Fun Skan
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 10:28
Re: Fun Skan
Witam mam problem nie mogę wysłać wiadomości na 2400 wyraziłem zgodę na 2500 i lokalizację tak ale już nick nie mogę wysłać na 2400 a sms przychodzą z tego nr prosze o pomoc
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Fun Skan
Witaj ZIMOWYMIS123,
czy na inne numery skrócone możesz wysyłać wiadomości SMS? Jaki komunikat pojawia się przy próbie wysłania SMS-a?
czy na inne numery skrócone możesz wysyłać wiadomości SMS? Jaki komunikat pojawia się przy próbie wysłania SMS-a?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 10:28
Re: Fun Skan
Tylko na 2400
EDYCJA:
Tylko pisze błąd wysyłania
EDYCJA:
Tylko pisze błąd wysyłania
Ostatnio zmieniony 14 gru 2018, o 15:08 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Re: Fun Skan
ZIMOWYMIS123,
- podeślij mi proszę swój numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl. W wiadomości podaj też przekłady, czyli data i godzina oraz numer (bądź numery), na które próbowałeś wysłać wówczas SMS-a. Jeśli pojawiały się jeszcze inne komunikaty, to oczywiście też napisz jakie lub daj screena.
Aha, w temacie maila napisz: "FORUM" i swój nick z tego portalu.
- podeślij mi proszę swój numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl. W wiadomości podaj też przekłady, czyli data i godzina oraz numer (bądź numery), na które próbowałeś wysłać wówczas SMS-a. Jeśli pojawiały się jeszcze inne komunikaty, to oczywiście też napisz jakie lub daj screena.
Aha, w temacie maila napisz: "FORUM" i swój nick z tego portalu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 10:28
Re: Fun Skan
Wylalem nr na ten e-mail założyłem konto przez internet i tak wyskakuje błąd wysyłania gdy prubuje wysłać np skan na 2400
Re: Fun Skan
ZIMOWYMIS123,
- opisana sytuacja wynika najprawdopodobniej z tego, że osiągnąłeś już próg limitu na usługi Premium.
Wiadomości na nr 2500 są bezpłatne więc możesz je wysyłać. Natomiast wiadomości na numery od 2400 do 2414 kosztują 6 groszy (z VAT).
Standardowy limit to 35 zł, ale można go zwiększyć. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
- opisana sytuacja wynika najprawdopodobniej z tego, że osiągnąłeś już próg limitu na usługi Premium.
Wiadomości na nr 2500 są bezpłatne więc możesz je wysyłać. Natomiast wiadomości na numery od 2400 do 2414 kosztują 6 groszy (z VAT).
Standardowy limit to 35 zł, ale można go zwiększyć. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Fun Skan
Ja również zostałem obciążony za usługę "Czat funskan 18" - usługę, której nie zamawiałem i z której nie korzystałem. Od trzech miesięcy "kopię się" z operatorem, który zrzuca odpowiedzialność na Digital Virgo - firmę "widmo" która pozostawia korespondencję reklamacyjną bez odpowiedzi. Podobnie jest z ich infolinią - można się dodzwonić na automat, który informuje "za chwilę połączysz się z konsultantem", po czym następuje kilkuminutowa cisza na łączach (moim zdaniem celowy zabieg, mający na celu dezorientację rozmówcy).
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Fun Skan
mickanovi,
Posiadasz numer ostatniego zgłoszenia reklamacyjnego wysłanego na adres: bok@plus.pl?mickanovi pisze: Od trzech miesięcy "kopię się" z operatorem, który zrzuca odpowiedzialność na Digital Virgo - firmę "widmo" która pozostawia korespondencję reklamacyjną bez odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ