Wolny internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 cze 2021, o 19:05
Re: Wolny internet
Jestem trochę zielony w tym i jeśli mogę spytać jak mogę to sprawdzić
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5669
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
DerSal, jeśli to modem/router to informacje powinny być w panelu admina. Informacja znajduje się w instrukcji. Jeśli telefon to polecam instalację programu Network Cell Info i dokonanie testu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Niestety nie mam dostępu do panelu na komputerze gdyż ktoś z mojej rodziny zmienił hasło i nie wiem czy wejdę ale jutro spróbuję w wolnym czasie natomiast zaraz wyślę pomiary przez telefon
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5669
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
DerSal, parametry są niestety bardzo słabe. Może to znacząco wpływać na prędkość sieci. Sprawdź czy w teście jest podany parametr Cell ID.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Jeśli chodzi o to to proszę. Natomiast jutro może mi się uda wejść na panel admina w komputerze. Jeśli u mnie stacja działa prawidłowo to czemu mam taki słaby zasięg i słaby net co chwilę. Jeśli można co mogę jeszcze zrobić. Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5669
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
DerSal, niestety nie. Zasięg i prędkość jest uzależniona od wielu czynników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Dobrze rozumiem że nie pomożecie mi z internetem. Cieszę się :) kolejna awaria z rzędu i nic nie potraficie z tym zrobić. Tak długo problemów nie było i znowu musiało się coś wydarzyć. Nie tylko ja narzekam ale też inni klienci. Zawiodłem się na was.. Dziękuję za wszystko dowidzenia
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5669
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
DerSal, sugeruje przesłać reklamację na bok@plus.pl"target="_blank. Technicy dokładnie sprawdzą co się dzieje. Jeśli podasz numer zgłoszenia, jaki otrzymasz w wiadomości zwrotnej, postaram się przyśpieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tragiczny transfer od tygodnia - ktoś? coś?
Czy jest tu ktoś z Plusa kto sprawdzi mi co dzieje się z moim zgloszeniem awarii? Mogę podać numer zgłoszenia. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić, internet od tygodnia max 70 kbit/s. Zgłaszałem w zeszlym tygodniu i cisza. Internetu potrzebuję do pracy, rachnek przyjdzie pewnie jak zwykle chociaż usługi tak jakby nie było. Koszmar. Czy technicy mają jakiś określony czas na sprawdzenie stacji czy tak sobie może to wisieć do świąt bożego narodzenia? Stojąc bezpośrednio pod stacją mam takie same transfery na różnych modemach i telefonach. Max 100kbit/s i pingi 300ms. Zlitujcie się w końcu
Ostatnio zmieniony 7 lip 2021, o 15:12 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Tragiczny transfer od tygodnia - ktoś? coś?
erol,
- podaj proszę numer zgłoszenia. Sprawdzimy co się da zrobić.
- podaj proszę numer zgłoszenia. Sprawdzimy co się da zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 156
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
-
- V.I.P.
- Posty: 1305
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Wolny internet
Niski poziom sygnału RSRP masz -108 z każdym dBm niżej pewnie było by lepiej, a upload jest w dużej mierze zależny od poziomy sygnału bo to Twój router czy urządzenie na którym korzystasz wysyła dane do BTS'a.
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 156
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: Wolny internet
Nie powinien też spaść download? Ten jest taki sam jak pod BTS-em.
-
- V.I.P.
- Posty: 1305
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Wolny internet
W skrócie BTS "mocniej nadaje" niż urządzenie po Twojej stronie. Przy lepszym RSRP możliwe z DL też wzrośnie.
EDIT: tak jeszcze sprawdziłem cell ID:
2600 41015 41553 11 10637579
Dobra widzę ze masz B315 czyli router bez agregacji, na 1800 MHz (nie pamiętam czy w tym routerze można zmieniać w standardowym sofcie pasma - sprawdź) pewnie będziesz miał lepszy poziom sygnału i lepszy UL, ale jeśli jest to pasmo bardziej zapchane to będzie niższy DL do sprawdzenia. Dobrze by było mieć jednak router z cat 6 minim wtedy była by agregacja 2 pasm.
EDIT: tak jeszcze sprawdziłem cell ID:
2600 41015 41553 11 10637579
Dobra widzę ze masz B315 czyli router bez agregacji, na 1800 MHz (nie pamiętam czy w tym routerze można zmieniać w standardowym sofcie pasma - sprawdź) pewnie będziesz miał lepszy poziom sygnału i lepszy UL, ale jeśli jest to pasmo bardziej zapchane to będzie niższy DL do sprawdzenia. Dobrze by było mieć jednak router z cat 6 minim wtedy była by agregacja 2 pasm.
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 156
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: Wolny internet
Dzięki. Jest tak jak piszesz. Po wymuszeniu pasma LTE1800 UP rośnie do nawet 10-12 Mbps, zaś DL spada z ponad 50 Mbps na kilkanaście Mbps. Ten router ma soft Plusa, nie da się tu wymuszać pasm. Wymuszałem jakąś aplikacją na Windows10, już nie pamiętam jaką.
Mam 5 km do BTS-a, jedynego w okolicy, w dodatku przez las, stąd takie parametry sygnału.
Muszę pomyśleć o zmianie routera. Polecisz jakiś do powiedzmy 500 zł? Oczywiście chodzi o stacjonarny. Pomyślałem o Huawei B535-232. Mam też okazję niedrogo kupić Huawei B525s-23a (z T-Mobile). Ten drugi pozwala na agregację pasm 1800+2600, ale nie wiem, czy 900+1800(?). Na pewno 800+1800...
Mam 5 km do BTS-a, jedynego w okolicy, w dodatku przez las, stąd takie parametry sygnału.
Muszę pomyśleć o zmianie routera. Polecisz jakiś do powiedzmy 500 zł? Oczywiście chodzi o stacjonarny. Pomyślałem o Huawei B535-232. Mam też okazję niedrogo kupić Huawei B525s-23a (z T-Mobile). Ten drugi pozwala na agregację pasm 1800+2600, ale nie wiem, czy 900+1800(?). Na pewno 800+1800...