Nie działa internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 gru 2020, o 09:59
Re: Pomimo posiadania pakietow danych internet nie dziala..
Mam podobny problem, przez ostatnie kilka dni internet w plus ela na kartę nie działa, na dwóch różnych numerach (inny abonent). Na jednym jest pakiet 15GB i dodatkowe 5GB z "poleć plusa" a na drugim tylko ten ostatni. Na żadnym z nich internet nie działa. Zasięg itp jest, bo mam kartę abonamentową cp i na niej net śmiga. Na jednej karcie z 5GB zostało mi 3GB i STOP a pakietu na drugiej nie zdołałem nawet napocząć - siedzi pełniutki, ważny do końca roku.
Re: Pomimo posiadania pakietow danych internet nie dziala..
Witaj henry87 ,
- najlepiej będzie jeśli konsultant spojrzy na Twoje konto. Napisz proszę w tej sprawie na bok@plus.pl"target="_blank podając w treści maila również swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL). Jak otrzymasz numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to podrzuć nam tutaj - przyśpieszymy weryfikację.
plusqwacz,
- sprawdź proszę na tych numerach jaki masz obecnie stan konta i okres ważności (kod: *100#).
- najlepiej będzie jeśli konsultant spojrzy na Twoje konto. Napisz proszę w tej sprawie na bok@plus.pl"target="_blank podając w treści maila również swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL). Jak otrzymasz numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to podrzuć nam tutaj - przyśpieszymy weryfikację.
plusqwacz,
- sprawdź proszę na tych numerach jaki masz obecnie stan konta i okres ważności (kod: *100#).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa internet
U mnie "się ruszyło", przynajmniej na jednym numerze. Będę obserwował sytuację... Nie jest przyjemnie, gdy idziesz po świąteczne promocje do sklepu a nie możesz wyklikać kuponów bo net zaniemógł.
Re: Pomimo posiadania pakietow danych internet nie dziala..
Ok!Ewa_Plus pisze:Witaj henry87 ,
- najlepiej będzie jeśli konsultant spojrzy na Twoje konto. Napisz proszę w tej sprawie na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank podając w treści maila również swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL). Jak otrzymasz numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to podrzuć nam tutaj - przyśpieszymy weryfikację.
#1923071
Re: Nie działa internet
henry87,
- dziękuję za numer zgłoszenia, poprosiłam już Dep. Reklamacji o pilną weryfikację.
- dziękuję za numer zgłoszenia, poprosiłam już Dep. Reklamacji o pilną weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa internet
Witam. Jaka jest kolejność korzystania z pakietów internetowych? I który schodzi w pierwszej kolejności?
Pakiet nocny 200gb za 10zl do wykorzystania od 1:00 do 8.00.
Pakiet 5gb za 5zl na 30 dni calodobowy
Pakiet z promocji wszystko bez limitu + 10GB całodobowy. Dziękuję za odpowiedz
Pakiet nocny 200gb za 10zl do wykorzystania od 1:00 do 8.00.
Pakiet 5gb za 5zl na 30 dni calodobowy
Pakiet z promocji wszystko bez limitu + 10GB całodobowy. Dziękuję za odpowiedz
Re: Nie działa internet
Witaj grzefik,
- jeśli korzystasz w nocy (od 1:00 do 8.00) - to priorytet ma pakiet nocny.
W pozostałym czasie obowiązuje zasada, że w pierwszej kolejności rozliczane są jednostki z pakietu, który ma krótszą ważność.
- jeśli korzystasz w nocy (od 1:00 do 8.00) - to priorytet ma pakiet nocny.
W pozostałym czasie obowiązuje zasada, że w pierwszej kolejności rozliczane są jednostki z pakietu, który ma krótszą ważność.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 09:30
Re: Nie działa internet
Od 3 godzin internet ledwo działa
Plus lte abonament, pakiet jest. Transfer mam na poziomie 0,1mb... 300 pingu nic praktycznie nie idzie zrobić. Lokalizacja Brzozów Podkarpackie
Plus lte abonament, pakiet jest. Transfer mam na poziomie 0,1mb... 300 pingu nic praktycznie nie idzie zrobić. Lokalizacja Brzozów Podkarpackie
Re: Nie działa internet
Outsssider,
- przepraszam za te utrudnienia. Na stacji trwa wymiana anten. Będzie też dodane 5G. Niedługo sytuacja powinna wrócić do normy.
- przepraszam za te utrudnienia. Na stacji trwa wymiana anten. Będzie też dodane 5G. Niedługo sytuacja powinna wrócić do normy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa internet
A co z Bydgoszczą? Czy tutaj też jest wymiana?
Na ul. Lisiej od 3 godzin nie ma dostępu do sieci - komunikat na stronie routera Usługi ograniczone...
Na ul. Lisiej od 3 godzin nie ma dostępu do sieci - komunikat na stronie routera Usługi ograniczone...
Re: Nie działa internet
Proszę o przyspieszenie odpowiedzi na reklamacje [#2237845]Ewa_Plus pisze:Witaj grzefik,
- jeśli korzystasz w nocy (od 1:00 do 8.00) - to priorytet ma pakiet nocny.
W pozostałym czasie obowiązuje zasada, że w pierwszej kolejności rozliczane są jednostki z pakietu, który ma krótszą ważność.
Re: Nie działa internet
antasbdg,
- jak dzisiaj wygląda sytuacja?
grzefik,
- dziękuje za numer zgłoszenia, Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
- jak dzisiaj wygląda sytuacja?
grzefik,
- dziękuje za numer zgłoszenia, Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa internet
Dzień dobry,
Od wczoraj od godziny około 13 przestał działać internet. Mam plusa od 4 lat i nigdy nie mogłem narzekać. Na infolinii powiedziano iż jakiś czas temu była awaria nadajnika który jest 3km ode mnie, nadano numer sprawy C00000001751070 ale odpowiedzi brak a internet jest mi potrzebny do pracy. Router jest sprawny, karte przekladalem do telefonu i rowniez nie działa. Na telefonie mojej mamy oraz sąsiadów również nie działa. Odzwiwo na szczescie mam telefon służbowy z sieci play i działa internet play bez zarzutu, proszę o pomoc
Od wczoraj od godziny około 13 przestał działać internet. Mam plusa od 4 lat i nigdy nie mogłem narzekać. Na infolinii powiedziano iż jakiś czas temu była awaria nadajnika który jest 3km ode mnie, nadano numer sprawy C00000001751070 ale odpowiedzi brak a internet jest mi potrzebny do pracy. Router jest sprawny, karte przekladalem do telefonu i rowniez nie działa. Na telefonie mojej mamy oraz sąsiadów również nie działa. Odzwiwo na szczescie mam telefon służbowy z sieci play i działa internet play bez zarzutu, proszę o pomoc
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Nie działa internet
bento123, zgłoszenia rozpatrywane są w kolejności. Po zakończeniu otrzymasz SMS z taka informacją. Bieżący status można sprawdzić pod numerem 601102601. Podaj dokładna lokalizację. Sprawdzę co się dzieje w okolicy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 mar 2022, o 07:39
Brak dostępu do internetu
Witam serdecznie,
Około miesiąc temu przedłużona została umowa na abonament, a także założyliśmy internet. Już drugi raz mam problem z internetem. Zmieniliśmy już miejsce routera i działa dwa tygodnie po czym znów to samo. Mam router DLINIK_DWR-961_5G_FE37D0 i od wczoraj nie działa internet. Ciągle widzę komunikat na urządzeniach - Brak dostępu do internetu. Proszę o pomoc
Około miesiąc temu przedłużona została umowa na abonament, a także założyliśmy internet. Już drugi raz mam problem z internetem. Zmieniliśmy już miejsce routera i działa dwa tygodnie po czym znów to samo. Mam router DLINIK_DWR-961_5G_FE37D0 i od wczoraj nie działa internet. Ciągle widzę komunikat na urządzeniach - Brak dostępu do internetu. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 14 mar 2022, o 12:42 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku w oficjalnym dziale.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku w oficjalnym dziale.