Wolny internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lut 2021, o 22:42
Re: Wolny internet
O innych porach dnia sytuacja wygląda praktycznie identycznie, nie zrozumiałe jest to dla mnie bo wydaje mi się że prędkość pobierania powinna być w przedziale 30Mb/s a nie do 10Mb/s
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
Flok972, masz możliwość sprawdzić i podać parametr SINR?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Oczywiście, SINR wynosi w przedziale od 7 do nawet 13 dB.
EDIT:
Gorzej jest z RSRP bo wynosi ono tak od -92 do -100.
EDIT:
Gorzej jest z RSRP bo wynosi ono tak od -92 do -100.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2021, o 08:21 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim. Chcąc uzupełnić wcześniejszą wypowiedź gdy brak nowych wpisów proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim. Chcąc uzupełnić wcześniejszą wypowiedź gdy brak nowych wpisów proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
Flok972, wyniki wskazują na obciążenie stacji z uwagi na duża liczbę użytkowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Obicążenie stacji hm, trwa to już ponad 2 tyg to kiedy można oczekiwać tego że internet za który płacę będzie działać w końcu normalnie, jaja sobie robicie z ludzi.
SINR wynosi już -2, -4
Post2 mar 2021, o 21:39
RSRQ jest też na poziomie -18 co jest tragiczne jak to rozwiązać?
SINR wynosi już -2, -4
Post2 mar 2021, o 21:39
RSRQ jest też na poziomie -18 co jest tragiczne jak to rozwiązać?
Ostatnio zmieniony 3 mar 2021, o 17:55 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie pisz posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Nie pisz posta pod postem. Używaj opcji edycji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
Flok972, RSRQ określa jakość sygnału. Masz możliwość instalacji anteny zewnętrznej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Możliwość mam, tylko w jaki sposób i jaką antenę wybrać?
Post4 mar 2021, o 20:31
I jeszcze ten SINR a wyniki są jeszcze gorsze niż były bo teraz już niżej od 1Mb/s
Post4 mar 2021, o 20:31
I jeszcze ten SINR a wyniki są jeszcze gorsze niż były bo teraz już niżej od 1Mb/s
Ostatnio zmieniony 5 mar 2021, o 15:49 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie pisz posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Nie pisz posta pod postem. Używaj opcji edycji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
Flok972, temat dotyczący anten znajduje się tutaj. Niestety, nie mogę polecić konkretnego modelu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tragiczna prędkość internetu od miesiąca
Witam.Mam 5 kresek lte a od miesiacą predkość nie przekracza 0.50 downloadu i 0.20 uploudu.Co mam zrobić w takim wypadku.Gdy dzwonię na infolinie to podobno wszystko jest dobrze.Mieszkam w Lubawie województwo Warmińsko-Mazurskie.Może jakieś zmiany ustawienia routera pomogą.Przed tym dużym osłabieniem prędkość sięgała 60mbps
Ostatnio zmieniony 16 mar 2021, o 14:23 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Wolny internet
Witaj akfa12,
- sprawdź proszę, czy pakiet podstawowy masz wykorzystany.
- sprawdź proszę, czy pakiet podstawowy masz wykorzystany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Mam 250gb internetu.Nie siedziałem wgl i jest wykorzystane tylko 30gb
Re: Wolny internet
Na jakim paśmie masz takie osiągi.
Zrób pomiary na innych jeśli posiadasz takowe w swojej lokalizacji.
Ja takie osiągi mam na 900 ,ale na 2100 już mam 50 mbit. Może sprzęt ci się przełączył własnie na to obciążone .
Zrób pomiary na innych jeśli posiadasz takowe w swojej lokalizacji.
Ja takie osiągi mam na 900 ,ale na 2100 już mam 50 mbit. Może sprzęt ci się przełączył własnie na to obciążone .
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Wolny internet
Wrzuć screen z plus online z zużyciem pakietów. Takie same prędkości masz przez cały dzień (rano, w środku dnia, wieczorem, po północy)? Bo jak tak to na 99% to ograniczenie prędkości w ramach FUP i najwyraźniej wykorzystałeś więcej niż myślisz.akfa12 pisze:Mam 250gb internetu.Nie siedziałem wgl i jest wykorzystane tylko 30gb
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Witam. Od 3 dni Państwa usługi działają jak ...... zarówno zasięg jak i internet
Mam dwie usługi:
1. Internet. Tu osiągam zawrotne prędkości pobierania i wysyłania 0,5 mega
2. Telefon na zupełnie innej karcie SIM ale prędkości podobne i to jak mam szczęście bo czasami pokazuje 0,01
I to wszystko chwilę po tym jak mogłem rozwiązać umowę. Przypadek!? Bajek o przeciążeniu sieci nie kupuje. Do tej pory wszystko chodziło dobrze. Przeszła data rozwiązania umowy i wszystko przestało działać
Żona ma telefon w innej sieci i wszystko działa jak trzeba.
Mój telefon w innych lokalizacjach też działa jak trzeba. Problem jest jedynie w miejscu zamieszkania.
Pakiety danych nie są wyczerpane, ustawienia sieciowe dobrze skonfigurowane. Problem z zasięgiem i internetem pojawił się z dnia na dzień i tak jak pisałem powyżej jedynie w miejscu zamieszkania.
W wiadomości prywatnej mogę podać dokładny adres. Problem był zgłaszany przez infolinię ale nie mam żadnej informacji zwrotnej. Numer zgłoszenia C00000001733119.
Mam dwie usługi:
1. Internet. Tu osiągam zawrotne prędkości pobierania i wysyłania 0,5 mega
2. Telefon na zupełnie innej karcie SIM ale prędkości podobne i to jak mam szczęście bo czasami pokazuje 0,01
I to wszystko chwilę po tym jak mogłem rozwiązać umowę. Przypadek!? Bajek o przeciążeniu sieci nie kupuje. Do tej pory wszystko chodziło dobrze. Przeszła data rozwiązania umowy i wszystko przestało działać
Żona ma telefon w innej sieci i wszystko działa jak trzeba.
Mój telefon w innych lokalizacjach też działa jak trzeba. Problem jest jedynie w miejscu zamieszkania.
Pakiety danych nie są wyczerpane, ustawienia sieciowe dobrze skonfigurowane. Problem z zasięgiem i internetem pojawił się z dnia na dzień i tak jak pisałem powyżej jedynie w miejscu zamieszkania.
W wiadomości prywatnej mogę podać dokładny adres. Problem był zgłaszany przez infolinię ale nie mam żadnej informacji zwrotnej. Numer zgłoszenia C00000001733119.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2021, o 10:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
Re: Wolny internet
Witaj Squalo,
- przepraszam za te utrudnienia. Wynikają one z prac, które odbywają się na stacji BT16207.
Instalujemy tam właśnie pasma: L2100, L2600 oraz 5G.
Prace mają potrwać do jutra.
- przepraszam za te utrudnienia. Wynikają one z prac, które odbywają się na stacji BT16207.
Instalujemy tam właśnie pasma: L2100, L2600 oraz 5G.
Prace mają potrwać do jutra.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ