MiG41 pisze: ↑25 sie 2023, o 12:19
Autor napisał "gdyby sieć energetyczna Ci zdychała podczas deszczu?" ,więc to nie on twierdzi ,że sieć energetyczna zdycha.
Ale porównuje telefonie komórkową do sieci energetycznej podczas deszczu, nie? A ja (i nie tylko zresztą ja) mu tłumaczę że to dwie zupełnie inne rzeczy. Chyba zaczynasz odjeżdżać od tego z czego ta dyskusja się wywodzi, stad takie zdziwienie... Pomału, przeczytaj od nowa Poza tym nikt tu nigdzie nie twierdzi że siec energetyczna zdycha od deszczu... :-] (chociaż pośrednio można postawić takie stwierdzenie, np w stosunku do awarii spowodowanej skutkami burzy).
Czyli to jest awaria i nie dzieje się podczas każdej burzy , ale jeśli by się działo podczas każdej burzy to nie byłaby to awaria tylko po prostu celowe działanie.
MiG41 pisze: ↑25 sie 2023, o 12:41
Czyli to jest awaria i nie dzieje się podczas każdej burzy , ale jeśli by się działo podczas każdej burzy to nie byłaby to awaria tylko po prostu celowe działanie.
I analogicznie jest tutaj. Na pewno nie uwierzę, że dzieje się to podczas każdej burzy A burza burzy nie równa.
Tylko w telefonii komórkowej ja bym tego awarią nie nazywał, a zakłóceniem toru transmisyjnego przez czynniki atmosferyczne - jest to własność toru transmisyjnego, który jest powietrzem i to niestety niekorzystna własność (wada).
Autor napisał ,że podczas każdej...
Mi też telewizja czy to naziemna czy to satelitarna przestaje działać na parę minut ( ale internet LTE o dziwo jest , a jest na radiolinii ,choć radiolinia radiolinii nie równa , kwestia odległości ,a tu ze 2km do następnej ) , jak faktycznie jest bardzo silna burza w okolicy , No ale to jest 5 min i przechodzi , i takie coś jest naprawdę rzadko , ale jeśli byle deszcz powoduje ,że radiolinia nie działa, a wytłumaczeniem jest , że jest wrażliwa na takie rzeczy ,no to przesada.
Witam, od około 7 lat używam ODU IDU 200. Przez te kilka o lat nie miałem większych problemów z urządzeniem. Prędkość w mojej miejscowości nie jest najgorsza ok 10mb/s w obie strony.
Proszę o poradę czy warto zmienić na ODU IDU 300 czy jest szansa że prędkość się zwiększy, czy też nie ma sensu inwestować w ten sprzęt. Koszt zakupu to ok 1000zł Ok 5km ode mnie jest zasięg sieci 5g
Leon212 pisze: ↑19 wrz 2023, o 13:31
Witam, od około 7 lat używam ODU IDU 200. Przez te kilka o lat nie miałem większych problemów z urządzeniem. Prędkość w mojej miejscowości nie jest najgorsza ok 10mb/s w obie strony.
Proszę o poradę czy warto zmienić na ODU IDU 300 czy jest szansa że prędkość się zwiększy, czy też nie ma sensu inwestować w ten sprzęt. Koszt zakupu to ok 1000zł Ok 5km ode mnie jest zasięg sieci 5g
Na pewno z 5km nie będzie 5G , ale est szansa ,że będzie agregacja pasm LTE , ktorej ODU IDU 200 nie ma ( LTE cat.4). Nie znając dokładnej lokalizacji trudno będzie to stwierdzić , ale najprostszym sposobem byłoby wejście na dach z w miarę współczesnym telefonem ( LTE z agregacją trzech lu więcej pasm) , z kartą Plusa , i porównać prędkości.
Dzięki za pomoc. Sprawdzę to dzisiaj z telefonem. Wybiorę się na dach. Ok 5km ode mnie jest kilka anten. Rozumiem, że ODU mam skierować strzałka w stronę anteny. Na rancie jest taka pogrubiona strzałka.
Czy do urządzenia ODU 300 można podłączyć dodatkową antenę żeby był lepszy odbiór?
Leon212 pisze: ↑21 wrz 2023, o 14:27
Rozumiem, że ODU mam skierować strzałka w stronę anteny. Na rancie jest taka pogrubiona strzałka.
Tak, a tak w ogóle to podaj lokalizacje to będzie można coś więcej podpowiedzieć.
Leon212 pisze: ↑21 wrz 2023, o 14:27
Czy do urządzenia ODU 300 można podłączyć dodatkową antenę żeby był lepszy odbiór?
Tak jest tam gniazdo antenowe, ale ja bym się na Twoim miejscu zastanowił czy nie zdecydować się na nowsze urządzenie podobnego typu ale już z obsługą 5G: ZTE MC889 5G + Router WiFi - ZTE T3000
Witam czy da radę zdjąć simlock z urządzenia odu 300 nie posiadając faktury zakupu i umowy oczywiście sprzęt spłacony w całości. Nawet opcja odpłatna ?
gombej, do zdjęcia potrzebny jest dowód zakupu. Jeśli go nie posiadasz napisz na bok@plus.pl i podaj swoje dane osobowa, odnajdziemy informacje o Twojej umowie i zostanie wysłany duplikat. .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ