Problem z transmisją danych

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: IzabelaR88 »

Wyświetla się 'brak połączenia z internetem'. Na innym telefonie jest to samo.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Ewa_Plus »

IzabelaR88,
- czy MMS-y możesz wysyłać?
Sprawdź też (w aplikacji Plus online), czy pakiet internetowy nie został wyczerpany.
Jeśli są jeszcze w nim jednostki, to prośba o ponowną konfigurację telefonu, najlepiej przez tę stronę. Po zapisaniu konfiguracji, wyłącz i włącz telefon.
Jeżeli problem nie ustąpi, to podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: IzabelaR88 »

Pakiet internetowy nie został wyczerpany, tego jestem pewna. MMS'a również nie mogę wysłać. Podeślę Pani mój numer telefonu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Ewa_Plus »

IzabelaR88 ,
- dziękuję, mail dotarł. Przekazałam sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Joanna_Plus »

IzabelaR88,

prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania transmisji danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: IzabelaR88 »

Nie bardzo rozumiem co mam zrobić ;)

Edit:
Wyłączyłam i włączyłam telefon i dalej nic, wyciągałam również kartę sim i dalej nic.
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2018, o 10:25 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Ewa_Plus »

IzabelaR88,
- spróbuj ponownie skonfigurować swój telefon korzystając z tej strony.
Po zapisaniu ustawień zerknij, jaki APN jest wpisany (powinien być APN: Plus), a następnie wyłącz i włącz telefon.
Czy po tej czynności dalej nie udaje się nawiązać żadnego połączenia z Internetem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: IzabelaR88 »

Dziękuję, już działa. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Ewa_Plus »

IzabelaR88,
- cieszę się, że mogłam pomóc :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawelpiwo
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 11 wrz 2018, o 11:39

bardzo wolna transmisja danych

Post autor: pawelpiwo »

Witam
Od kilku dni jestem użytkownikiem telefonu Huawei p20 LITE i mam problem z transmisją danych pomimo posiadania zasięgi LTE.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Marta_Plus »

Witaj pawelpiwo,

jaki APN masz ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mruwa88
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 9 lut 2015, o 17:09

Brak połączenia z Internetem po cesji.

Post autor: mruwa88 »

Jak w temacie numer który dzisiaj rano byl przeniesiony na innego użytkownika, od kilku godzin nie ma dostępu do internetu, tj nie ma transmisji danych, konfiguracja oraz sprzęt na pewno sprawny, kwestia leży raczej w sieci.
Co możne być przyczyną?
Ostatnio zmieniony 8 paź 2018, o 07:59 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Brak podpisu też jest podpisem
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Basia_Plus »

mruwa88,

czy transmisja danych jest włączona w telefonie?
Spróbuj aktywować usługę GPRS, wysyłając SMS-a na bezpłatny numer 2601 o treści: dodaj PlusKod5 gprs lub skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emarti
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Billing transmisji danych

Post autor: emarti »

Patrząc na billing z transmisji danych dość często widzę że po północy czy nawet wczoraj o 18 pobranych zostało dużo danych np. 650 MB czy 300 MB gdzie w tym czasie nic takiego nadzwyczajnego nie robiłem z telefonem. Czy można sprawdzić co powoduje pobieranie takich danych z pakietu? Czy jest możliwość wglądu w bardziej szczegółowy billing?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Marta_Plus »

emarti,

zużycie danych może być związane na przykład z aplikacjami działającymi w tle lub aktualizacją tych aplikacji.
emarti pisze:Czy można sprawdzić co powoduje pobieranie takich danych z pakietu? Czy jest możliwość wglądu w bardziej szczegółowy billing?
Niestety nie posiadamy wglądu do takich informacji. Za co została naliczona transmisja danych możesz orientacyjnie weryfikować z pozycji telefonu, na przykład przez menu "Licznik danych".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ