sytuacja od dwóch lat

Re: Brak Internetu

: 9 lis 2018, o 12:00
autor: Daniel_Plus
jovi123, podaj proszę:
- lokalizację (ulica, miejscowość);
- model urządzenia;
- datę i godzinę ostatniego rozłączenia.

Czy korzystasz z anteny zewnętrznej? Czy łączysz się z internetem przez Wi-Fi, czy na kablu?

Re: Brak Internetu

: 9 lis 2018, o 12:28
autor: jovi123
Daniel_Plus pisze:jovi123, podaj proszę:
- lokalizację (ulica, miejscowość);
- model urządzenia;
- datę i godzinę ostatniego rozłączenia.
Czy korzystasz z anteny zewnętrznej? Czy łączysz się z internetem przez Wi-Fi, czy na kablu?
jak wysłać prywatną wiadomość?

Re: Brak Internetu

: 9 lis 2018, o 12:29
autor: Daniel_Plus
jovi123, możesz przesłać wiadomość na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oprócz wymienionych danych możesz też podać numer, którego dotyczy sprawa.

Re: Brak Internetu

: 9 lis 2018, o 12:52
autor: jovi123
dlaczego w routerze B315 automatycznie ustawia się APN internet nie plus ? kiedy chcę dodać nowy profil w miejsce użytkownik i hasło automatycznie wpisują się dane admin i hasło do modemu i nie mogę tego zmienić