Strona 3 z 7

Od wczoraj ne dziala internet w telefonie

: 8 mar 2019, o 08:34
autor: espresso
Czy ktoś ma problem z internetem - danymi komórkowymi? Nie działa mi od wczoraj. Na wifi, też z plusa wszystko ok.

Re: Problem z transmisją danych

: 8 mar 2019, o 12:53
autor: Ewa_Plus
espresso,
- na czym dokładnie polega problem z Internetem? Czy strony ładują się bardzo wolno, czy może jakiś komunikat się pojawia?

Brak internetu podczas cesji

: 9 sie 2021, o 23:28
autor: Kominek12
Hej. Mam mały problem jeśli chodzi o korzystanie z internetu w telefonie, bo nie wiem czy to jest normalna sytuacja czy jednak nie. Z mamą pojechałam zrobić cesję umowy na siebie i dodatkowo wzięłam na siebie internet. Po jakichś dwóch godzinach przestał mi działać internet w telefonie, nie mam możliwości włączenia transmisji danych. Próbowałam już wszystkich sposobów - konfiguracji ręcznej, automatycznej, resetowania ustawień internetu, włączania i wyłączania telefonu i nic. Dalej nie mogę korzystać z internetu. Dodatkowo przy dobieraniu internetu pracownik zapytał się mnie czy to będzie router czy mobilny, odparłam, że tylko router i nie wiem czy tym sposobem nie wyłączył mi dostępu do internetu w telefonie, ale w informacjach na plus online mam pokazane, że LTE jest aktywne, tak samo jak pakiet internetowy. Czy problem leży w tym, że jeszcze nie dostałam informacji o tym, że cesja już się zrobiła czy jednak w czymś innym?

Re: Problem z transmisją danych

: 10 sie 2021, o 11:48
autor: Joanna_Plus
Witaj Kominek12,
Kominek12 pisze:Po jakichś dwóch godzinach przestał mi działać internet w telefonie
Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?
Kominek12 pisze:Z mamą pojechałam zrobić cesję umowy
Ten numer był w trakcie kontraktu czy już po okresie promocyjnym?

Re: Problem z transmisją danych

: 4 wrz 2021, o 20:11
autor: huba21
Witam, mam problem z transmisją danych po cesji numeru. Nie działa mi transmisja danych komórkowych. Problem pojawił się, zaraz po dokonaniu cesji numeru. Przed cesją wszystko było w porządku. Wszystkie ustawienia sieci w telefonie są w porządku, były na nowo pobrane, APN PLUS, transmisja danych komórkowych włączana i wyłączana nic to nie pomaga, tak samo wyłączanie i włączanie telefonu nie skutkuje, w innym telefonie to samo. Połączenia, SMS czy MMS działają normalnie. Prośba o pomoc.

Re: Problem z transmisją danych

: 4 wrz 2021, o 23:07
autor: Ron
Moje ustawienia poniżej, proszę porównaj. Samsung.
Dodatkowo sprawdź w aplikacji czy aktywne masz LTE w sieci.

Obrazek
Obrazek

Re: Problem z transmisją danych

: 6 wrz 2021, o 10:14
autor: Basia_Plus
Witaj huba21,
huba21 pisze: Nie działa mi transmisja danych komórkowych.
jak obecnie wygląda sytuacja? Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia z internetem?

Brak sieci w 3 numerach podpiętych pod główny numer

: 3 cze 2022, o 08:25
autor: Kanikaze666
Szanowni Państwo,

Od 4 dni mam problem z Internetem. 3 numery podpięte pod wspólną umowę i numer główny nie mają Internetu większego niż 3G :cry: . (Coś co działało przez ostatnie 5 lat :!: nagle przestało)
Od wtorku 3 razy (wtorek, środa i dzisiaj) rozmawiałem z Waszą infolinią - Działem Technicznym ale nie uzyskałem żadnej pomocy, poza informacją, że zgłoszenie jest w trakcie przetwarzania. Co to w ogóle oznacza :?: ? Mam wrażenie, że jestem zbywany :evil: . Dzisiejsza rozmowa sięgnęła absurdu i dna :evil: , bo konsultantka okazała się bezczelna i arogancka, wchodzącą notorycznie w słowo (jednocześnie pouczając mnie abym pozwolił jej skończyć :shock: ) na koniec w trakcie mojej wypowiedzi rozłączyła się :evil: :-x .
Nie mam żadnych numerów zgłoszenia :-/ :-? poza historią rozmów z Waszym działem oraz informacją, że doszło do odłączenia numerów od wspólnego pakietu (czego nie zgłaszałem i o co nie wnioskowałem :shock: ). Nie wiem czy ktoś w ogóle nad tym rzeczywiście pracuje :-? , czy może wisi w kolejce jak widmo :-/ .
Tymczasem od wtorku nie działają strony :!: , aplikacje :!: nawet komunikatory typu WhatsApp i Messenger nie wysyłają/odbierają wiadomości :!:

Proszę o pomoc :!: :idea:


Pozdrawiam
Filip

Re: Problem z transmisją danych

: 3 cze 2022, o 10:19
autor: Basia_Plus
Witaj Kanikaze666,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Problem z transmisją danych

: 3 cze 2022, o 17:08
autor: Kanikaze666
Dzięki, oto numer sprawy

CASE/220603/1206

Re: Problem z transmisją danych

: 3 cze 2022, o 17:52
autor: Marta_Plus
Kanikaze666,
Kanikaze666 pisze: oto numer sprawy

CASE/220603/1206
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Internet lte

: 3 sie 2022, o 17:06
autor: Przemtos1
Mam pytanie dlaczego net z plusa lte mimo pełnego zasięgu jest taki wolny . To samo miejsce ten sam telefon dwie różne karty sim. Plus i t-Mobile . Mimo pełnego zasięgu net to porazka .plus 10.5 pobieranie wysyłanie 0.05 tmobile 56.2 pobieranie 6.61 wysyłanie .

Re: Problem z transmisją danych

: 3 sie 2022, o 17:50
autor: Michał_Plus
Przemtos1, prędkość zależy od wielu czynników. Z jakim pasmem się łączysz? Jakie masz parametry sygnału?

Re: Problem z transmisją danych

: 20 paź 2022, o 07:53
autor: szuetam20@tlen.pl
Mam pytanie, umowa Plush w aplikacji plus online sprawdzam internet.
Pakiet podstawowy 0/15
Zostań w domu 10GB 0/10
100GB na milion klientów 10/10
Roaming itd
Wczoraj brakło internetu z górnych i brak. Czy ta zakładka 100GB na milion klientów to jakaś fikcja? Nigdy nie analizowałem tego gdyż nie brakowało mi internetu.

Re: Problem z transmisją danych

: 20 paź 2022, o 10:00
autor: Basia_Plus
szuetam20@tlen.pl,
szuetam20@tlen.pl pisze: 20 paź 2022, o 07:53 Czy ta zakładka 100GB na milion klientów to jakaś fikcja?
w ramach Promocji „100 GB na MILION Klientów” otrzymujesz do wykorzystania po 10 GB przez 10 kolejnych Okresów rozliczeniowych. Tutaj regulamin.