Pszczyńska 254
Problem z transmisją danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 mar 2023, o 23:21
Re: Problem z transmisją danych
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z transmisją danych
Simon77, stacja działa prawidłowo. Jakie są dokładne wyniki speed testu: DL/UL?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z internetem w telefonie
Dzień dobry,
Mam problem z internetem w telefonie. Od jakiś dwóch godzin mimo pełnego sygnału i pokazywania połączenia z 5G mam brak rzeczywistego połączenia z Internetem. Pakiet się nie wyczerpał, to pierwsza taka sytuacja.
Mam problem z internetem w telefonie. Od jakiś dwóch godzin mimo pełnego sygnału i pokazywania połączenia z 5G mam brak rzeczywistego połączenia z Internetem. Pakiet się nie wyczerpał, to pierwsza taka sytuacja.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2023, o 14:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z transmisją danych
Witaj Kika3342,
po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) sytuacja nie ulega poprawie? O jaką lokalizację chodzi?
po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) sytuacja nie ulega poprawie? O jaką lokalizację chodzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak internetu w telefonie na obszarze Warszawy
Dzień dobry,
W ostatnim czasie zmagam się z brakiem/mocnym spowolnieniem internetu w telefonie na obszarze warszawskiego Solca (okolice ulic Górnośląskiej oraz Hoene-Wrońskiego). Problem jest szczególnie dotkliwy wewnątrz pomieszczenia, gdzie internet nie działa w ogóle, mimo iż teoretycznie wyświetlane są 3-4 kreski zasięgu i ikona LTE. Sytuacja ta nie ma związku z urządzeniem. Sprawdzałem to na dwóch telefonach – Iphonie oraz Huawei. Obydwa urządzenia są w PLUSH na abonament, różne numery. Wystarczy odjechać kawałek dalej, by internet działał bez zarzutu. Jeszcze jakiś czas temu nie było w tym miejscu choćby najmniejszych tego typu problemów. Sytuacja ta ma miejsce co najmniej od 27 października br. – wtedy problem odnotowałem po raz pierwszy. Od tego czasu nic się w tej kwestii nie zmieniło. W związku z powyższym chciałbym się zwrócić z uprzejmą prośbą o wyjaśnienie przyczyn tego problemu. Czy jest to ogólna awaria występująca na tym obszarze, a jeśli tak, to kiedy można się spodziewać jej naprawienia? Jeśli to nie awaria, to z czego wynika problem? Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie,
Prezus
W ostatnim czasie zmagam się z brakiem/mocnym spowolnieniem internetu w telefonie na obszarze warszawskiego Solca (okolice ulic Górnośląskiej oraz Hoene-Wrońskiego). Problem jest szczególnie dotkliwy wewnątrz pomieszczenia, gdzie internet nie działa w ogóle, mimo iż teoretycznie wyświetlane są 3-4 kreski zasięgu i ikona LTE. Sytuacja ta nie ma związku z urządzeniem. Sprawdzałem to na dwóch telefonach – Iphonie oraz Huawei. Obydwa urządzenia są w PLUSH na abonament, różne numery. Wystarczy odjechać kawałek dalej, by internet działał bez zarzutu. Jeszcze jakiś czas temu nie było w tym miejscu choćby najmniejszych tego typu problemów. Sytuacja ta ma miejsce co najmniej od 27 października br. – wtedy problem odnotowałem po raz pierwszy. Od tego czasu nic się w tej kwestii nie zmieniło. W związku z powyższym chciałbym się zwrócić z uprzejmą prośbą o wyjaśnienie przyczyn tego problemu. Czy jest to ogólna awaria występująca na tym obszarze, a jeśli tak, to kiedy można się spodziewać jej naprawienia? Jeśli to nie awaria, to z czego wynika problem? Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie,
Prezus
Ostatnio zmieniony 2 lis 2023, o 12:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z transmisją danych
Witaj Prezus,
we wskazanym rejonie mamy odnotowane pojedyncze przypadki dotyczące wolnej transmisji danych. Prześlij zatem proszę zgłoszenie w tej sprawie wraz z numerem telefonu poprzez ten formularz.
we wskazanym rejonie mamy odnotowane pojedyncze przypadki dotyczące wolnej transmisji danych. Prześlij zatem proszę zgłoszenie w tej sprawie wraz z numerem telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Problem z transmisją danych
A na Roztoczu mega szybki internet Plusa, 23.9 Mb/s pobieranie i aż 1.15 Mb/s wysyłanie. A konsul twierdzi, że mam być zadowolony z tego co jest.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Przesył danych.
Przebywam w NL, ostatnio zauważyłem, że mam jakieś wysyłanie danych w nocy, jest to kilka pakietów po 15-20 KB, czasem 2MB. Telefon ma wyłączony internet komórkowy, a włączone wifi. Czy można sprawdzić co to jest i dlaczego tak się dzieje. Do normalnego użytkowania mam kartę miejscowego opa, numer plusa używany do dzwonienia do Polski przez wifi.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2024, o 10:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52
Re: Problem z transmisją danych
U mnie mobilny Internet od roku działa maksymalnie na H+ od roku. A wcześniej LTE śmigało bez problemów. A żeby wyslać MMS-a latam, jak głupi po domu i szukam zasiegu.I gdzie jest problem?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z transmisją danych
Uzytkownik+, jakie masz parametry sygnału? Sprawdzisz je np. w aplikacji Network Cell Info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z transmisją danych
Nie masz LTE nigdzie? W żadnym miejscu w Polsce nie tylko że w domu?
Masz na pewno aktywne LTE w taryfie, powinno być domyślnie ale różnie bywa, jeśli nie to:
"Aby aktywować Usługę LTE Abonent musi posiadać kartę USIM LTE wspierającą technologię LTE 7
i wpisać w swoim telefonie krótki kod: *101*11*24# zatwierdzony przyciskiem „zadzwoń” lub zalogować się do Plus Online: www.online.plus.pl."
Korzytasz z wifi calling ? Tak także możesz wysyłać mms przez wifi, sms i dzwonić.
Masz na pewno aktywne LTE w taryfie, powinno być domyślnie ale różnie bywa, jeśli nie to:
"Aby aktywować Usługę LTE Abonent musi posiadać kartę USIM LTE wspierającą technologię LTE 7
i wpisać w swoim telefonie krótki kod: *101*11*24# zatwierdzony przyciskiem „zadzwoń” lub zalogować się do Plus Online: www.online.plus.pl."
Korzytasz z wifi calling ? Tak także możesz wysyłać mms przez wifi, sms i dzwonić.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52
Re: Problem z transmisją danych
Takie... . A LTE nie mam w domu. Na zewnątrz... zależy, gdzie jestem.Michał_Plus pisze: ↑2 kwie 2024, o 15:42 Uzytkownik+, jakie masz parametry sygnału? Sprawdzisz je np. w aplikacji Network Cell Info.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z transmisją danych
Uzytkownik+, słabe parametry dla pasma 900. Niestety nie ma obecnie planów na nowe stacje w tym rejonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52
Re: Problem z transmisją danych
Czyli nie ma sensu przedłużać umowy. Bo płacić za coś, co działa słabo nie ma sensu.
Re: Problem z transmisją danych
Czy używasz wifi calling w domu https://www.plus.pl/wificalling ? Jesli nie to aktywuj smsem lub ussd kodem. Wtedy wszystkie te problemy się rozwiązują w miejscach z gorszym zasięgiem a dostępem do wifi.