Nie działa internet

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
plusqwacz
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 gru 2020, o 09:59

Re: Pomimo posiadania pakietow danych internet nie dziala..

Post autor: plusqwacz »

Mam podobny problem, przez ostatnie kilka dni internet w plus ela na kartę nie działa, na dwóch różnych numerach (inny abonent). Na jednym jest pakiet 15GB i dodatkowe 5GB z "poleć plusa" a na drugim tylko ten ostatni. Na żadnym z nich internet nie działa. Zasięg itp jest, bo mam kartę abonamentową cp i na niej net śmiga. Na jednej karcie z 5GB zostało mi 3GB i STOP a pakietu na drugiej nie zdołałem nawet napocząć - siedzi pełniutki, ważny do końca roku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pomimo posiadania pakietow danych internet nie dziala..

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj henry87 ,
- najlepiej będzie jeśli konsultant spojrzy na Twoje konto. Napisz proszę w tej sprawie na bok@plus.pl"target="_blank podając w treści maila również swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL). Jak otrzymasz numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to podrzuć nam tutaj - przyśpieszymy weryfikację.

plusqwacz,
- sprawdź proszę na tych numerach jaki masz obecnie stan konta i okres ważności (kod: *100#).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusqwacz
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 gru 2020, o 09:59

Re: Nie działa internet

Post autor: plusqwacz »

U mnie "się ruszyło", przynajmniej na jednym numerze. Będę obserwował sytuację... Nie jest przyjemnie, gdy idziesz po świąteczne promocje do sklepu a nie możesz wyklikać kuponów bo net zaniemógł.
henry87
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 gru 2020, o 02:18

Re: Pomimo posiadania pakietow danych internet nie dziala..

Post autor: henry87 »

Ewa_Plus pisze:Witaj henry87 ,
- najlepiej będzie jeśli konsultant spojrzy na Twoje konto. Napisz proszę w tej sprawie na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank podając w treści maila również swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL). Jak otrzymasz numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to podrzuć nam tutaj - przyśpieszymy weryfikację.
Ok!
#1923071
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nie działa internet

Post autor: Ewa_Plus »

henry87,
- dziękuję za numer zgłoszenia, poprosiłam już Dep. Reklamacji o pilną weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Nie działa internet

Post autor: grzefik »

Witam. Jaka jest kolejność korzystania z pakietów internetowych? I który schodzi w pierwszej kolejności?
Pakiet nocny 200gb za 10zl do wykorzystania od 1:00 do 8.00.
Pakiet 5gb za 5zl na 30 dni calodobowy
Pakiet z promocji wszystko bez limitu + 10GB całodobowy. Dziękuję za odpowiedz
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nie działa internet

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj grzefik,
- jeśli korzystasz w nocy (od 1:00 do 8.00) - to priorytet ma pakiet nocny.
W pozostałym czasie obowiązuje zasada, że w pierwszej kolejności rozliczane są jednostki z pakietu, który ma krótszą ważność.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Outssiderr
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 24 gru 2019, o 09:30

Re: Nie działa internet

Post autor: Outssiderr »

Od 3 godzin internet ledwo działa
Plus lte abonament, pakiet jest. Transfer mam na poziomie 0,1mb... 300 pingu nic praktycznie nie idzie zrobić. Lokalizacja Brzozów Podkarpackie
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nie działa internet

Post autor: Ewa_Plus »

Outsssider,
- przepraszam za te utrudnienia. Na stacji trwa wymiana anten. Będzie też dodane 5G. Niedługo sytuacja powinna wrócić do normy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
antasbdg
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 cze 2021, o 19:52

Re: Nie działa internet

Post autor: antasbdg »

A co z Bydgoszczą? Czy tutaj też jest wymiana?
Na ul. Lisiej od 3 godzin nie ma dostępu do sieci - komunikat na stronie routera Usługi ograniczone...
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Nie działa internet

Post autor: grzefik »

Ewa_Plus pisze:Witaj grzefik,
- jeśli korzystasz w nocy (od 1:00 do 8.00) - to priorytet ma pakiet nocny.
W pozostałym czasie obowiązuje zasada, że w pierwszej kolejności rozliczane są jednostki z pakietu, który ma krótszą ważność.
Proszę o przyspieszenie odpowiedzi na reklamacje [#2237845]
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nie działa internet

Post autor: Ewa_Plus »

antasbdg,
- jak dzisiaj wygląda sytuacja?

grzefik,
- dziękuje za numer zgłoszenia, Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bento123
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 24 cze 2021, o 13:38

Re: Nie działa internet

Post autor: bento123 »

Dzień dobry,
Od wczoraj od godziny około 13 przestał działać internet. Mam plusa od 4 lat i nigdy nie mogłem narzekać. Na infolinii powiedziano iż jakiś czas temu była awaria nadajnika który jest 3km ode mnie, nadano numer sprawy C00000001751070 ale odpowiedzi brak a internet jest mi potrzebny do pracy. Router jest sprawny, karte przekladalem do telefonu i rowniez nie działa. Na telefonie mojej mamy oraz sąsiadów również nie działa. Odzwiwo na szczescie mam telefon służbowy z sieci play i działa internet play bez zarzutu, proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5472
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Nie działa internet

Post autor: Michał_Plus »

bento123, zgłoszenia rozpatrywane są w kolejności. Po zakończeniu otrzymasz SMS z taka informacją. Bieżący status można sprawdzić pod numerem 601102601. Podaj dokładna lokalizację. Sprawdzę co się dzieje w okolicy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gosia_stasiak2@o2.pl
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 mar 2022, o 07:39

Brak dostępu do internetu

Post autor: gosia_stasiak2@o2.pl »

Witam serdecznie,
Około miesiąc temu przedłużona została umowa na abonament, a także założyliśmy internet. Już drugi raz mam problem z internetem. Zmieniliśmy już miejsce routera i działa dwa tygodnie po czym znów to samo. Mam router DLINIK_DWR-961_5G_FE37D0 i od wczoraj nie działa internet. Ciągle widzę komunikat na urządzeniach - Brak dostępu do internetu. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 14 mar 2022, o 12:42 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku w oficjalnym dziale.
ODPOWIEDZ