Strona 1 z 1

Brak LTE

: 27 lip 2018, o 16:52
autor: dorot16
Przechodząc na taryfę WIELOSIM dla firm internet LTE w pakiecie bez limitu jednak
kompletnie on nie działa. Dodam również że Ustawienia telefonu zgodnie z waszymi wytycznymi przesłanych
za pośrednictwem SMS zaraz po przejściu na nowy abonamet.

Re: Brak LTE

: 30 lip 2018, o 11:11
autor: zbych_in_flames
To znaczy teraz w ogóle ci nie działa internet? Czy działa ale w 3G/HSPA? Co masz obok kresek zasięgu?

Re: Brak LTE

: 10 paź 2018, o 12:10
autor: Nobi18
Nie wiem czy piszę w odpowiednim miejscu, jednak nie znalazłem odpowiedniego.
Koło północy oo wpisaniu adresu w przeglądarce Samsung J3 2017 nie chciał połączyć się z internetem, zniknęła ikonka LTE wyskoczył komunikat :
Połączenie zostało przerwane.
Wykryto zmianę sieci.
SMS też nie chciał się wysłać. Później po trzeciej nad ranem dostałem wiadomość sms, że za chwilę telefon otrzyma nową konfigurację.
Teraz wszystko działa Ok, inny stary telefon z 2G nie otrzymał konfiguracji. Stąd moje pytanie: czy coś zmieniło się tej nocy w konfiguracji sieci Plus, jeśli tak to pewnie tylko w LTE ?

Re: Brak LTE

: 11 paź 2018, o 11:50
autor: zbych_in_flames
Podobno wczoraj nie działało LTE800, dziś już wróciło, więc pewnie to było powodem tych komunikatów, w dzień pewnie działało ci już na LTE900.

Re: Brak LTE

: 19 lis 2018, o 13:36
autor: huba21
Witam, mam problem z lte od jakiegoś miesiąca wyświetla mi się tylko 3g/h+. APN skonfigurowany poprawnie. LTE włączone już dawno. Proszę o pomoc pozdrawiam.

Re: Brak LTE

: 19 lis 2018, o 14:45
autor: zbych_in_flames
Masz na pewno ustawiony APN: plus? Masz jeszcze jednostki w pakiecie, jeśli nie to na lejku spada do 3G/HSPA+.

Re: Brak LTE

: 19 lis 2018, o 15:16
autor: huba21
Tak APN jest ustawiony na Plus. Mam jeszcze 8 GB pakietu.

Re: Brak LTE

: 19 lis 2018, o 16:39
autor: zbych_in_flames
Trybu działania sieci nie zmieniłeś przypadkiem na tylko 3G/2G? Jaki telefon?

Re: Brak LTE

: 19 lis 2018, o 16:54
autor: huba21
Huawei y7 prime 2018, mam ustawione 2g/3g/lte na tej karcie sim.

Re: Brak LTE

: 19 lis 2018, o 17:38
autor: zbych_in_flames
Czyli to Dual SIM? Obsługuje LTE na obu slotach? Może zamień karty miejscami.

Re: Brak LTE

: 19 lis 2018, o 17:52
autor: huba21
Na obu slotach jest obsługiwane lte, tak jak mówiłem taka sytuacja ma miejsce gdzieś od miesiąca, wcześniej było w porządku, lte na tym slocie działało.

Problem z LTE

: 7 gru 2018, o 14:45
autor: KarolinaK18
Witam, posiadam telefon Samsung Galaxy A5 2017, niedawno byłam w salonie wymienić kartę sim, ponieważ jak się okazało moja stara karta nie obsługiwała technologii LTE. Po wymianie nadal jest to samo, robiłam konfigurację internetu, dzwoniłam na infolinię i przedstawiłam sprawę, w odpowiedzi na nastepny dzień dostałam wiadomość, że moja sprawa została zamknięta (2 razy wyłączyłam i włączyłam urządzenie) a na telefonie wciąż 3G lub H+ :-(

Re: Brak LTE

: 7 gru 2018, o 19:06
autor: zbych_in_flames
Jaki APN masz ustawiony w telefonie? Numer na abonament rozumiem?